Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelästyikö mies lopullisesti?

Vierailija
01.01.2015 |

Olen nyt kuukauden päivät tapaillut erästä miestä ja olemme olleet kummatkin todella ihastuneita. Nyt kuitenkin viimeisen viikon aikana on tuntunut että näemme vain seksin merkeissä. Mies ei ihan kuin haluaisi tehdä mitään muuta enää kanssani sen jälkeen kun aloimme harrastamaan seksiä, n. viikko sitten.

Eilen menin hänen luokseen myös yöksi ja jossain vaiheessa alkoholin rohkeisemana kysyin mieheltä mitä me ollaan ja mihin tämä juttu on menossa. Esimerkkinä annoin että eräs mies oli kysynyt minua juuri pari tuntia aiemmin treffeille ja en tiennyt mitä sanoa hänelle. Mies vastasi selvästi marttyyrimaisesti "kai sä sit meet ja näät sitä" ja minä yritin selittää että en halua koska haluaisin tehdä mielummin jotain hänen kanssaan, mutta jos meidän juttu ei ole etenemässä mihinkään niin sitten haluaisin katsoa muitakin mahdollisuuksia. Tästä tuli kauhea riita että emmehän me voi alkaa seurustelemaan kun vasta kuukauden päivät tunnettu jne. olimme samaa mieltä mutta silti jäi vähän paha maku suuhun, samaan syssyyn veljeni soitti ja kyseli vointiani joten jouduin kertomaan miehelle että minulla on kasvain. Todella sekainen yö, mutta nukuimme koko yön tiukassa lusikassa ja aamulla kaikki oli aivan kuin ennenkin. Pussailimme ja halailimme koko aamun ehkä vielä enemmän kuin aikasemmin jopa.

Miehen piti lähteä jossain vaiheessa mutta jäin itse vielä hetkeksi nukkumaan hänen kämpilleen. Kun lähdin sieltä kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin että olin tyhmä kun puhuin sellaisia ja että en ole menossa näkemään ketään ja että haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain. Loppuun vielä pistin hauskan sisäpiiriläpän. Mies ei vastannut tähän mitään vaikka aina vastannut ennen.

Koitin soittaa hänelle joitakin tunteja myöhemmin eikä hän vastannut. Pisti kuitenkin hetken päästä facebookissa viestiä että ei ollut huomannut puhelua ja että on nukkunut. Viestien lähetys sijainti oli kuitenkin hänen kaverinsa luona...

Pelkään että menetin miehen, enkä tiedä mitä voisin tehdä. Tuntuu tyhmältä odotella häneltä viestiä ja harmittaa ihan super paljon mitä menin sanomaan. Hän varmasti pelästyi kaikkea draamaa. Mitä minä voin tehdä? Odotella että mies mahdollisesti soittaa? Olen aivan rikki, en ole ollut näin ihastunut useampaan vuoteen ja kaikki on vain tuntunut niin oikealta.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:04"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:49"] Tosikiinnostusta ei kyllä moiset seikat vähennä.  [/quote]  no vaikka mä olisin tosi kiinnostunut jostain miehestä ja se alkaisi kyselemään meidän suhteen laatua tyyliin, niin mä haluan vaan tietää ku olis tos yks toinenkin nainen joka kyseli mua treffeille. kiitos en ala kilpailemaan, ei jatkoon. olisin sanonut samoin kuin ap.n miesystävä, kaippa sä meet sinne sitte. todennäköisesti mies vasta tänään päivällä todella tajunnu tilanteen ja siksi nihkee. [/quote] Pyysin asiaa anteeksi heti aamulla. Eikö tämä vähän paranna tilannetta? AP [/quote] kaikkeen nyt vaan ei anteeksipyyntö riitä. mulle kilpailijan ottaminen esille, kertoisi ettei toinen sittenkään arvosta mua jos täytyy useampia naisia olla. mistä tietäisin montako kilpailijaa mulla lopulta on? eli niinsanotusti menis luotto!

