Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy homolta

Vierailija
02.01.2015 |

Vastailen kysymyksiin aina kun kerkiän. En vastaile seksiin liittyviin kyssäreihin. Vähän perustietoja:
Ikä 20
Sukupuoli mies
Työtön, Lukion käynyt
Asun yksin vuokralla

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:09"]Minkä ikäisenä ja mistä tiesit olevasi kiinnostunut miehist? [/quote] Joskus yläasteikäisenä tajusin. Asian sisäistin vasta paremmin lukiossa. Kyllä sen nyt tietää mikä kiinnostaa koska "nahkakompassi" osoittaa suuntaa. [/quote]   Jöpöttikö sulla koulussa esim. jos istuit jonkun kuuman pojan lähellä? [/quote] Oletan että kysyjä on nainen. On saattanut seistäkin. En muista.

[/quote]

Tsekkailetko salaa miesten perseitä?

Vierailija
42/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:09"]Minkä ikäisenä ja mistä tiesit olevasi kiinnostunut miehist? [/quote] Joskus yläasteikäisenä tajusin. Asian sisäistin vasta paremmin lukiossa. Kyllä sen nyt tietää mikä kiinnostaa koska "nahkakompassi" osoittaa suuntaa. [/quote]   Jöpöttikö sulla koulussa esim. jos istuit jonkun kuuman pojan lähellä? [/quote] Oletan että kysyjä on nainen. On saattanut seistäkin. En muista.

[/quote]

Tsekkailetko salaa miesten perseitä?
[/quote]
Salaa ja ihan avoimestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:16"]Millaiset vaatteet miehellä on sinun mielestä kuumat? [/quote] Urheilulliset vaatteet miellyttää silmää. Sellaset tosi laitetut gigolot on kauimpana siitä mistä pidän.

[/quote]

Siis jotkut verkkarit ja tuulipuku. Sulla on huono maku, hanipöö.

Vierailija
44/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on.

Vierailija
45/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:16"]Millaiset vaatteet miehellä on sinun mielestä kuumat? [/quote] Urheilulliset vaatteet miellyttää silmää. Sellaset tosi laitetut gigolot on kauimpana siitä mistä pidän.

[/quote]

Siis jotkut verkkarit ja tuulipuku. Sulla on huono maku, hanipöö.
[/quote]
Entäs sitten? Minkäs sille omille mieltymyksilleen voi. En kuitenkaan itse pukeudu silleen mikä miellyttää omaa silmää.

Vierailija
46/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on.
[/quote]
Oli mulla ulkonäköpaineita. Olis pitäny olla laiha ja karvaton "twinkki", mutta pikkusen pyöreenä ja semisti karvasena se harmitti. En pukeudu merkkivaatteisiin saatikka muutenkaan ajattele niin paljoa pukeutumistani.

Vierailija
47/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]

Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on.

[/quote]

Ulkonäkö on homoille tosi tärkeä. Ja Nuoruus. Materiaakin arvostetaan kovasti, ainakin pääkaupunkiseudun iältään kypsemmissä (30 ja ylöspäin) homopiireissä. T. toinen homopoika

Vierailija
48/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]

[/quote]

Ulkonäkö on homoille tosi tärkeä. Ja Nuoruus. Materiaakin arvostetaan kovasti, ainakin pääkaupunkiseudun iältään kypsemmissä (30 ja ylöspäin) homopiireissä. T. toinen homopoika
[/quote]
Itse tätä en allekirjoittaisi. Mutta empä ole noissa piireissä pyörinyt.
ap

Vierailija
49/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on. [/quote] Oli mulla ulkonäköpaineita. Olis pitäny olla laiha ja karvaton "twinkki", mutta pikkusen pyöreenä ja semisti karvasena se harmitti. En pukeudu merkkivaatteisiin saatikka muutenkaan ajattele niin paljoa pukeutumistani.

[/quote]

Vinkki: Gillette - the best gay can get!

