Pelästyikö mies lopullisesti?
Olen nyt kuukauden päivät tapaillut erästä miestä ja olemme olleet kummatkin todella ihastuneita. Nyt kuitenkin viimeisen viikon aikana on tuntunut että näemme vain seksin merkeissä. Mies ei ihan kuin haluaisi tehdä mitään muuta enää kanssani sen jälkeen kun aloimme harrastamaan seksiä, n. viikko sitten.
Eilen menin hänen luokseen myös yöksi ja jossain vaiheessa alkoholin rohkeisemana kysyin mieheltä mitä me ollaan ja mihin tämä juttu on menossa. Esimerkkinä annoin että eräs mies oli kysynyt minua juuri pari tuntia aiemmin treffeille ja en tiennyt mitä sanoa hänelle. Mies vastasi selvästi marttyyrimaisesti "kai sä sit meet ja näät sitä" ja minä yritin selittää että en halua koska haluaisin tehdä mielummin jotain hänen kanssaan, mutta jos meidän juttu ei ole etenemässä mihinkään niin sitten haluaisin katsoa muitakin mahdollisuuksia. Tästä tuli kauhea riita että emmehän me voi alkaa seurustelemaan kun vasta kuukauden päivät tunnettu jne. olimme samaa mieltä mutta silti jäi vähän paha maku suuhun, samaan syssyyn veljeni soitti ja kyseli vointiani joten jouduin kertomaan miehelle että minulla on kasvain. Todella sekainen yö, mutta nukuimme koko yön tiukassa lusikassa ja aamulla kaikki oli aivan kuin ennenkin. Pussailimme ja halailimme koko aamun ehkä vielä enemmän kuin aikasemmin jopa.
Miehen piti lähteä jossain vaiheessa mutta jäin itse vielä hetkeksi nukkumaan hänen kämpilleen. Kun lähdin sieltä kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin että olin tyhmä kun puhuin sellaisia ja että en ole menossa näkemään ketään ja että haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain. Loppuun vielä pistin hauskan sisäpiiriläpän. Mies ei vastannut tähän mitään vaikka aina vastannut ennen.
Koitin soittaa hänelle joitakin tunteja myöhemmin eikä hän vastannut. Pisti kuitenkin hetken päästä facebookissa viestiä että ei ollut huomannut puhelua ja että on nukkunut. Viestien lähetys sijainti oli kuitenkin hänen kaverinsa luona...
Pelkään että menetin miehen, enkä tiedä mitä voisin tehdä. Tuntuu tyhmältä odotella häneltä viestiä ja harmittaa ihan super paljon mitä menin sanomaan. Hän varmasti pelästyi kaikkea draamaa. Mitä minä voin tehdä? Odotella että mies mahdollisesti soittaa? Olen aivan rikki, en ole ollut näin ihastunut useampaan vuoteen ja kaikki on vain tuntunut niin oikealta.
Kommentit (104)
En minä olisi ainakaan tuosta pelästynyt, mutta kommentti että mene vaan ja näe miestä kertoo että kyllä miehelläkin on tunteita sinua kohtaan varsinkin jos marttyyrimäisesti sen sanoi. Ehkä hän on vain vähän dorka...
Off topic: Arvaan ap jotta olet jousimies?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Olemme miehen kanssa kummatkin vaakoja. ap
et mokannut mun mielestä muuten kuin että et pystynyt olemaan rehellinen, koska pelkäät miehen reaktiota. Aloit puhua jostain treffeistä kilpailijan kanssa, kun sinun olisi vain pitänyt uskaltaa suoraan puhua siitä, että haluat tietää missä te 2 olette menossa. Ja että sinä haluaisit olla menossa seurustelun suuntaan... Ei ole mitään outoa eikä liian nopeaa alkaa seurustella kuukauden jälkeen, se on täysin normaalia toimintaa rakastuneilta alkuhuumassa olevilta ihmisiltä! Mutta onko mies rakastunut ja huumassa, sehän se on, jota halusit tietää!
Kuitenkin, jos mies sinusta tosissaan tykkää, hän kyllä ymmärtää ajatuksesi eikä säikähtänyt noin pienistä mitään!
toivon sinulle hyvää, kävi nyt miehen kanssa miten kävi! Mutta tärkeintä on uskaltaa olla rehellinen itselleen ja toiselle: ei ole mitään pahaa tai väärää olla ihastunut/rakastunut ja haluta kuulla se myös toisen suusta ja nähdä toisen teoista, se on normaalia!!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:30"]
Tottakai odotit. Mutta mieti asiaa niin, että mies olisi moista sinulta kysellyt humalassa. Että ei oikein tiedä mitä vastata toiselle treffikyselijälle kun ei tiedä missä tässä mennään. Mutta tässä ketjussa on jo useaan otteeseen todettu, että tapa ei ollut optimaalinen. Koska tuo kysymyksesi antaa ymmärtää että periaatteessa voisit lähteäkin toisen miehen kanssa treffeille, vaikka sitä haluaisi että alkuhuumassa toinen ei muita katsokaan.