[/quote]

joku on pyytänyt treffeille, AP ei ole suostunut ja ollut asiasta rehellinen mahdolliselle tulevalle kumppanille. Lisäksi selventänyt että ei todellakaan ole menossa treffeille vaan haluaa olla tämän miehen kanssa. En näe ongelmaa..

Vierailija
82/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Onko siis aivan tavallista harrastaa seksiä ilman minkäänlaisia aikeita mihinkään suuntaan? Kyllä mulle se ois jo merkki, että ollaan yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kävin salilla ja sitä ennen mies soitti. Oli aivan normaali ja juttelimme samallailla kun ennenkin ja siitä mitä teemme viikonloppuna. Kummallakin huomenna tekemistä mutta sitten mies ehdotti että nähtäisiinkö sunnuntaina. Puhuimme myös kummatkin pitävämme tipattoman joka on enemmän kun tervetullut juttu niin ei ainakaan sen takia synny yhtään enempää epävarmuusdraamaa tässä vaiheessa.
Olen ihan onneni kukkuloilla! Olisin itsekkin ehdottanut näkemistä mutta vielä ihanempaa että hän ehdotti sitä:))
Vähän vielä pessimisti olen jatkon suhteen mutta kiitos kaikille vastanneille, jokainen kommentti helpotti päätöksien tekoa johonkin suuntaan! AP

Vierailija
84/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:01"]Häh? Onko siis aivan tavallista harrastaa seksiä ilman minkäänlaisia aikeita mihinkään suuntaan? Kyllä mulle se ois jo merkki, että ollaan yhdessä.
[/quote]
Oma ongelmani oli se että vaikutti että seksin harrasamisen aloittamisen jälkeen meidän välillä tuntui olevan vain enää seksi ja näimme vain yökyläilyn merkeissä. Siksi tuli halu selvittää mihin tämä on menossa.. ap

Vierailija
85/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti kertoa, että toinen on pyytänyt treffeille? Ei se liittynyt mihinkään. Kai sinä itse tiedät, kummasta olet kiinnostuneempi.

Vaikuttaa, että olet kiinnostunut siitä, kuka tarjoaa paremman diilin. Naiset sortuu usein tähän (olen nainen itsekin). Mietitään, mihin suhde on menossa, vaikka on vasta tutustuttu!! Seksiä teillä ollut vasta viikon ja en yhtään ihmettele, että se on mielenkiinnon aihe nro 1 tällä hetkellä. Jos mies jaksoi kolme viikkoa odottaa pillua, niin ei se sen pillun perässä varsinaisesti ole.

En kyllä miehenä jaksaisi tuollaista käytöstä, että heti pitäisi olla kosimassa kun sänkyyn on hypätty tai muuten muija lähtee. Helpompiakin naisia on..

Vierailija
86/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:25"]Miksi piti kertoa, että toinen on pyytänyt treffeille? Ei se liittynyt mihinkään. Kai sinä itse tiedät, kummasta olet kiinnostuneempi.

Vaikuttaa, että olet kiinnostunut siitä, kuka tarjoaa paremman diilin. Naiset sortuu usein tähän (olen nainen itsekin). Mietitään, mihin suhde on menossa, vaikka on vasta tutustuttu!! Seksiä teillä ollut vasta viikon ja en yhtään ihmettele, että se on mielenkiinnon aihe nro 1 tällä hetkellä. Jos mies jaksoi kolme viikkoa odottaa pillua, niin ei se sen pillun perässä varsinaisesti ole.

En kyllä miehenä jaksaisi tuollaista käytöstä, että heti pitäisi olla kosimassa kun sänkyyn on hypätty tai muuten muija lähtee. Helpompiakin naisia on..
[/quote]
Mies itse kysynyt jo viikko sitten mihin tämä juttu on menossa mutta emme saaneet puhuttua ja jäi vaivaamaan mitä hän olisi halunnut sanoa... Tiedän oli turha mainita toisesta enkä todellakaan ole kilpailuttaja tyyppiä koska oikeasti pidän tästä miehestä. Kännissä tuli vain sanottua ajattelemattomuuksia, ja enpä aio enää tällaisiä pohtia hänen kanssaan humalassa. Toivoin hänen vastaavan että älä mene, nyt tajuan että vaadin "liikaa" AP

Vierailija
87/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helppoa niin helppoa, laittaa kaikki mokailut humalan piikkiin.

