Kysy homolta
Vastailen kysymyksiin aina kun kerkiän. En vastaile seksiin liittyviin kyssäreihin. Vähän perustietoja:
Ikä 20
Sukupuoli mies
Työtön, Lukion käynyt
Asun yksin vuokralla
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:52"]Oletko Qruiserissa? T. 28-vuotias homo [/quote] En ole qruiserissa. Vähän turhan seksikeskeinen fooorumi oli mulle. Sen sijaan käytän Grindriä mikä on kylläkin vielä pahempi... :D
[/quote]
En ole huomannut, että Qruiser olisi seksikeskeinen, paitsi nimen perusteella ehkä. Sehän on lähinnä deittipaikka, Tietysti muutama limainen setä mahtuu joukkoon, joille minun tai varsinkin sinunkin ikäinen on hyvää riistaa. -nro 20
[/quote]
Aijaa. Mun ensikosketus qruiseriin oli sellanen että kaikki kuvat oli sensuroituja kun valitsin sieltä etten halua nähdä sellaisia kuvia. Se riitti mulle kun tajus että ei siellä oo kellään säädyllistä profiilia.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:52"]Oletko Qruiserissa? T. 28-vuotias homo [/quote] En ole qruiserissa. Vähän turhan seksikeskeinen fooorumi oli mulle. Sen sijaan käytän Grindriä mikä on kylläkin vielä pahempi... :D [/quote] En ole huomannut, että Qruiser olisi seksikeskeinen, paitsi nimen perusteella ehkä. Sehän on lähinnä deittipaikka, Tietysti muutama limainen setä mahtuu joukkoon, joille minun tai varsinkin sinunkin ikäinen on hyvää riistaa. -nro 20 [/quote] Aijaa. Mun ensikosketus qruiseriin oli sellanen että kaikki kuvat oli sensuroituja kun valitsin sieltä etten halua nähdä sellaisia kuvia. Se riitti mulle kun tajus että ei siellä oo kellään säädyllistä profiilia.
[/quote]
suurin osa siellä on ihan säädyllisiä, ei vain pidä kiinnittää mitään huomiota niihin säädyttömiin. mä en tiedä yhtäkään "säädyllistä" homojen deittisivua :D
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:52"]Oletko Qruiserissa? T. 28-vuotias homo [/quote] En ole qruiserissa. Vähän turhan seksikeskeinen fooorumi oli mulle. Sen sijaan käytän Grindriä mikä on kylläkin vielä pahempi... :D [/quote] En ole huomannut, että Qruiser olisi seksikeskeinen, paitsi nimen perusteella ehkä. Sehän on lähinnä deittipaikka, Tietysti muutama limainen setä mahtuu joukkoon, joille minun tai varsinkin sinunkin ikäinen on hyvää riistaa. -nro 20 [/quote] Aijaa. Mun ensikosketus qruiseriin oli sellanen että kaikki kuvat oli sensuroituja kun valitsin sieltä etten halua nähdä sellaisia kuvia. Se riitti mulle kun tajus että ei siellä oo kellään säädyllistä profiilia.
[/quote]
suurin osa siellä on ihan säädyllisiä, ei vain pidä kiinnittää mitään huomiota niihin säädyttömiin. mä en tiedä yhtäkään "säädyllistä" homojen deittisivua :D
[/quote]
Ehkä mä oon vaan vähän herkkä. Grindrissä ei sentään saa laittaa munaa profiilikuvaks, mut ei se silti tota sovellusta pelasta. Qruiserin käyttöliittymäkin oli vähän huono, kun oli tottunu helppoon mobiilisovellukseen.
Oletko islamin suhteen suvaitsevainen, neutraali vai kriittinen? Tunnetko muslimeja? Tunnetko/tiedätkö homo-seksuaaleja muslimeja? 41v m
Jumala voi pelastaa persereikäsi saatanan hangolta, lue raamattua, tunnusta virheesi ja liity kirkkoon. Niin voit löytää sisäisen mielenrauhasi ja eheytyä.
Oletko sinkku? Pidätkö nahkavaatteista? Haaveiletko lapsesta, vai miksi olet täällä?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:22"]Oletko islamin suhteen suvaitsevainen, neutraali vai kriittinen? Tunnetko muslimeja? Tunnetko/tiedätkö homo-seksuaaleja muslimeja? 41v m
[/quote]
Olen islam kriittinen. Islam on kuitenkin tässä ajassa väkivaltaisin uskonto, siitä ei päästä yli eikä ympäri. Ei mulle olis mikään ongelma olla muslimin kaveri kuitenkaan, vaikka olen kriittinen islamia kohtaan. Yhtä lailla moni ateistikin on kristityn kaveri vaikka suhtautuu kristinuskoon kriittisesti. En halua että rauhallisesta kotimaastani tulee uskonsodan taistelutanner ja maa jossa kivitetään ihmisiä syystä taikka toisesta.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:28"]Oletko sinkku? Pidätkö nahkavaatteista? Haaveiletko lapsesta, vai miksi olet täällä?
[/quote]
Olen sinkku. Haaveilen että joskus tulisin isäksi. Olen täällä koska tää on foorumina aika viihdyttävä. Ehkä välillä olen vähän foorumpeikko. Nahkavaatteet on ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:27"]Jumala voi pelastaa persereikäsi saatanan hangolta, lue raamattua, tunnusta virheesi ja liity kirkkoon. Niin voit löytää sisäisen mielenrauhasi ja eheytyä.
[/quote]
Itseasiassa käyn välillä seurakunnassa ja olen lukenut raamattua. En tosin kokonaan. Kirkkoon en kuulu.
Oletko laiha, läski vai lihaksikas? Entäs kasvot, olet mielestäsi söpö tai komea?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:36"]Oletko laiha, läski vai lihaksikas? Entäs kasvot, olet mielestäsi söpö tai komea?
[/quote]
Ehkä kuulun tohon läski kategoriaan. Sellanen normipullukka. On mun naamasta tykätty.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:36"]Oletko laiha, läski vai lihaksikas? Entäs kasvot, olet mielestäsi söpö tai komea? [/quote] Ehkä kuulun tohon läski kategoriaan. Sellanen normipullukka. On mun naamasta tykätty.
[/quote]
Huomautteleeko homot ylipainosta? Käytkö homobaareissa?
Oletko saanut turpaasi koskaan asian tiimoilta? Ravaako oven takana epämääräistä porukkaa?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:03"]Onko sulla enemmän mies- vai naispuolisia kavereita?
[/quote]
Ehkä vähän enemmän miespuolisia.