Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen SURKEIN PLASEERAUS juhlissa joissa olet ollut?

Vierailija
03.08.2026 |

Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli yllättävä kutsu ihmiseltä jolta en oikeastaan odottanut hääkutsua. Ilahtuneena menin paikalle ja arvatkaa kuka istui ainoassa ulkopöydässä? Pihalla istui myös minulle tuntematon pariskunta ja meillä oli tavallaan hauskaa, nauroimme hääparin tökeryydelle yhdessä. Hekin olivat yllättyneet kutsusta.

Vierailija
2/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein oli yhdet häät, joissa oli kaasona. Minulla ei ollut lainkaan istumapaikkaa. En tiedä oliko joku unohtanut vai ajateltiinko että minulla on koko ajan niin paljon tekemistä että en ehdi istua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan häissä on ollut osoitetut paikat ja täytyy sanoa että on ollut enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia.. olen mukava ja sosiaalinen ihminen joten saan olla aina se "jonka voi laittaa mihin vain istumaan"

Vierailija
4/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkein oli yhdet häät, joissa oli kaasona. Minulla ei ollut lainkaan istumapaikkaa. En tiedä oliko joku unohtanut vai ajateltiinko että minulla on koko ajan niin paljon tekemistä että en ehdi istua. 

Kaasollahan kuuluisi olla kunniapaikka hääparin lähellä 

Vierailija
5/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä järkytyin jonkun keskustelun porilaisista häistä .....

Vierailija
6/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tuli yllättävä kutsu ihmiseltä jolta en oikeastaan odottanut hääkutsua. Ilahtuneena menin paikalle ja arvatkaa kuka istui ainoassa ulkopöydässä? Pihalla istui myös minulle tuntematon pariskunta ja meillä oli tavallaan hauskaa, nauroimme hääparin tökeryydelle yhdessä. Hekin olivat yllättyneet kutsusta.

Miksi teidät kutsuttiin? Oletteko rikkaita ja toivottiin isoa lahjaa?

Vierailija
7/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut. Siellä istui hääparin vanhemmat.

Vierailija
8/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien pöydässä istuminen on aina yhtä vaivaannuttava kokemus

Vierailija
9/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut. Siellä istui hääparin vanhemmat.

Eikö yleensä hääparin vanhemmat ole lähimpänä ja sitten kaasot ja bestmanit

Vierailija
10/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin avecin kanssa istumaan erilleen oman suvun muista läsnäolijoista. Pöydässä, jossa istuimme oli tyyppejä, jotka ottivat tuolit mukaansa ja häipyivät jo aterian aikana. 

Vierailija
11/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidät kutsuttiin? Oletteko rikkaita ja toivottiin isoa lahjaa?

En ollut rikas vaan päinvastoin nuori tyhjätasku, matkustin toiselta puolelta Suomea ja muistaakseni vein jotain itsetehtyä lahjaksi ja vaatteet ja matkat osti äitini :D

Vierailija
12/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitettiin avecin kanssa istumaan erilleen oman suvun muista läsnäolijoista. Pöydässä, jossa istuimme oli tyyppejä, jotka ottivat tuolit mukaansa ja häipyivät jo aterian aikana. 

Huono plaseeraus, mutta myös törkeitä pöytäkavereita teillä!

Vierailija
13/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein oli varmaan se, jossa paikkani kaasona oli ns. kaasojen ja bestmanien pöydässä, mutta morsiamen opiskeluaikainen kaveri miehineen päätti, että he haluavat siihen pöytään ja sanoivat, että kaasona sulla on koko ajan tekemistä ja sun mies voi auttaa, me istutaan tässä.

Morsian oli sanonut, että ei hääpäivänä halua yhtäkään ongelmaa ratkottavaksi, mutta kun hän huomasi "väärät vieraat" pöydässä, hän tuli erikseen käskemään nämä paikalleen. Eivät sitten jääneet lainkaan.

Vierailija
14/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ja aviomieheni oli plaseerattu mieheni exän viereen eräissä häissä.

Vierailija
15/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut ja aviomieheni oli plaseerattu mieheni exän viereen eräissä häissä.

Mitä hääparin päässä liikkui? Oliko tämä tahallinen näpäytys vai joku outo aivopieru?

Vierailija
16/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä oli sekoitettu parin sukulaiset istumaan sekaisin toistensa kanssa. Ei mitään järkeä.

Vierailija
17/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomien pöydässä istuminen on aina yhtä vaivaannuttava kokemus

Ei aina jos juttu luistaa, mutta useimmiten ei luista. Olen saanut kuulla monenlaisia monologeja joita olen kuunnellut kohteliaasti nyökytellen ja miettinyt milloin voi lähteä kotiin.

Vierailija
18/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsymaksu hääjuhliin. 

Vierailija
19/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsymaksu hääjuhliin. 

Ravintolaan jossa juomat piti maksaa itse.

Vierailija
20/46 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin pienen lapsen kanssa pöydässä, joka sai aina ruokaa ja muuta viimeisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme