Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelästyikö mies lopullisesti?

Vierailija
01.01.2015 |

Olen nyt kuukauden päivät tapaillut erästä miestä ja olemme olleet kummatkin todella ihastuneita. Nyt kuitenkin viimeisen viikon aikana on tuntunut että näemme vain seksin merkeissä. Mies ei ihan kuin haluaisi tehdä mitään muuta enää kanssani sen jälkeen kun aloimme harrastamaan seksiä, n. viikko sitten.

Eilen menin hänen luokseen myös yöksi ja jossain vaiheessa alkoholin rohkeisemana kysyin mieheltä mitä me ollaan ja mihin tämä juttu on menossa. Esimerkkinä annoin että eräs mies oli kysynyt minua juuri pari tuntia aiemmin treffeille ja en tiennyt mitä sanoa hänelle. Mies vastasi selvästi marttyyrimaisesti "kai sä sit meet ja näät sitä" ja minä yritin selittää että en halua koska haluaisin tehdä mielummin jotain hänen kanssaan, mutta jos meidän juttu ei ole etenemässä mihinkään niin sitten haluaisin katsoa muitakin mahdollisuuksia. Tästä tuli kauhea riita että emmehän me voi alkaa seurustelemaan kun vasta kuukauden päivät tunnettu jne. olimme samaa mieltä mutta silti jäi vähän paha maku suuhun, samaan syssyyn veljeni soitti ja kyseli vointiani joten jouduin kertomaan miehelle että minulla on kasvain. Todella sekainen yö, mutta nukuimme koko yön tiukassa lusikassa ja aamulla kaikki oli aivan kuin ennenkin. Pussailimme ja halailimme koko aamun ehkä vielä enemmän kuin aikasemmin jopa.

Miehen piti lähteä jossain vaiheessa mutta jäin itse vielä hetkeksi nukkumaan hänen kämpilleen. Kun lähdin sieltä kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin että olin tyhmä kun puhuin sellaisia ja että en ole menossa näkemään ketään ja että haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain. Loppuun vielä pistin hauskan sisäpiiriläpän. Mies ei vastannut tähän mitään vaikka aina vastannut ennen.

Koitin soittaa hänelle joitakin tunteja myöhemmin eikä hän vastannut. Pisti kuitenkin hetken päästä facebookissa viestiä että ei ollut huomannut puhelua ja että on nukkunut. Viestien lähetys sijainti oli kuitenkin hänen kaverinsa luona...

Pelkään että menetin miehen, enkä tiedä mitä voisin tehdä. Tuntuu tyhmältä odotella häneltä viestiä ja harmittaa ihan super paljon mitä menin sanomaan. Hän varmasti pelästyi kaikkea draamaa. Mitä minä voin tehdä? Odotella että mies mahdollisesti soittaa? Olen aivan rikki, en ole ollut näin ihastunut useampaan vuoteen ja kaikki on vain tuntunut niin oikealta.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea näitä kaikkia vastausviestejä, mutta. Mikset sano vaan miehelle suoraan miten asiat on? Että testasit vaan hänen kiinnostustaan? -n25

Vierailija
42/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soittiko se jo???

Vierailija
44/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Äläs nyt ole noin epävarma itsestäsi; ei se ole mitään kilpailua. Fakta homma on se, ettei sinkkuna ole aikaa tuhlattavana, vaan jos sen hetkistä tapailukumppania ei kiinnosta, siirrytään seuraavaan. Ja pysyn kannassani, ettei kiinnostusta vähennä se, että toinen lyö kortit tiskiin. Ap:n kumppanin motiiveja ei pysty arvioimaan tämän perusteella.

Vierailija
45/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:49"] Tosikiinnostusta ei kyllä moiset seikat vähennä.  [/quote]  no vaikka mä olisin tosi kiinnostunut jostain miehestä ja se alkaisi kyselemään meidän suhteen laatua tyyliin, niin mä haluan vaan tietää ku olis tos yks toinenkin nainen joka kyseli mua treffeille. kiitos en ala kilpailemaan, ei jatkoon. olisin sanonut samoin kuin ap.n miesystävä, kaippa sä meet sinne sitte. todennäköisesti mies vasta tänään päivällä todella tajunnu tilanteen ja siksi nihkee. [/quote] Pyysin asiaa anteeksi heti aamulla. Eikö tämä vähän paranna tilannetta? AP [/quote] kaikkeen nyt vaan ei anteeksipyyntö riitä. mulle kilpailijan ottaminen esille, kertoisi ettei toinen sittenkään arvosta mua jos täytyy useampia naisia olla. mistä tietäisin montako kilpailijaa mulla lopulta on? eli niinsanotusti menis luotto!

[/quote]

Mitä haluaisit miehen tekevän ja millä voisit mahdollisesti saada luoton takaisin? Olen todella ihastunut mieheen ja pelkään että hän ajattelee niin kuin sinä. Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä? AP

Vierailija
46/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:49"]

Tosikiinnostusta ei kyllä moiset seikat vähennä. 

[/quote] 

no vaikka mä olisin tosi kiinnostunut jostain miehestä ja se alkaisi kyselemään meidän suhteen laatua tyyliin, niin mä haluan vaan tietää ku olis tos yks toinenkin nainen joka kyseli mua treffeille. kiitos en ala kilpailemaan, ei jatkoon. olisin sanonut samoin kuin ap.n miesystävä, kaippa sä meet sinne sitte.

todennäköisesti mies vasta tänään päivällä todella tajunnu tilanteen ja siksi nihkee.

[/quote]

Totta, mutta haluaisin että tuossa tilanteessa mies ottaisi minuun itse yhteyttä ja ns. sillä tavalla todistaisi että ei tarkoittanut mitä sanoi vaan haluaa vain minut. Eli minun vinkki olisi että AP katsoo vaikka huomisen jos miehestä kuuluu mutta sitten itse laittaa viestiä/soittaa taas. AP:n viesti on ollut ihan hyvä, mutta huono merkki on vastaamattomuus..

[/quote]

Siis ptruu nyt - ensin loukkaisit toista, vaikka kuinkakin vahingossa, ja sitten jäisit odottelemaan, että toinen osoittaisi kiinnostusta, vaikka olet juuri ns. potkaissut häntä hampaisiin ja antanut ymmärtää, että viikonkaan piehtaroiminen ei ole haihduttanut ajatusta muista miehistä päästäsi? Kyllä tuossa jo on aika korkealla rima ihan ilman kasvainpommiakin.

Ei tuossa mikään pikku anteeksipyyntö ole mistään kotoisin. Pitäisi selittää erittäin huolellisesti, miksi tapanani on kilpailuttaa miehiä testimielessä suurimman mahdollisen läheisyyspommin jälkeen, ja jos ihminen ei itse ymmärrä miten hämärä tuollainen temppu oli vaan tyytyy pikkuisen pahoittelemaan, niin ihan kahelihan se on.

Juu, pallo ei nyt tosiaankaan ole järkytetyn rakastajan päädyssä, ainakaan lyömävalmiudessa. Se lensi hänen hämmästyksestä ammottaneeseen suuhunsa ja tukki hänen kurkkunsa, ja nyt pitäisi elvyttää tajuton pelaaja ja äkkiä.

Vierailija
47/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, jatka matkaas ja unohda tuo ukko. Itse olin samassa tilanteessa muutama vuos sitten. Useamman kuukauden paneskelun ja tekstailun jälkeen kysyin, että mikä tää juttu on. Ahdistui ja mutisi jotain. Typerästi roikuin kuukausia, kunnes aloin kunnioittamaan itseäni ja lakkasin roikkumasta. Löysin nykyisen mieheni ja tuo entinen säätö havahtui vasta siinä vaiheessa menetykseensä. Mies alkoi pommittamaan tekstiviesteillä ja itkemään kuinka hän vasta nyt tajusi menetyksensä

Vierailija
48/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut darrassa (oletettavasti olette kummatkin olleet humalassa vuoden vaihteen juhlimisien jälkeen?) vähä sanainen ja sinä olet sekoamis pisteessä. Soita huomenna muuten vain puhelu ja kuulostele tilannetta ja vasta sitten huolehdi jos on huolehdittavaa. Kuulet varmaan äänestä ja sekin kertoo vastaako.

Vierailija
49/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:49"] Tosikiinnostusta ei kyllä moiset seikat vähennä.  [/quote]  no vaikka mä olisin tosi kiinnostunut jostain miehestä ja se alkaisi kyselemään meidän suhteen laatua tyyliin, niin mä haluan vaan tietää ku olis tos yks toinenkin nainen joka kyseli mua treffeille. kiitos en ala kilpailemaan, ei jatkoon. olisin sanonut samoin kuin ap.n miesystävä, kaippa sä meet sinne sitte. todennäköisesti mies vasta tänään päivällä todella tajunnu tilanteen ja siksi nihkee. [/quote] Pyysin asiaa anteeksi heti aamulla. Eikö tämä vähän paranna tilannetta? AP [/quote] kaikkeen nyt vaan ei anteeksipyyntö riitä. mulle kilpailijan ottaminen esille, kertoisi ettei toinen sittenkään arvosta mua jos täytyy useampia naisia olla. mistä tietäisin montako kilpailijaa mulla lopulta on? eli niinsanotusti menis luotto!

[/quote]

joku on pyytänyt treffeille, AP ei ole suostunut ja ollut asiasta rehellinen mahdolliselle tulevalle kumppanille. Lisäksi selventänyt että ei todellakaan ole menossa treffeille vaan haluaa olla tämän miehen kanssa. En näe ongelmaa..

[/quote]

No on siinä nyt jotain ongelmaa, jos kuukauden tapailun jälkeen ei tiedä mitä jonkun kolmannen osapuolen treffikutsuihin pitäisi vastata...antaa vahvaa signaalia siihen, että oma kiinnostus on laimeaa.

Ymmärrän, että kyseessä oli AP:n hölmö tapa yrittää kysellä suhteen tilasta, mutta eihän se toinen osapuoli ole AP:n pään sisällä ja tiedä kuinka vahvasti AP tuntee.

Jos on itse ihastunut, niin eikö sitä yrittäisi muotoilla asian paremminkin tyyliin:

"Sain kutsun treffeille, mutta kieltäydyin, koska minusta meillä on tässä jotain hyvää alkamassa, enkä ole kiinnostunut muiden tapailusta". Sitten voi kysellä toisen kantaa suhteen tilanteeseen, mutta on ainakin tehnyt selväksi, että on itse kiinnostunut. Vai onko tämä taas niitä teinileikkejä, joissa ei saa kertoa ensimmäisenä tunteistaan? Sitten voi käydä tällälailla ja harmittaa.

Vierailija
50/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:25"]

[/quote]

joku on pyytänyt treffeille, AP ei ole suostunut ja ollut asiasta rehellinen mahdolliselle tulevalle kumppanille. Lisäksi selventänyt että ei todellakaan ole menossa treffeille vaan haluaa olla tämän miehen kanssa. En näe ongelmaa..

[/quote]

No on siinä nyt jotain ongelmaa, jos kuukauden tapailun jälkeen ei tiedä mitä jonkun kolmannen osapuolen treffikutsuihin pitäisi vastata...antaa vahvaa signaalia siihen, että oma kiinnostus on laimeaa.

Ymmärrän, että kyseessä oli AP:n hölmö tapa yrittää kysellä suhteen tilasta, mutta eihän se toinen osapuoli ole AP:n pään sisällä ja tiedä kuinka vahvasti AP tuntee.

Jos on itse ihastunut, niin eikö sitä yrittäisi muotoilla asian paremminkin tyyliin:

"Sain kutsun treffeille, mutta kieltäydyin, koska minusta meillä on tässä jotain hyvää alkamassa, enkä ole kiinnostunut muiden tapailusta". Sitten voi kysellä toisen kantaa suhteen tilanteeseen, mutta on ainakin tehnyt selväksi, että on itse kiinnostunut. Vai onko tämä taas niitä teinileikkejä, joissa ei saa kertoa ensimmäisenä tunteistaan? Sitten voi käydä tällälailla ja harmittaa.

[/quote]

Kerroin miehelle olevani todella ihastunut ja kuinka se ei ole mitään yleistä minulle, eli en ihastu helpolla. Hän on kertonut olevansa ihastunut jo aikaisemmin, mutta olemme puhuneet myös aikasemmin että emme oikein tiedä mihin tämä on menossa ja että ei osata lukea tilannetta. Eli epäselvyyttä on ollut suhteen tilasta ja ajattelin sitten alkoholin rohkaisemana nostaa kissan pöydälle, täysin väärällä tavalla mutta kuitenkin... AP

Vierailija
51/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:19"]

[/quote]

Mitä haluaisit miehen tekevän ja millä voisit mahdollisesti saada luoton takaisin? Olen todella ihastunut mieheen ja pelkään että hän ajattelee niin kuin sinä. Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä? AP
[/quote]
tätä sä et halua kuulla, mulle tilanne olis täysin turn off. se olis siinä!

Vierailija
53/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:42"]

[/quote]

Kerroin miehelle olevani todella ihastunut ja kuinka se ei ole mitään yleistä minulle, eli en ihastu helpolla. Hän on kertonut olevansa ihastunut jo aikaisemmin, mutta olemme puhuneet myös aikasemmin että emme oikein tiedä mihin tämä on menossa ja että ei osata lukea tilannetta. Eli epäselvyyttä on ollut suhteen tilasta ja ajattelin sitten alkoholin rohkaisemana nostaa kissan pöydälle, täysin väärällä tavalla mutta kuitenkin... AP

[/quote]

Juu, asian selvittäminen on hyvä idea, tapa sitten taas ei. Ehdotan, että pyydät mieheltä, että voisitte tavata ja haluaisit selittää tapahtuneen ja sitten kerrot rehellisesti jotakuinkin saman mitä täällä kerrot meille. Sitten selvitätte siltä pohjalta miten jatkatte. Jos hän ei suostu tapamaan, silloin hän on kohtuuton ja ei ole syytä jatkaa, jos suostuu niin voitte puhdistaa pöydän.

Vierailija
54/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaapeeeee? ??

Vierailija
58/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap tuu kertomaan....

Vierailija
59/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa että jatkoa ei ole luvassa. Odota pari päivää jos ei kuulu niin uutta matoa koukkuun. Mee vaikka ulos sen jätkän kanssa josta tää riita alko

Vierailija
60/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuskinpa on jatkoa luvassa :( Älä nyt vaan ainakaan ota yhteyttä mieheen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi