Apua joulu tulee ja lahjat hankkimatta
Kuusikin pitäis hakea ja siivota
Kommentit (78)
Koko päivä siivottu ja alkaa olla valmista. Nyt täytyy vannottaa perhettä, että eivät sotke paikkoja ennen aattoa.
Viime hetken jouluostokset tehty! Oli vähän huono keli liikkua kaupungilla, mutta minkäs teet! Olisi pitänyt hoitaa asiat aiemmin!
Säälittää mammat, joilla elämänhallinta aivan pielessä. Tuliko muka yllätyksenä, että joulu on tänäkin vuonna 25. joulukuuta? Eikö voinut vähentää palstailua sen verran, että ehtisi edes lahjat hankkia?
Pakko mennä välillä nukkumaankin, etten oo sit aattona ihan ylirasittunu vamppi. Mut kiitos kun muistutitte joulukorteista, meinas unohtuu!
aivan johan siihen jouluun jo pitääkin valmistautua.Ei muuta ku kossu pakkaseen,ja kinkku.Niin voi sitten jouluna ne sulatella käytettäväksi.
Päätin just kääntyä ammattilaisen puoleen ja jättää joulun suunnittelemisen ja toteuttamisen joulusuunnittelijan käsiin. Muuten stressaan yökaudet valmisteluja enkä pysty nauttimaan itse joulusta lainkaan. Toivottavasti ajattelemani joulusuunnittelija pystyy vielä ottamaan minut, vaikka varmaan on paljon asiakkaita.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 04:32"]
Jos nyt laitan kinkun uuniin, onko se jouluksi valmis?
[/quote]
Itse laitoin jo alkuillasta ja mielestäni viime tipassa.
Arvatkaas ottaako päähän, kun firman pikkujoulukutsut tuli vasta tänään? :( Kaikki pikkumustat on jo loppu alennusmyynneistä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 04:41"]
Arvatkaas ottaako päähän, kun firman pikkujoulukutsut tuli vasta tänään? :( Kaikki pikkumustat on jo loppu alennusmyynneistä.
[/quote]
Minulla ei olisi ollut varaa edes ale-mekkoon ja kirppiksellä on surkea valikoima. Lisäksi äitini ei suostu hoitamaan lapsia. Jää tänäkin vuonna pikkujoulut väliin. Kyllä harmittaa.
Täällä on laiteltu koko ilta ja yö jouluvaloja ikkunoihin. Meinasi vain tulla paniikki, kun ei muistettu, minne ne oli laitettu viime joulun jäljiltä Nuutinpäivänä. Onneksi ne löytyivät joulutarvikelaatikosta, kun koko perhe etsi niitä melkein viisi minuuttia. Niin tyypillistä, että tulee näitä stressaavia tilanteita. Huomenna täytyy välttää häsläystä ja aloittaa korttiaskartelut heti, kun lapset tulevat koulusta.
Onneksi tosiaan tuo Nuutin päivä on takana, että voi kääriä hihat ja keskittyä ensi jouluun. Aion vaihtaa värimaailman, kun nyt on ollut punaisen eri sävyjä jo kahtena jouluna peräkkäin. Ompelen kaikki tekstiilit viininpunaisesta kankaasta ensi jouluksi. Kankaat on jo hankittu melkein kaikkiin verhoihin.
Miksei Stockan kanta-asiakkaiden joulukuvasto ole vielä tullut meille???? Pelkään, että kaikki kiva on loppunut, jos saan kuvaston myöhemmin kuin muut.
Päätin viime jouluna että tänä vuonna valmistan laatikot itse. Vilkaisin äsken piparinpaoston lomassa kalenteria ja järkytyin!!! Huh huh kiire tulee. :( Kyllä nyt vaan täytyy säästää aikaa jossakin, eli tässä perheessä mennään valmislaatikoilla tänäkin vuonna. Sanokoon mies siihen mitä haluaa. Pitääkin muistaa sanoa siitä sille, kunhan tulee tuolta ulkoa ripustamasta valoja.
Vieläköhän sitä ehtisi nukkua pari tuntia ennen herätystä. Tsemppiä kaikille jouluvalmisteluihin!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 05:04"]Päätin viime jouluna että tänä vuonna valmistan laatikot itse. Vilkaisin äsken piparinpaoston lomassa kalenteria ja järkytyin!!! Huh huh kiire tulee. :( Kyllä nyt vaan täytyy säästää aikaa jossakin, eli tässä perheessä mennään valmislaatikoilla tänäkin vuonna. Sanokoon mies siihen mitä haluaa. Pitääkin muistaa sanoa siitä sille, kunhan tulee tuolta ulkoa ripustamasta valoja.
Vieläköhän sitä ehtisi nukkua pari tuntia ennen herätystä. Tsemppiä kaikille jouluvalmisteluihin!
[/quote]
korj. piparinpaiston
Ihanaa huomata, että on muitakin jotka valvoo joulun lähestyessä.
Vaikka tietysti oikeat jouluihmiset ovat tehneet jo melkein kaiken ja nyt vain hienosäätävät ja muuten rentoutuvat nauttien joulun odotuksen tunnelmasta. Itsekkin joka vuosi päätän aloittaa ajoissa mutta aina tässä käy näin.
Täällä on piparkakkutalo melkein valmis! Siihen tuli tällä kertaa 4 kerrosta ja 60 ikkunaa ja paaaljon värikkäitä ornamentteja. Kyllä mä ainakin nautin enkä stressaa yhtään ♥♥♥♥♥ Mitähän tässä ehtisi ennen kuin täytyy lähteä töihin?
Ei, kyllä se on pakko nousta siivoilemaan kaappeja. Joulu tulee joka vuosi aina vain aikaisemmin. :/