Lue keskustelun säännöt.
Tipaton tammikuu. Hopihop mukaan muutkin!
02.01.2015 |
Vai onko liian hankala aika aloittaa tipatonta kun vielä viikonloppu ja loppiainen tulossa?
Oispa kiva jos löytyis muitakin - voitais tähän päivitellä kuulumisia.
Ja haastan ihan erikoisesti mukaan ne sivistyneistön edustajat jotka tulee tähän kohta päivittelemään tipattoman tarpeettomuutta :)
Kommentit (84)
Ei tarvetta. Alkoholi ei ole ongelma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mukana ollaan ja tarvetta todella on. 5. päivä alkoi juuri ja hyvin menee, ei ole käynyt mielessäkään.
Miksi? Votko pitää tipattomuutesi omanatietonasi? Mikä on sen funktio, vaikka ei joisikaan voi väittää pitävänsä tipatonta vai? Miksi väittää näin en ymmärrä? Mikä on tämä tarve esittää muille?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:52"]
Tää on hyvä esimerkki suomalaisesta alkoholikeskustelusta. Heti menee hernettä nenään syystä tai toisesta. Minulla ei ole ongelmaa, minä voisin olla ilman alkoholia, mitä se teille kuuluu milloin minä juon, turhaa holhoamista kaikki, minäminäminä.
Se, että joku viettää tipatonta ei ole sinulta pois. Tipaton tammikuu on hyväksi terveydelle ja voi pysäyttää alkavan alkoholistin miettimään. Se ei ole kaikesta pelastava kuuri tai asia, johon kaikkien pitää lähetä mukaan. Mutta älkään nyt hyvät ihmiset sättikö niitä, jotka sitä kokeilevat.
[/quote]
Nyt on kyllä pakko toistaa itseäni :)