Vierailija
50/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on. [/quote] Oli mulla ulkonäköpaineita. Olis pitäny olla laiha ja karvaton "twinkki", mutta pikkusen pyöreenä ja semisti karvasena se harmitti. En pukeudu merkkivaatteisiin saatikka muutenkaan ajattele niin paljoa pukeutumistani.

[/quote]

Vinkki: Gillette - the best gay can get!
[/quote]
En varmana rupea ajamaan koko kehoani paljaaksi. Naamassa on riittävästi tekemistä. Jos en karvoineni kelpaa niin sitten en kelpaa.

Vierailija
51/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut Hyvinkäällä? Se paikka ei ole parhaita cruising-paikkoja homolle?

Vierailija
52/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on. [/quote] Oli mulla ulkonäköpaineita. Olis pitäny olla laiha ja karvaton "twinkki", mutta pikkusen pyöreenä ja semisti karvasena se harmitti. En pukeudu merkkivaatteisiin saatikka muutenkaan ajattele niin paljoa pukeutumistani. [/quote] Vinkki: Gillette - the best gay can get! [/quote] En varmana rupea ajamaan koko kehoani paljaaksi. Naamassa on riittävästi tekemistä. Jos en karvoineni kelpaa niin sitten en kelpaa.

[/quote]

Voi, eihän niitä karvoja joka päivä tarvitse ajaa. Kerran viikossa ajaminenkin siistii paljon. Pieni vaiva, kun sen oppii. Parranajostakin on paljon enemmän vaivaa.

Vierailija
53/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]Miksi asut Hyvinkäällä? Se paikka ei ole parhaita cruising-paikkoja homolle?
[/quote]
Oli kiva asua lähellä työpaikkaa. Kaveritkin asustaa täällä ja vanhemmat tossa melkeen naapurissa.

Vierailija
54/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]

just tällainen kuva mullekin syntyi parista kaverista, mahtavia tyyppejä kylläkin. Mutta kaikilla uraputki, vapaa-ajalla treenataan ja matkustellaan. Jos haluan tietää jotain Hgin kalliista ravintolaoista, kysyn heiltä:) Siinä vaan pieni ristiriita, kun hipit heiluttelee sateenkaarilippua ja kun sitten toisaalta mietin näitä tuttaviani.  Mutta miten kumppanin löytää homopoika, joka ei menesty eikä pärjää kisassa? (85)

Vierailija
55/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]Miksi asut Hyvinkäällä? Se paikka ei ole parhaita cruising-paikkoja homolle? [/quote] Oli kiva asua lähellä työpaikkaa. Kaveritkin asustaa täällä ja vanhemmat tossa melkeen naapurissa.

[/quote]

Sulla ei ole vielä napanuora leikkautunut. Jännä, kun ottaa huomioon, että olet kaapissa vanhemmillesi. Eikö se ole aika rasittavaa asua vanhempien lähellä? Entä jos olisit poikaystävän kanssa ulkona kävelyllä ja vanhempasi tulisivat vastaan?

Vierailija
56/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]Onko homopojilla kovemmat ulkonäköpaineet kuin heteroilla? Pitääkö olla kalliita merkkejä, matkoja ja menestystä? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva jäänyt parista kaverista ja sääli, jos noin on. [/quote] Oli mulla ulkonäköpaineita. Olis pitäny olla laiha ja karvaton "twinkki", mutta pikkusen pyöreenä ja semisti karvasena se harmitti. En pukeudu merkkivaatteisiin saatikka muutenkaan ajattele niin paljoa pukeutumistani. [/quote] Vinkki: Gillette - the best gay can get! [/quote] En varmana rupea ajamaan koko kehoani paljaaksi. Naamassa on riittävästi tekemistä. Jos en karvoineni kelpaa niin sitten en kelpaa.

[/quote]

Voi, eihän niitä karvoja joka päivä tarvitse ajaa. Kerran viikossa ajaminenkin siistii paljon. Pieni vaiva, kun sen oppii. Parranajostakin on paljon enemmän vaivaa.
[/quote]
Huomaa että puhuin karvattomuudesta ja twinkkiydestä menneessä aikamuodossa. Olen ihan tyytyväinen karvaiseen mahaani, perseeseeni ja tisseihini. Kainalokarvoista en pidä.

Vierailija
57/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]Miksi asut Hyvinkäällä? Se paikka ei ole parhaita cruising-paikkoja homolle? [/quote] Oli kiva asua lähellä työpaikkaa. Kaveritkin asustaa täällä ja vanhemmat tossa melkeen naapurissa.

[/quote]

Sulla ei ole vielä napanuora leikkautunut. Jännä, kun ottaa huomioon, että olet kaapissa vanhemmillesi. Eikö se ole aika rasittavaa asua vanhempien lähellä? Entä jos olisit poikaystävän kanssa ulkona kävelyllä ja vanhempasi tulisivat vastaan?
[/quote]
Jos mulla olis poikaystävä niin veisin näytille ja tulisin ulos kaapista. Ihan hyvät välit mulla on vanhempiini. Ihan hyvin voin asua lähellä vanhempiani. En tajua miksi se on joillekin ongelma.

Vierailija
58/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:34"]

[/quote]

[/quote]

just tällainen kuva mullekin syntyi parista kaverista, mahtavia tyyppejä kylläkin. Mutta kaikilla uraputki, vapaa-ajalla treenataan ja matkustellaan. Jos haluan tietää jotain Hgin kalliista ravintolaoista, kysyn heiltä:) Siinä vaan pieni ristiriita, kun hipit heiluttelee sateenkaarilippua ja kun sitten toisaalta mietin näitä tuttaviani.  Mutta miten kumppanin löytää homopoika, joka ei menesty eikä pärjää kisassa? (85)

[/quote]

No näinpä. Gay-kulttuuri on oikeasti tosi pinnallista ja kaupallista suurkaupungeissa. Vaikka tosi moni homo ja lesbo työskentelee esim. palvelualoilla tai muuten ovat pienituloisia. Mielenterveysongelmiakin on paljon. Heteroiden maailmassa ei ehkä ole niin kovaa ristiriitaa todellisuuden ja ihannekuvien välillä. -se toinen homo

Vierailija
59/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No näinpä. Gay-kulttuuri on oikeasti tosi pinnallista ja kaupallista suurkaupungeissa. Vaikka tosi moni homo ja lesbo työskentelee esim. palvelualoilla tai muuten ovat pienituloisia. Mielenterveysongelmiakin on paljon. Heteroiden maailmassa ei ehkä ole niin kovaa ristiriitaa todellisuuden ja ihannekuvien välillä. -se toinen homo
[/quote]
Tää on osasyy miks mua ei oo niin kiinnostanu nää hesan homopiirit. Kai sitä joskus vois dtm:ssa kävästä kuitenki kattomassa miten maailma makaa hesassa.
ap

Vierailija
60/115 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:32"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]Miksi asut Hyvinkäällä? Se paikka ei ole parhaita cruising-paikkoja homolle? [/quote] Oli kiva asua lähellä työpaikkaa. Kaveritkin asustaa täällä ja vanhemmat tossa melkeen naapurissa. [/quote] Sulla ei ole vielä napanuora leikkautunut. Jännä, kun ottaa huomioon, että olet kaapissa vanhemmillesi. Eikö se ole aika rasittavaa asua vanhempien lähellä? Entä jos olisit poikaystävän kanssa ulkona kävelyllä ja vanhempasi tulisivat vastaan? [/quote] Jos mulla olis poikaystävä niin veisin näytille ja tulisin ulos kaapista. Ihan hyvät välit mulla on vanhempiini. Ihan hyvin voin asua lähellä vanhempiani. En tajua miksi se on joillekin ongelma.

[/quote]

Sun välisi vanhempiin tuskin ovat niiiin hyvät, jos kuitenkin salaat tietoisesti, hylkäämisen pelossa, keskeisen osan itseäsi heiltä.