Näkeekö muu testissä toista viivaa? (Kuva)
Kommentit (98)
nega. mulla oli kanssa tollanen ja säikähdin,koska en toivo raskautta. vois kokeilla joskus vedellä että tekeeks se ton aina ;)
Positiivinen, ei ole viivan paikka, koska punertaa. Näin viivan myös heti ei tarvinnut etsiä. Näky minulla on niin hyvä molemmissa silmissä, että näen silmälääkärillä aivan koko alarivin oikein siitä kirjain lapusta. Siitä kun toinen silmä peitetään ja sitten se osoittaa kepillä niitä, että mihin suuntaan kirjain näyttää. Koko alarivin näen, eikä tarvitse edes hetkeä hahmotella miten päin se on. Joten kyllä se on positiivinen haamuviiva, eikä viivan paikka. Onnea!
Mulla oli kanssa juuri tuollainen mun ensimmäinen viiva. :) olen raskaana!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:55"]Mä nään viivan, mut toi ei meinaa sitä että oot raskaana :) Itellä tulee aina tuo hailakka viiva negaan!
[/quote]
Olet raskaana joka päättyy keskenmemoon. Simppeliä. Haamu tarkoittaa raskautta.
[/quote]
Ai, kyllä mulla tuli molemmissa raskauksissa tuollainen eikä voimistunut missään kohtaa. Tuolla nuo keskenmenot nukkuu sängyissään.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:42"]http://aijaa.com/MbukQl tuo on selkeä plussa! onnea! tuossa on omat haamuviivani, jotka toivon tässä vahvistuvan pikkuhiljaa ;)
[/quote]
Nuo ovat kyllä aivan selviä negoja, ei edes viivanpaikka näy.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:42"]http://aijaa.com/MbukQl tuo on selkeä plussa! onnea! tuossa on omat haamuviivani, jotka toivon tässä vahvistuvan pikkuhiljaa ;) [/quote] Nuo ovat kyllä aivan selviä negoja, ei edes viivanpaikka näy.
[/quote]
Taitaa tuo olla lähinnä vittuilua mulle.
-ap
AP: tietyt testit kuivuessaan antavat tuollaisen harmaan haamuviivan. Jos viivassa on hippunenkaan punaista on se plussa, mutta tuo näyttää kyllä kuivaneelta harmaalta. Kemiallinen raskaus saa aikaan tuollaisen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:42"]http://aijaa.com/MbukQl tuo on selkeä plussa! onnea! tuossa on omat haamuviivani, jotka toivon tässä vahvistuvan pikkuhiljaa ;)
[/quote]
Nuo ovat kyllä aivan selviä negoja, ei edes viivanpaikka näy.
[/quote]
Mä näen ylimmässä tikussa kun zoomaan aivan todella haalean vaalean viivapaikan/haamun? Kahdessa alemmassa tikussa en mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:58"]AP: tietyt testit kuivuessaan antavat tuollaisen harmaan haamuviivan. Jos viivassa on hippunenkaan punaista on se plussa, mutta tuo näyttää kyllä kuivaneelta harmaalta. Kemiallinen raskaus saa aikaan tuollaisen.
[/quote]
Tuo on kyllä punertava, terveisin 100% hyvän värinäön omaava, tutkitusti.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:58"]
AP: tietyt testit kuivuessaan antavat tuollaisen harmaan haamuviivan. Jos viivassa on hippunenkaan punaista on se plussa, mutta tuo näyttää kyllä kuivaneelta harmaalta. Kemiallinen raskaus saa aikaan tuollaisen.
[/quote]
Mun silmään tuo on kyllä vaaleanpunainen. Kuvan otin n. 5min testin teosta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:58"]AP: tietyt testit kuivuessaan antavat tuollaisen harmaan haamuviivan. Jos viivassa on hippunenkaan punaista on se plussa, mutta tuo näyttää kyllä kuivaneelta harmaalta. Kemiallinen raskaus saa aikaan tuollaisen. [/quote] Tuo on kyllä punertava, terveisin 100% hyvän värinäön omaava, tutkitusti.
[/quote]
No mun kone ei ainakaan löytänyt tuosta toisesta viivasta mitään punaisen sävyjä. Harmaa mikä harmaa, eli nega.
t: graafikko, jonka kone erottaa kyllä värisävyt ihmissilmää paremmin... testiviivaosan koko tausta on punertava, mutta ei haamuviiva.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:01"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Jos se on vaaleanpunainen, mitä ihmettä täältä kyselet huonolla kuvalla? Voi jestas tätä järjenjuoksua taas...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:01"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Jos se on vaaleanpunainen, mitä ihmettä täältä kyselet huonolla kuvalla? Voi jestas tätä järjenjuoksua taas...
[/quote]
No voi jumalauta. Mies ei nähnyt toista viivaa, joten luulin kuvittelevani, siksi siis kysyin tuntemattomien ihmisten mielipiteitä. Mun mielestä se on vaaleanpunainen, ei todellakaan harmaa, mutta ei se sitä tarkoita ettäkö siinä muiden mielestä on mitään viivaa. Ota nyt se palkokasvi nenästäsi pois ja mene muualle huutelemaan.
Pakkohan siinä testissä olla se paikka niille jotka ovat raskaana, jota sinä et satavarmasti ole. Sori.
Ihanaa, onnea, tiesin sen! Mulla oli ihan samanlainen.
Onnea ja ihmeellisen herkkiä ensimmäisiä päiviä. Kiva, kun jaoit kuvat, pääsin itsekin taas tunnelmiin. Onnea onnea!
AV ei petä koskaan, kusisia raskaustikkuja kaikkien ihmeteltväksi <3