Nyt soita sille miehelle itse ja kysy, onko kaikki OK. Koska riita tuli siitä, että mies koki kyselysi loukkaavana kun otit esille toisen mahdollisen treffikumppanin, niin voit mielestäni nyt olla itse se aloitteellisempi vähän kompensoidaksesi. Sitten jos mies lyö kokonaan jarruja päälle, niin antaa olla.
[/quote]
AP laittoi jo viestin, jossa selitti asian.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:35"]
[/quote]
Olemme miehen kanssa kummatkin vaakoja. ap
[/quote]
Sopii kyllä vaakaankin. Tasapainon hakua. Kenties mies on vaan niin epävarma itsekin ja vaatii nyt rauhassa mietintää.
Minusta kannattaa soittaa, vaikka olisi viestin laittanutkin. Ihan oikeasti, jos on loukannut ihmistä, josta välittää kovasti ja haluaisi jatkaa tapailua niin eiköhän voi tehdä pikkasen effortia vaikka olisikin asian jo viestissä selittänyt. Sitäpaitsi, ei ap:n tarvitse soittaa ja alkaa jauhaa taas tuosta. Mutta soittaa vaikka ja kyselee kuulumisia ja kuulostelee miltä mies kuulostaa. Vaikka ehdottaa jotain tekemistä yhdessä. Jos vastaus on kovin nihkeä, voi vielä kysyä, että onko kaikki ok. Minusta ei mitenkään liioiteltua, jos ap kuitenkin tästä miehestä kovasti tykkää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:39"]
Tottakai odotit. Mutta mieti asiaa niin, että mies olisi moista sinulta kysellyt humalassa. Että ei oikein tiedä mitä vastata toiselle treffikyselijälle kun ei tiedä missä tässä mennään. Mutta tässä ketjussa on jo useaan otteeseen todettu, että tapa ei ollut optimaalinen. Koska tuo kysymyksesi antaa ymmärtää että periaatteessa voisit lähteäkin toisen miehen kanssa treffeille, vaikka sitä haluaisi että alkuhuumassa toinen ei muita katsokaan.
Nyt soita sille miehelle itse ja kysy, onko kaikki OK. Koska riita tuli siitä, että mies koki kyselysi loukkaavana kun otit esille toisen mahdollisen treffikumppanin, niin voit mielestäni nyt olla itse se aloitteellisempi vähän kompensoidaksesi. Sitten jos mies lyö kokonaan jarruja päälle, niin antaa olla.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:44"]
Minusta kannattaa soittaa, vaikka olisi viestin laittanutkin. Ihan oikeasti, jos on loukannut ihmistä, josta välittää kovasti ja haluaisi jatkaa tapailua niin eiköhän voi tehdä pikkasen effortia vaikka olisikin asian jo viestissä selittänyt. Sitäpaitsi, ei ap:n tarvitse soittaa ja alkaa jauhaa taas tuosta. Mutta soittaa vaikka ja kyselee kuulumisia ja kuulostelee miltä mies kuulostaa. Vaikka ehdottaa jotain tekemistä yhdessä. Jos vastaus on kovin nihkeä, voi vielä kysyä, että onko kaikki ok. Minusta ei mitenkään liioiteltua, jos ap kuitenkin tästä miehestä kovasti tykkää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo munkin mielestä soitto tarpeen, varsinkin jos mies ei vastannut mitään viestiin. Mutta älä ala heti kuumottelemaan näistä jutuista vaan kuulostele tilannetta!
soita! ja kerro sitten miten meni!
Miksi mies vastaisi puheluun, jos ei vastaa viestiinkään?
No soittamallahan se selviää!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:05"]
Miksi mies vastaisi puheluun, jos ei vastaa viestiinkään?
[/quote]
Itse veikkaan että tämä juttu oli nyt vähän kahden asian summa... oikeesti luulen että mies pelästyi tota sun kasvainta jos sanoit että voi vaikeuttaa liikkumista (miehen putkiaivot laskee 1+1 eli olet kohta pyörätuolissa) ..ja toinen oli tämä treffijuttu. Jos mies ei suhun alunperinkään kovin rakastunut ollut..kokee ehkä parhaaksi heittää hanskat tiskiin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:20"]
Kiinnostunut mies olisi tuossa tapauksessa sanonut, että "minun mielestäni voisimme sopia, ettei muita tapailla". Ei kiinnostunut mies säikähtää, koska ajatteli jo saaneensa sinusta hyvän vakipanon. Ei tylsiä treffejä ja kiinnostuksen teeskentelemistä naisten puheisiin vaan panoja miehen kämpillä, kun miehelle sopii.
