Te jotka syötte vain 3 kertaa päivässä, mitä syötte?
Ihan vaikka esimerkiksi tyyppillisesti päivän aikana. Mihin kellonaikaan syötte, jos teillä on jotain tiettyjä aikoja? Ja liikutteko kuinka paljon? Ja kertokaa myös pituus ja paino. Ajattelin koittaa totuttaa itseäni tuohon kolmen kerran syömisrytmiin ja päästä eroon tästä jatkuvasta napostelusta.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:10"]Aamulla juon kahvia ja syön jonkun hedelmän, appelsiinin tai omenan yleensä. Lounaalla syön joko ruokaisan salaatin tai kasviskeiton ja palan ruisleipää. Illalla syön rahkaa tai kreikkalaista jugurttia.
Käyn lenkillä ja jumpassa 3-4 kertaa viikossa.
Pituus 174 cm, painoa 48 kg :)
[/quote]
Hyi saatana miten anorektikko
Aamulla kahvi, päivällä kevyt salaattilounas tai keitto. Töistä tullessa leipää, iltapalkai leipää.
165/55
Karppaajahihhuliko noita leipää syöviä alapeukuttelee? O_o
Hmm... No mä söin tänää kolme kertaa, enkä varmaan enää syö. Aamulla oli kuppi kahvia ja papuvihanneskastiketta ja pastaa, päivällä söin klementiinin ja äsken söin raejuustoa, minkä seassa oli kurkkua ja porkkanaa.
Minulle ei oikein aamupala maistu, joten syön aamupalaa vasta parin tunnin kuluttua heräämisestä. Se on tavallisesti teetä ja leipää. Jos on kova nälkä, otan päälle jogurtin tai omenan. Päivällä juon kupposen kahvia. Iltapäivällä syön ruuan, joka on ihan tavallista kotiruokaa. Sitten en muuta ateriaa syökään. Iltasella saatan ottaa hedelmän tai jogurtin vielä, jos nälättää, ja telkkua töllätessä jäätelöä. En juurikaan harrasta liikuntaa. 170 cm, 65 kg.
-Syön yleensä 3, mutta joskus 4 kertaa päivässä. Aamiainen n 8-9 välillä riippuen onko työ- vsi etätyö/vklpäivä, lounas n klo 13-14, iltaruoka n 19-20 välillä. Mahdollinen välipala lounaan ja iltaruuan välissä. Ajat voi heittääkin, syön silloin kun on nälkä mutta nuo on ne yleisimmät
-Syön tavallisesti mutta kasvispainotteisesti. Annoskoot minusta tavalliset, käsittääkseni aika lailla ohjeistuskokojen mukaan?
-Liikuntaa:työmstkoja 8 km per päivä pyörällä/kävellen, 2 kertaa viikossa esim kotijumppaa, uimassa, sulkapalloa tjsp
-Pituus 165, paino 60
Mites minä joka syön vain kerran tai kaksi päivän aikana? Kunnok ruoka syödään 17-22 välillä, joskus tulee aamulla neljän kahvikupillisen kanssa syötyä leipää tms, joskus taas illalla vielä leipä tai grahampiirakka tms pientä :)
Syön vaan kaks kertaa päivässä. 12 aikoihin söin täytetyn leivän ja oon siitä vieläki täysi. Illalla ajattelin repäistä ja tehä HotDogeja :)