Vierailija
88/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:15"]Heippa kävin salilla ja sitä ennen mies soitti. Oli aivan normaali ja juttelimme samallailla kun ennenkin ja siitä mitä teemme viikonloppuna. Kummallakin huomenna tekemistä mutta sitten mies ehdotti että nähtäisiinkö sunnuntaina. Puhuimme myös kummatkin pitävämme tipattoman joka on enemmän kun tervetullut juttu niin ei ainakaan sen takia synny yhtään enempää epävarmuusdraamaa tässä vaiheessa.
Olen ihan onneni kukkuloilla! Olisin itsekkin ehdottanut näkemistä mutta vielä ihanempaa että hän ehdotti sitä:))
Vähän vielä pessimisti olen jatkon suhteen mutta kiitos kaikille vastanneille, jokainen kommentti helpotti päätöksien tekoa johonkin suuntaan! AP
[/quote]
Mieti sanasi tarkkaan tästä eteenpäin ja kuulostele että mies ei vaan jää suhteeseen esim kasvaimesi vuoksi...

Vierailija
89/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olette jo puhunu.
Mutta voi olla että loukkaantu mahdollisesta kilpailijasta ja pelästy kasvain uutista.

Mutta myös aika monet miehet ahdistuu kun kysellän suhteen tilasta ja ottavat sitten pakkia ja etäisyyttä. Ne ei varmaan tiedä itsekään missä mennään tai mitä tahtoo, eihän ne juuri mieti. Poikkeuksia varmaan on.
Myös viestit ja soittelu saa jotkut miehet lukkoon...

Ja kokemuksesta voin sanoa että jos on tollane mies niin sellanen se on sitten aina. Ikävä kyllä. Ei osaa mihinkään sanoa mitään. En suosittele perhettä perustamaan ;D

Vierailija
90/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:25"]

Mies itse kysynyt jo viikko sitten mihin tämä juttu on menossa mutta emme saaneet puhuttua ja jäi vaivaamaan mitä hän olisi halunnut sanoa... Tiedän oli turha mainita toisesta enkä todellakaan ole kilpailuttaja tyyppiä koska oikeasti pidän tästä miehestä. Kännissä tuli vain sanottua ajattelemattomuuksia, ja enpä aio enää tällaisiä pohtia hänen kanssaan humalassa. Toivoin hänen vastaavan että älä mene, nyt tajuan että vaadin "liikaa" AP

[/quote]

Voi herranjestas. Se, että mies on jo aloittanut keskustelun aiheesta, on sen merkki, että se on kiinnostunut. En minä ainakaan virittele keskustelua suhteen tilasta ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostava.

Sitten tartun tuohon alkoholinkäyttöön. Tämä selkkaus tapahtui siis humalassa? Great. Olet sitä tyyppiä, joka selvinpäin on lintu ja kännissä kala. Tiedä sitten, kumpaan luottaa. Nyt olette aikoneet pitää tipattoman tammikuun ja siitä olit mielissäsi. Ei tule sitten sanottua tyhmyyksiä. Entä sen jälkeen?

Taidat olla drama queen.

Vierailija
91/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:25"]

[/quote]

Voi herranjestas. Se, että mies on jo aloittanut keskustelun aiheesta, on sen merkki, että se on kiinnostunut. En minä ainakaan virittele keskustelua suhteen tilasta ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostava.

Sitten tartun tuohon alkoholinkäyttöön. Tämä selkkaus tapahtui siis humalassa? Great. Olet sitä tyyppiä, joka selvinpäin on lintu ja kännissä kala. Tiedä sitten, kumpaan luottaa. Nyt olette aikoneet pitää tipattoman tammikuun ja siitä olit mielissäsi. Ei tule sitten sanottua tyhmyyksiä. Entä sen jälkeen?

Taidat olla drama queen.
[/quote]
komppaan! ihan samat ajatukset tuli mulla mieleen.