[/quote]
Tätä vastausta mä vähän odotin jos olen rehellinen.
Jos tilanne olisi ollut toistepäin olisin ollut loukkaantunut mutta rehellisesti sanonut hänelle että en tykkää ajatuksesta että hän tapaisi jota kuta muuta ja yrittänyt sopia että ei tapailla muita. Tosin haluaisin että mies soittaa minulle ja täten osoittaa että juttumme jatkuu. Siksi mietin miehelle soittamista. AP
[/quote]
Tiedätkö mikä erottaa sinut kaikista muista eläinlajeista? Niissä molemmat osapuolet tietävät kuturituaalin ja osaavat osallistua siihen. Sinä sen sijaan virittelet ihan omat labyrinttisi, ja toivot jonkun selvittävän ne. Tuloksena voi olla, että nääntyy kutukumppanit matkalle.
Usko nyt vain: jos sinä olet töpeksinyt, se ei ole toisen asia korjata jälkiä. Etenkin, kun töppäys johtuu juuri tästä, että rakastat laittaa toiselle mahdottomia tehtäviä, sen sijaan että puhuisit suoraan. Hyvä sentään, että osaat rehellinenkin olla, kun nyt meille kerrot, mitä toiselta haluat. Vielä kun oppisit hänellekin sen kertomaan.
En ole mies, mutta ei tule montakaan miestä mieleeni, jotka osaisivat toimia niinkuin sinä haluat. Edes äly ja sosiaalinen taito eivät heitä pelastaisi, koska sinua on todella vaikea käsittää. Heillä taas on kaikki mahdollisuudet löytää kumppaneita, jotka eivät ainakaan tahallaan sumuta. Parisuhteessa on ihan riittävästi työtä silloinkin, kun kumpikin osaa puhua rehellisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:01"]
Mitä ihmettä varten ihminen joka on oikein ihastunut ja viettänyt viikon sängyssä, alkaa kysellä mennäkö treffeille toisen kanssa? Aika paha loukkaus. Itse asiassa, on aika vaikea keksiä pahempaa yhtäkkiä.
[/quote]
miettikää jos mies sanoisi vastaavan naiselle...
en viitsi arpoa katkerien kommenttien määrää
Minulla on miehenä uhkailuille aika lailla nollatoleranssi. Jos lortto käyttää muita miehiä vipuvartena jo nyt, niin miksei myös suhteen vakavoiduttua? Next.
[/quote]
AAA, mitään uhkailua ei suhteessa voi suvaita. vie kaiken pohjan jatkotoimilta.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:29"]
Minulla on miehenä uhkailuille aika lailla nollatoleranssi. Jos lortto käyttää muita miehiä vipuvartena jo nyt, niin miksei myös suhteen vakavoiduttua? Next.
[/quote]
[/quote]
En kokenut uhkailevani vaan heränneeni meidän suhteen tilan suhteen kun tajusin etten ole aivan sinkkukaan. Sanoin miehelle etten halua mennä, mutta kysyin että pitäisikö minun miettiä uudestaan jos meidän juttu ei ole menossa mihinkään. AP
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:29"]
[/quote]
[/quote]
En kokenut uhkailevani vaan heränneeni meidän suhteen tilan suhteen kun tajusin etten ole aivan sinkkukaan. Sanoin miehelle etten halua mennä, mutta kysyin että pitäisikö minun miettiä uudestaan jos meidän juttu ei ole menossa mihinkään. AP
[/quote]
Nyt kun mietin niin uhkailultahan se kuulostaa... Korostin kuitenkin aamulla olleen tyhmä kun puhuin moisia ja korostin viestissä että en todellakaan ole menossa minnekkään kenenkään kanssa.. AP
No Meinaatko soittaa miehelle ap?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:16"]
No Meinaatko soittaa miehelle ap?
[/quote]
Soitin miehelle juuri ja selvästi hän heräsin juuri päiväunilta(menee tosi aikaisin töihin). Juttelimme pari minuuttia niitä näitä ja mies kertoi että ei tee viikonloppuna mitään, ehkä menee huomenna töihin. Sitten hän sanoi että voiko hän soittaa hetken päästä kun herää kunnolla. Nyt sitten sitä puhelua odotellessa... AP