Näkeekö muu testissä toista viivaa? (Kuva)
Kommentit (98)
Et kuvittele. 2 viivaa, tpinen haamuviiva (googlaa, löytyy kuvia).
Aika hailakka, en tiedä lasketaanko oikeaksi viivaksi ollenkaan.
Minäkin näen, jos ei viivanpaikka näkynyt eiköhän tuo haamu ole
Mä nään viivan, mut toi ei meinaa sitä että oot raskaana :) Itellä tulee aina tuo hailakka viiva negaan!
Olet raskaana. Toinen vaivoista haamu (oikea viiva).
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:55"]Mä nään viivan, mut toi ei meinaa sitä että oot raskaana :) Itellä tulee aina tuo hailakka viiva negaan!
[/quote]
Olet raskaana joka päättyy keskenmemoon. Simppeliä. Haamu tarkoittaa raskautta.
Mies ei nähnyt ensin viivaa, sitten näki viivan muttei usko, että se tarkoittaa mitään.
-ap
Viivanpaikalta vaikuttaa. Tee uusi parin päivän päästä, aamupissasta.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:55"]Mä nään viivan, mut toi ei meinaa sitä että oot raskaana :) Itellä tulee aina tuo hailakka viiva negaan!
[/quote]
No ei noin selvää viivaa tule jos ei ole raskaana, eihän tuo ole enää edes haamu! Haamu on sellainen että oikeasti täytyy eri valoissa ja kulmissa katsoa että näkyy, ne ei näy kuvissa vaan ainoastaan paljaalla silmällä. Jos tulee tuollainen ja kuukautiset niin olet saanut varhaisen keskenmenon.
Onnea ap:lle!
Meillä molemmat lapset alkaneet tuon vahvuisista viivoista. Ylihuomenna uusiksi ja näyttää jo ihan toiselta!
Kyllä tuo ihan positiiviselta testiltä näyttää!
Selvennän tilannetta vielä vähän. Menkat myöhässä 7 päivää, ekan testin teimme toissapäivänä ja se oli selkeä nega (ei mitään haamuviivoja). Koska menkat eivät vieläkään alkaneet, teimme äsken tuon toisen jossa siis minä näen selkeästi toisen viivan.
On siinä kaksi viivaa, olet raskaana
Onneksi olkoon, oot raskaana :) Sieltä tulee poika :)
Minusta tuossa on selvä haamuviiva. Mä olen tehnyt aikanaan kaksi haamuviivatestiä. Molemmat raskaudet meni hyvin ja lapset syntyi aikanaan. Mulla ei vaan testi koskaan näyttänyt kuin hailakan viivan jos sen teki siinä kuukautisten alkamisaikaan. Viikkoa myöhemmin tehty testi näytti jo vahvan viivan.
Onnea!
Jos menkat jo seitsemän päivää myöhässä veikkaisin että jotain kiinnittymisyritystä ollut mutta en usko et raskaus jatkuu :( valitan.
joku muu*
-ap