Näkeekö muu testissä toista viivaa? (Kuva)
Kommentit (98)
No harmaan ja negannäkijät, hävettääkö?
onneksi olkoon!!
tuli ihan hyvä mieli myös siitä että nämä harmaannäkijät saivat näpsyn :D
t. rv 12+5 jonka testissä oli kuulemma virhe ja harmaita viivoja koska kapselin poiston jälkeen ei kuulemma voi tulla raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.
Ainahan joku tuntematon tietää paremmin onko joku raskaana vai ei! :D
Mulla näkynyt kahdessa raskaudessa hailakka viiva kun menkat 1-2 viikkoa myöhässä. Ja tuo on kyllä ihan selvä viiva, näkyy väriäkin. Ei mikään viivanpaikka. Onnea ja tarrasukkia kehiin!
AP hyvä... jos olet raskaana, etkä vain kemiallisesti, niin eiköhän se eka ultra ja puuttuvat kuukautiset kerro oletko vaiko etkö. Jos sinulla on lääkitys, jota raskaana ollessa ei voi käyttää, silloin varmasti hakeutuisit terveyskeskukseen raskaustestiä tekemään.
Paskasta kuvasta ei tule hullua hurskaammaksi, joten mene testaa kuvasi täällä:
http://www.countdowntopregnancy.com
kun tuossa sun testiviivassa ei edelleenkään ole väriä. Vain harmaa kuivahtanut viiva. Sen ympärillä on kovasti pinkin sävyjä laidasta laitaan, joten silmä näkee siinä mitä mieli haluaa. Jos se testitulos ei ole pinkki ja niin selvä, että se näkyy puolen metrin päästä ilman 100% värinäköä, se on negatiivinen.
RFSU sanoo, että myös virtsan suuri bakteerimäärä voi vääristää tuloksia, eli nega voi olla valheellisesti positiivinen.
Pregcheck taas sanoo omasta testistään, että nega voi muuttua virheellisesti positiiviseksi jo minuutteja tuon 5 minsan testausikkunan jälkeen. Muut ihan vastaavia.
Odota viikko ja hae digitesti, jos sulla on hoppu.
Mulla oli samanlainen ja kolmantena päivänä tuli vahva viiva.
Ja nyt rv35 menossa ;)
Voi helvetti, ei nyt liity aiheeseen, mutta tein jokunen kuukaus takaperin sellaisen kotona tehtävän klamydiatestin. Siinä näky tollanen mut haaleampana, hädin tuskin havaittavana. Menin sit ihan testeihin vielä varmistamaan pissanäytteellä, mutta ensimmäiset alkuvirtsan tipat meni ohi purkista. Tulos oli negatiivinen. Voikohan mulla nyt sitten olla klamydia? Testeihin pitänee mennä uudestaan...
Otettiin kyllä kans verikoe mut en oo varma testattiinko sillä vain HIV.
Minulla oli vipossa raskaudessa just samanlainen viiva, samoilla viikoilla menkoista laskettuna. Ei meinannut lähteä vahvistumaan, vasta viisi päivää myöhemmin kirkastui sellaiseksi, että uskoin sen plussaksi. Myt kuopustytär 8v. :)
Eli hyvältä näyttää, samoin hyviltä kuulostavat oireesi! Onnea!
Jos nyt muistetaan, että jokainen alkanut raskaus näyttää tietyssä vaiheessa hailakkaa viivaa ja joillakin halpistesteillä vielä viikkoja kuukautisten poisjäännin jälkeen hailakoita haamuja - silti on raskaana. Jossakin vaiheessa se viiva vahvistuu tai sitten ei, vain ultrassa voidaan todeta alkanut raskaus ja elävä alkio/sikiö.
Jokainen kemiallinen raskaus näyttää myös hailakkaa haamuviivaa, jos osaa oikeaan aikaan testata. Silloin viiva ei kuitenkaan vahvistu vaikka niitä testejä tekisi sata.
Suurin osa halpistesteistä näyttää harmaata viivaa kuivuttuaan, jos se pissanäyte on epäpuhdas, eli tuo bakteerimäärä vaikuttaa. Ja kuka nyt kotona testaisi alapesun kanssa onko raskaana vaiko ei...
Odota rauhassa ja testaa viikon tai muutaman päivän päästä uudelleen.
Ei näy toista viivaa, eikä ole haamuviiva. Haamuviiva ei ole noin hailakka, tuo melkein näkymätön viiva tulee aina testissä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:06"]Ei näy toista viivaa, eikä ole haamuviiva. Haamuviiva ei ole noin hailakka, tuo melkein näkymätön viiva tulee aina testissä.
[/quote]
Kaksi päivää sitten tehdyssä testissä ei tullut yhtään mitään toista viivaa, ei haamua eikä mitään. Miksi sitten nyt tuollainen?
Minä näen kyllä ihan selvän toisen viivan ap:n testissä. Ei mullakaan kummassakaan raskaudessa ollut aluksi tuon kummoisempia viivoja. Mun koneella tuon toisenkin viivan väri on ihan selvästi punertava, ei ns. viivan paikka. Mutta raskaus on vielä todella alussa ja varhaiset keskenmenot yleisiä. Kannattaa testailla aamuvirtsasta vielä uudelleen lähipäivinä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:21"]
Ton testin ja "oireiden" (olemattomat tissit kasvaneet kuppikoolla parin viikon sisällä, jatkuvat vilunväreet, jäätävä ruokahalu ja oudot ruokamieltymykset) alan nyt ehkä vähän uskoa tosiaankin olevani raskaana. Huhhuh.
-ap
[/quote]
Kuvittelet..
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:06"]Ei näy toista viivaa, eikä ole haamuviiva. Haamuviiva ei ole noin hailakka, tuo melkein näkymätön viiva tulee aina testissä. [/quote] Kaksi päivää sitten tehdyssä testissä ei tullut yhtään mitään toista viivaa, ei haamua eikä mitään. Miksi sitten nyt tuollainen?
[/quote]
Kemiallinen raskaus. Yritti kiinnittyä, muttei pysynyt. Jos parin-kolmen päivän päästä samalla testillä tulee yhtä hailakka, edelleen kemiallinen raskaus.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:34"]Täh? No iha selkee. Huomiohuo**
[/quote]
Toivottavasti sä et ole itse äiti. Ja jos olet niin toivottavasti osaat olla sille vähän parempi roolimalli kuin minkälaisen kuvan annat itsestäsi netissä.
Onnea :)