Vierailija
92/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on vissiin erilainen mutta mäkin olen huomannut, että joka (suhteeseen liittyvästä)asiasta pelästynyt mies, jonka viestejä ja soittoja ja käytöstä joutuu analysoimaan puhki ei yleensä ole tarpeeksi kiinnostunut tai muuten vain ei ns se oikea. Mutta huomaan myös että se on ollut itsestä jännittävää seukkailla semmoisen hot&cold miehen kanssa, koska etäinen käytös saa oman mielen kuvittelemaan että mies on tosi erityinen ja sitten kun saa huomiota niin se tuntuu kahta ihanammalta. Kunnes jossain vaiheessa tajuaa että mies on ihan tavallinen ja joskus juuri siksi käyttäytyy epävakaasti ettei se tylsä todellinen persoona paljastu. Toki muitakin syitä on.

Vierailija
93/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:25"]Miksi piti kertoa, että toinen on pyytänyt treffeille? Ei se liittynyt mihinkään. Kai sinä itse tiedät, kummasta olet kiinnostuneempi. Vaikuttaa, että olet kiinnostunut siitä, kuka tarjoaa paremman diilin. Naiset sortuu usein tähän (olen nainen itsekin). Mietitään, mihin suhde on menossa, vaikka on vasta tutustuttu!! Seksiä teillä ollut vasta viikon ja en yhtään ihmettele, että se on mielenkiinnon aihe nro 1 tällä hetkellä. Jos mies jaksoi kolme viikkoa odottaa pillua, niin ei se sen pillun perässä varsinaisesti ole. En kyllä miehenä jaksaisi tuollaista käytöstä, että heti pitäisi olla kosimassa kun sänkyyn on hypätty tai muuten muija lähtee. Helpompiakin naisia on.. [/quote] Mies itse kysynyt jo viikko sitten mihin tämä juttu on menossa mutta emme saaneet puhuttua ja jäi vaivaamaan mitä hän olisi halunnut sanoa... Tiedän oli turha mainita toisesta enkä todellakaan ole kilpailuttaja tyyppiä koska oikeasti pidän tästä miehestä. Kännissä tuli vain sanottua ajattelemattomuuksia, ja enpä aio enää tällaisiä pohtia hänen kanssaan humalassa. Toivoin hänen vastaavan että älä mene, nyt tajuan että vaadin "liikaa" AP

[/quote]

Soittiko mies sulle takaisin, kun lupasi? Ja mikä teillä tilanne nyt? :)

Vierailija
94/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä just luin: ei voi seurustella parin kuukauden tuntemisen takia? mitä helvettiä, siis ihminen voi harrastaa seksiä "parin kuukauden tuntemisen jälkeen" mutta ei seurustella vielä? Noh onneksi en pyöri näissä "suomalaisten" seurustelukuvioissa mukana jos kerta seksiä voi olla mutta seurustelu on liian aikaista, en meinaan ymmärtänyt mitään tuosta lukemastani. Miten ihminen voi olla valmis seksiin mutta ei "vielä" seurusteluun ?

niin ja ap tuskin on enää toivoa tuohon mieheen, katsos kun ensin deittaillaan/seurustellaan yhden kanssa ja sitten tehdään päätös yhdessä että mitä halutaan vai eikö haluta mitään yhdessä, eikä noin vaan ryntäillä eri ihmisten kanssa sänkyyn tietämättä missää mennään tai saahan kuka tahansa niinkin tehdä mutta ihmekös sitten että kaikki suhteet menee solmuun ja solmuja on tunnetusti vaikea avata ja korjata ennalleen.. joskus solmut on helppo avata, joskus solmuja ei saa auki sitten millään!

