Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelästyikö mies lopullisesti?

Vierailija
01.01.2015 |

Olen nyt kuukauden päivät tapaillut erästä miestä ja olemme olleet kummatkin todella ihastuneita. Nyt kuitenkin viimeisen viikon aikana on tuntunut että näemme vain seksin merkeissä. Mies ei ihan kuin haluaisi tehdä mitään muuta enää kanssani sen jälkeen kun aloimme harrastamaan seksiä, n. viikko sitten.

Eilen menin hänen luokseen myös yöksi ja jossain vaiheessa alkoholin rohkeisemana kysyin mieheltä mitä me ollaan ja mihin tämä juttu on menossa. Esimerkkinä annoin että eräs mies oli kysynyt minua juuri pari tuntia aiemmin treffeille ja en tiennyt mitä sanoa hänelle. Mies vastasi selvästi marttyyrimaisesti "kai sä sit meet ja näät sitä" ja minä yritin selittää että en halua koska haluaisin tehdä mielummin jotain hänen kanssaan, mutta jos meidän juttu ei ole etenemässä mihinkään niin sitten haluaisin katsoa muitakin mahdollisuuksia. Tästä tuli kauhea riita että emmehän me voi alkaa seurustelemaan kun vasta kuukauden päivät tunnettu jne. olimme samaa mieltä mutta silti jäi vähän paha maku suuhun, samaan syssyyn veljeni soitti ja kyseli vointiani joten jouduin kertomaan miehelle että minulla on kasvain. Todella sekainen yö, mutta nukuimme koko yön tiukassa lusikassa ja aamulla kaikki oli aivan kuin ennenkin. Pussailimme ja halailimme koko aamun ehkä vielä enemmän kuin aikasemmin jopa.

Miehen piti lähteä jossain vaiheessa mutta jäin itse vielä hetkeksi nukkumaan hänen kämpilleen. Kun lähdin sieltä kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin että olin tyhmä kun puhuin sellaisia ja että en ole menossa näkemään ketään ja että haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain. Loppuun vielä pistin hauskan sisäpiiriläpän. Mies ei vastannut tähän mitään vaikka aina vastannut ennen.

Koitin soittaa hänelle joitakin tunteja myöhemmin eikä hän vastannut. Pisti kuitenkin hetken päästä facebookissa viestiä että ei ollut huomannut puhelua ja että on nukkunut. Viestien lähetys sijainti oli kuitenkin hänen kaverinsa luona...

Pelkään että menetin miehen, enkä tiedä mitä voisin tehdä. Tuntuu tyhmältä odotella häneltä viestiä ja harmittaa ihan super paljon mitä menin sanomaan. Hän varmasti pelästyi kaikkea draamaa. Mitä minä voin tehdä? Odotella että mies mahdollisesti soittaa? Olen aivan rikki, en ole ollut näin ihastunut useampaan vuoteen ja kaikki on vain tuntunut niin oikealta.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyikö ---? Pelästyikö mitä?

Vastaa tuohon kysymykseen rehellisesti ja huomaat jotakin elämäsi mullistavaa.

Vierailija
62/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:33"]

Pelästyikö ---? Pelästyikö mitä?

Vastaa tuohon kysymykseen rehellisesti ja huomaat jotakin elämäsi mullistavaa.

[/quote]

En nyt aivan ymmärtänyt tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa suhteessa olevana on pakko kysyä, uskotko todella menettäväsi mitään jos mies alkaa jo nyt vaikeaksi noin pienestä jutusta? Älä stressaa, anna hetki aikaa niin selviää mitä se on miehiään

Vierailija
64/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä varten ihminen joka on oikein ihastunut ja viettänyt viikon sängyssä, alkaa kysellä mennäkö treffeille toisen kanssa? Aika paha loukkaus. Itse asiassa, on aika vaikea keksiä pahempaa yhtäkkiä.

Vierailija
65/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:01"]

Mitä ihmettä varten ihminen joka on oikein ihastunut ja viettänyt viikon sängyssä, alkaa kysellä mennäkö treffeille toisen kanssa? Aika paha loukkaus. Itse asiassa, on aika vaikea keksiä pahempaa yhtäkkiä.

[/quote]

Tiedän ja harmittaa. Kai se oli mun tapa kysyä missä mennään. Ei ollut tarkotus mennä treffeille, vaan sen esimerkin avulla kartoittaa tilannetta. AP

Vierailija
66/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvain? Syöpä vai jotain muuta? Jotkut voivat pelästyä tuollaisiakin asioita, sillä ne kuulostavat monen mielestä pelottavilta. Tai sitten ehkä hän keskustelunne vuoksi jäi nyt miettimään asioita? Kysy jos voisitte nähdä ja jutella? Toivottavasti asiat kääntyvät kaikin puolin parhain päin!

Vierailija
67/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle siis selvisi tuollaisen riidan aikana sekin, että sinulla on kasvain? Onko se pahalaatuinen ja miten sairas olet? Yksinään tuo tieto vaatii varmasti mieheltä prosessointia, että odota vaan muutama päivä rauhassa. Eiköhän se vielä asiaan palaa.

Vierailija
68/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:12"]

Miehelle siis selvisi tuollaisen riidan aikana sekin, että sinulla on kasvain? Onko se pahalaatuinen ja miten sairas olet? Yksinään tuo tieto vaatii varmasti mieheltä prosessointia, että odota vaan muutama päivä rauhassa. Eiköhän se vielä asiaan palaa.

[/quote]

Selitin etten ole kuolemassa, kasvain on selkärangassa ja on pieni mahdollisuus että se vaikuttaa liikkumiseeni. Se on hyvin pieni ja vaikeassa paikassa joten leikkausta on siirretty ja käyn säännöllisesti kuvaututtamassa selkää että tiedetään miten se kasvaa. Pelkään että extra halailu ja pussailu oli sääliä ja suutelikin lähtiessä ihan kuin hyvästiksi...:( AP

Vierailija
69/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että mies ottaa sinuun yhteyttä. Hyvän viestin mielestäni lähetit jo ja se riittää. Mies on idiootti jos häipyy kuvioista mitään ilmoittamatta, mutta sellaisien perään ei tarvitsekkaan itkeä.

Vierailija
70/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä ap mun mielestä mokasit. ihan oikein ja asiallista kysyä ja vaatia vastausta kysymykseen, mikä tää meidän suhde on ja missä mennään. mutta ei tuomalla siihen mukaan kilpailija ja vähän niin kuin kiristämällä. sairaudestakin mies olisi varmasti halunnut jo aikaisemmin ja muulla tapaa saada tietää.

Vierailija
71/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:24"]

kyllä sä ap mun mielestä mokasit. ihan oikein ja asiallista kysyä ja vaatia vastausta kysymykseen, mikä tää meidän suhde on ja missä mennään. mutta ei tuomalla siihen mukaan kilpailija ja vähän niin kuin kiristämällä. sairaudestakin mies olisi varmasti halunnut jo aikaisemmin ja muulla tapaa saada tietää.

[/quote]

Selitin kuitenkin viestissä että en ole menossa näkemään ketään ja haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain.

Kasvain on aikasemmin vaivannut, mutta nyt en ole edes huomannut asiaa joten ei ole mikään suosikki puheen aihe. Ymmärrän kuitenkin että kummatkin pommit yhdessä ovat aika paha... AP

Vierailija
72/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväähän on että mies jätti vastaamatta puheluun samasta syystä kun viestiin. Hyvä merkki on että pahoitteli sitä, mutta kuitenkin facebookissa eikä tekstarilla joka tarkoittaisi että olisi pitänyt huomioida tekstiviesti myös.

Kyllä sä ap ton homman pilasit, sorry!

Vierailija
73/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikiinnostusta ei kyllä moiset seikat vähennä. 

Vierailija
74/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:49"]

[/quote]

kiitos tästä kommentista!

Vierailija
75/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

no vaikka mä olisin tosi kiinnostunut jostain miehestä ja se alkaisi kyselemään meidän suhteen laatua tyyliin, niin mä haluan vaan tietää ku olis tos yks toinenkin nainen joka kyseli mua treffeille. kiitos en ala kilpailemaan, ei jatkoon. olisin sanonut samoin kuin ap.n miesystävä, kaippa sä meet sinne sitte.

todennäköisesti mies vasta tänään päivällä todella tajunnu tilanteen ja siksi nihkee.

Vierailija
76/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"]

[/quote] 

no vaikka mä olisin tosi kiinnostunut jostain miehestä ja se alkaisi kyselemään meidän suhteen laatua tyyliin, niin mä haluan vaan tietää ku olis tos yks toinenkin nainen joka kyseli mua treffeille. kiitos en ala kilpailemaan, ei jatkoon. olisin sanonut samoin kuin ap.n miesystävä, kaippa sä meet sinne sitte.

todennäköisesti mies vasta tänään päivällä todella tajunnu tilanteen ja siksi nihkee.

[/quote]

Pyysin asiaa anteeksi heti aamulla. Eikö tämä vähän paranna tilannetta? AP

Vierailija
77/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"]

[/quote] 

[/quote]

Totta, mutta haluaisin että tuossa tilanteessa mies ottaisi minuun itse yhteyttä ja ns. sillä tavalla todistaisi että ei tarkoittanut mitä sanoi vaan haluaa vain minut. Eli minun vinkki olisi että AP katsoo vaikka huomisen jos miehestä kuuluu mutta sitten itse laittaa viestiä/soittaa taas. AP:n viesti on ollut ihan hyvä, mutta huono merkki on vastaamattomuus..

Vierailija
78/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"]

[/quote] 

[/quote]

Pyysin asiaa anteeksi heti aamulla. Eikö tämä vähän paranna tilannetta? AP
[/quote]
kaikkeen nyt vaan ei anteeksipyyntö riitä. mulle kilpailijan ottaminen esille, kertoisi ettei toinen sittenkään arvosta mua jos täytyy useampia naisia olla. mistä tietäisin montako kilpailijaa mulla lopulta on? eli niinsanotusti menis luotto!

Vierailija
79/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittely ja anteeksi annon pyytely täällä ei vaan taida pahemmin auttaa. Mokasit, mutta toivoa ehkä vielä on...

Vierailija
80/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin äärimmäisen loukkaantunut, jos joku jota tapailen ja johon olen ihastunut kyselisi tuollalailla kilpailijan kuvioihin tuomalla missä suhteessa mennään. Miettisin, että mitä hänen kanssaan on jo tekeillä ja kuinka kiinnostunut nainen on minusta, jos pitää samaan aikaan viritellä jotain muuta.

Siihen ei riittäisi viesti, että ei ole menossa mihinkään vaan täytyisi saada kunnon merkki siitä, että nainen on oikeasti kiinnostunut minusta eikä jahtaa muita samanaikaisesti.

Siltikin veisi aikaa uskoa, kun oman ihastuksen huumassa toinen vetää moukarilla vastapallon tuollalailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi