Kysy homolta
Vastailen kysymyksiin aina kun kerkiän. En vastaile seksiin liittyviin kyssäreihin. Vähän perustietoja:
Ikä 20
Sukupuoli mies
Työtön, Lukion käynyt
Asun yksin vuokralla
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:36"]Oletko laiha, läski vai lihaksikas? Entäs kasvot, olet mielestäsi söpö tai komea? [/quote] Ehkä kuulun tohon läski kategoriaan. Sellanen normipullukka. On mun naamasta tykätty.
[/quote]
Huomautteleeko homot ylipainosta? Käytkö homobaareissa?
[/quote]
En ole baari-ihmisiä. Iskä ja veli huomauttelee eniten painosta.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:41"]Harrastatko matkailua?
[/quote]
En harrasta matkailua, rahaa uppoo sen verran paljon muuhunkin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:45"]Oletko saanut turpaasi koskaan asian tiimoilta? Ravaako oven takana epämääräistä porukkaa?
[/quote]
Ei ja ei.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:51"]Miksi lopetit vastaamisen?.
[/quote]
Juttelin iskän kanssa vähän maailman menosta.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:41"]Harrastatko matkailua? [/quote] En harrasta matkailua, rahaa uppoo sen verran paljon muuhunkin.
[/quote]
Entä jos joku pyytäisi sua deitille av:n kautta? Harkitsitko?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:41"]Harrastatko matkailua? [/quote] En harrasta matkailua, rahaa uppoo sen verran paljon muuhunkin.
[/quote]
Entä jos joku pyytäisi sua deitille av:n kautta? Harkitsitko?
[/quote]
Vähän suhtautusin skeptisesti, niinkuin aina nettideittailuun. Jos viestittelyn jälkeen paljastuis ihan asialliseksi herrasmieheksi jonka naama ei hirvitä ja ikää ei oo liikaa niin miksipäs ei. Tosin myönnän valehdelleeni noissa lähtötiedoissa vähäsen, niin siltä pohjalta en kyl haluis mitään suhdetta alkaa rakentaa. En kerro mikä on totta ja mikä ei, vaan jatkan samalla tarinalla. Se on totta että olen homo. ;)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:41"]Harrastatko matkailua? [/quote] En harrasta matkailua, rahaa uppoo sen verran paljon muuhunkin. [/quote] Entä jos joku pyytäisi sua deitille av:n kautta? Harkitsitko? [/quote] Vähän suhtautusin skeptisesti, niinkuin aina nettideittailuun. Jos viestittelyn jälkeen paljastuis ihan asialliseksi herrasmieheksi jonka naama ei hirvitä ja ikää ei oo liikaa niin miksipäs ei. Tosin myönnän valehdelleeni noissa lähtötiedoissa vähäsen, niin siltä pohjalta en kyl haluis mitään suhdetta alkaa rakentaa. En kerro mikä on totta ja mikä ei, vaan jatkan samalla tarinalla. Se on totta että olen homo. ;)
[/quote]
Mä arvaan: asut vielä kotona? Olet vielä teini?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:41"]Harrastatko matkailua? [/quote] En harrasta matkailua, rahaa uppoo sen verran paljon muuhunkin. [/quote] Entä jos joku pyytäisi sua deitille av:n kautta? Harkitsitko? [/quote] Vähän suhtautusin skeptisesti, niinkuin aina nettideittailuun. Jos viestittelyn jälkeen paljastuis ihan asialliseksi herrasmieheksi jonka naama ei hirvitä ja ikää ei oo liikaa niin miksipäs ei. Tosin myönnän valehdelleeni noissa lähtötiedoissa vähäsen, niin siltä pohjalta en kyl haluis mitään suhdetta alkaa rakentaa. En kerro mikä on totta ja mikä ei, vaan jatkan samalla tarinalla. Se on totta että olen homo. ;)
[/quote]
Mä arvaan: asut vielä kotona? Olet vielä teini?
[/quote]
Kuten lähtötiedoissa lukee, olen 20 ja asun yksin.
Minkä ikäisiä miehiä haluaisit deittailla?
Millaiset miehet kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:16"]Minkä ikäisiä miehiä haluaisit deittailla?
Millaiset miehet kiinnostaa?
[/quote]
Ei ole mitään erityistä miestyyppiä mikä kiinnostaisi. Kiltteys on plussaa ja lihakset on komeit ja pituudesta ei olisi haittaa. Iästä en osaa sanoa kuin että 40v tuntuu jo vähän turhan vanhalta. Oman ikäistä seuraa haluisin tulevaisuutta ajatellen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:18"]Mikä on haaveammattisi?
[/quote]
Läänintaiteilija. Kyseistä virkaa ei tosin oo ollu vuosiin olemassa.
Viihdytkö ystävänä paremmin miesten vai naisten seurassa?
Jos voittaisit miljoonan, mitä tekisit?
Lopettelen nytten vastailun, pitää vähän tehä arkiaskareitakin. Niihin keskittyy helpommin kun ei vilkuile tänne. Moikka.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:21"]Viihdytkö ystävänä paremmin miesten vai naisten seurassa?
[/quote]
Aikalailla tasavertasesti kumpienkin seurassa. Miespuoliset kaverini ovat minulle vähän läheisempiä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:23"]Jos voittaisit miljoonan, mitä tekisit?
[/quote]
Ostaisin oman asunnon ainakin.
Miksi lopetit vastaamisen?.