Vierailija
95/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:25"]Miksi piti kertoa, että toinen on pyytänyt treffeille? Ei se liittynyt mihinkään. Kai sinä itse tiedät, kummasta olet kiinnostuneempi. Vaikuttaa, että olet kiinnostunut siitä, kuka tarjoaa paremman diilin. Naiset sortuu usein tähän (olen nainen itsekin). Mietitään, mihin suhde on menossa, vaikka on vasta tutustuttu!! Seksiä teillä ollut vasta viikon ja en yhtään ihmettele, että se on mielenkiinnon aihe nro 1 tällä hetkellä. Jos mies jaksoi kolme viikkoa odottaa pillua, niin ei se sen pillun perässä varsinaisesti ole. En kyllä miehenä jaksaisi tuollaista käytöstä, että heti pitäisi olla kosimassa kun sänkyyn on hypätty tai muuten muija lähtee. Helpompiakin naisia on.. [/quote] Mies itse kysynyt jo viikko sitten mihin tämä juttu on menossa mutta emme saaneet puhuttua ja jäi vaivaamaan mitä hän olisi halunnut sanoa... Tiedän oli turha mainita toisesta enkä todellakaan ole kilpailuttaja tyyppiä koska oikeasti pidän tästä miehestä. Kännissä tuli vain sanottua ajattelemattomuuksia, ja enpä aio enää tällaisiä pohtia hänen kanssaan humalassa. Toivoin hänen vastaavan että älä mene, nyt tajuan että vaadin "liikaa" AP

[/quote]

Soittiko mies sulle takaisin, kun lupasi? Ja mikä teillä tilanne nyt? :)
[/quote]
Katso viesti 84

Vierailija
96/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait toisen mahdollisuuden! Älä pilaa sitä!

Vierailija
97/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you.

Please, unohda koko mies. Se kohtelee sua huonosti. Hei ihan oikeasti: seksi kyllä kelpaa, mutta "eihän me voida seurustella, kun vasta kuukausi tunnettu (pantu)".

Vierailija
98/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:25"]

Ap:n mies on vissiin erilainen mutta mäkin olen huomannut, että joka (suhteeseen liittyvästä)asiasta pelästynyt mies, jonka viestejä ja soittoja ja käytöstä joutuu analysoimaan puhki ei yleensä ole tarpeeksi kiinnostunut tai muuten vain ei ns se oikea. Mutta huomaan myös että se on ollut itsestä jännittävää seukkailla semmoisen hot&cold miehen kanssa, koska etäinen käytös saa oman mielen kuvittelemaan että mies on tosi erityinen ja sitten kun saa huomiota niin se tuntuu kahta ihanammalta. Kunnes jossain vaiheessa tajuaa että mies on ihan tavallinen ja joskus juuri siksi käyttäytyy epävakaasti ettei se tylsä todellinen persoona paljastu. Toki muitakin syitä on.

[/quote]

Siis ap:hän tässä se oudosti käyttäytyvä oli. Miehen käytös oli hyvin helposti ymmärrettävää.

Vierailija
99/104 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:52"]

Please, unohda koko mies. Se kohtelee sua huonosti. Hei ihan oikeasti: seksi kyllä kelpaa, mutta "eihän me voida seurustella, kun vasta kuukausi tunnettu (pantu)".

[/quote]

Kohtelee huonosti? Kuukauden olivat tunteneet ja viikon ajan oli seksiä. Eli kolme viikkoa platonista. Sitten ap menee sanomaan miehelle, että olis toinenkin jonossa. Niin kuka kohteli huonosti ja ketä?

Vierailija
100/104 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Kohtelee huonosti? Kuukauden olivat tunteneet ja viikon ajan oli seksiä. Eli kolme viikkoa platonista. Sitten ap menee sanomaan miehelle, että olis toinenkin jonossa. Niin kuka kohteli huonosti ja ketä?
[/quote]
Olen samaa mieltä. Minä käyttäydyin huonosti jos joku. Seksin suhteen minä tein lopullisen aloitteen vaikka tiesin että mies sitä myös haluaa. En vaan voinut pitää näppejäni erossa hänestä. Ja nyt että mies ehdotti näkemistä on häneltä tosi hienosti tehty ja arvostan sitä todella paljon enkä aio tehdä tuollaisia virheitä enää. Olen myös miehen kanssa samaa mieltä että ei vielä seurustelu seurustelua mutta kunhan on menossa siihen päin, eihän me vielä voida mitenkään tuntea toisiamme. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän