Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelästyikö mies lopullisesti?

Vierailija
01.01.2015 |

Olen nyt kuukauden päivät tapaillut erästä miestä ja olemme olleet kummatkin todella ihastuneita. Nyt kuitenkin viimeisen viikon aikana on tuntunut että näemme vain seksin merkeissä. Mies ei ihan kuin haluaisi tehdä mitään muuta enää kanssani sen jälkeen kun aloimme harrastamaan seksiä, n. viikko sitten.

Eilen menin hänen luokseen myös yöksi ja jossain vaiheessa alkoholin rohkeisemana kysyin mieheltä mitä me ollaan ja mihin tämä juttu on menossa. Esimerkkinä annoin että eräs mies oli kysynyt minua juuri pari tuntia aiemmin treffeille ja en tiennyt mitä sanoa hänelle. Mies vastasi selvästi marttyyrimaisesti "kai sä sit meet ja näät sitä" ja minä yritin selittää että en halua koska haluaisin tehdä mielummin jotain hänen kanssaan, mutta jos meidän juttu ei ole etenemässä mihinkään niin sitten haluaisin katsoa muitakin mahdollisuuksia. Tästä tuli kauhea riita että emmehän me voi alkaa seurustelemaan kun vasta kuukauden päivät tunnettu jne. olimme samaa mieltä mutta silti jäi vähän paha maku suuhun, samaan syssyyn veljeni soitti ja kyseli vointiani joten jouduin kertomaan miehelle että minulla on kasvain. Todella sekainen yö, mutta nukuimme koko yön tiukassa lusikassa ja aamulla kaikki oli aivan kuin ennenkin. Pussailimme ja halailimme koko aamun ehkä vielä enemmän kuin aikasemmin jopa.

Miehen piti lähteä jossain vaiheessa mutta jäin itse vielä hetkeksi nukkumaan hänen kämpilleen. Kun lähdin sieltä kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin että olin tyhmä kun puhuin sellaisia ja että en ole menossa näkemään ketään ja että haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain. Loppuun vielä pistin hauskan sisäpiiriläpän. Mies ei vastannut tähän mitään vaikka aina vastannut ennen.

Koitin soittaa hänelle joitakin tunteja myöhemmin eikä hän vastannut. Pisti kuitenkin hetken päästä facebookissa viestiä että ei ollut huomannut puhelua ja että on nukkunut. Viestien lähetys sijainti oli kuitenkin hänen kaverinsa luona...

Pelkään että menetin miehen, enkä tiedä mitä voisin tehdä. Tuntuu tyhmältä odotella häneltä viestiä ja harmittaa ihan super paljon mitä menin sanomaan. Hän varmasti pelästyi kaikkea draamaa. Mitä minä voin tehdä? Odotella että mies mahdollisesti soittaa? Olen aivan rikki, en ole ollut näin ihastunut useampaan vuoteen ja kaikki on vain tuntunut niin oikealta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:52"]He's just not that into you.

Please, unohda koko mies. Se kohtelee sua huonosti. Hei ihan oikeasti: seksi kyllä kelpaa, mutta "eihän me voida seurustella, kun vasta kuukausi tunnettu (pantu)".
[/quote]
jos viellä vaivautuisit ap.n viesteistä lukemaan miten tilanteet eteni? kolmeen viikkoon ei seksiä. sen jälkeen mies vihjaillen puhui seksistä ja ap lopulta teki seksiin aloitteen! niin onko tää mies nyt ihan paska, häh? itse olisin todella onnellinen löydöstäni ja koittaisin kynsin hampain pitää kiinni, enkä todellakaan edes vihjaisi muilta tulleilta treffipyynnöistä. ap itse mokasi niin pahasti, että jos itse mokaisin samoin en edes kehtaisi siitä palstalla kertoa.

Vierailija
102/104 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näkeminen menee hyvin! Kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:26"]

kuulostaa että jatkoa ei ole luvassa. Odota pari päivää jos ei kuulu niin uutta matoa koukkuun. Mee vaikka ulos sen jätkän kanssa josta tää riita alko

[/quote]

Miksi ihmeessä tää on saanut paljon tykkäyksiä?

Vierailija
104/104 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:26"]

kuulostaa että jatkoa ei ole luvassa. Odota pari päivää jos ei kuulu niin uutta matoa koukkuun. Mee vaikka ulos sen jätkän kanssa josta tää riita alko

[/quote]

Miksi ihmeessä tää on saanut paljon tykkäyksiä?
[/quote]
Koska AP on nainen. Naisten pelailu parisuhteessa on "ihanan uskaliasta" ja "voimaannuttavaa", versus miesten vastaavaan joka on raukkamaista ja sikailua. Ainakin AV:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä