Testaa mitä sun kannattaisi opiskella yliopistossa! :D
http://www.ammatinvalintatesti.fi/
Sano top-3 mitä sulle ehdotettiin :)
Niin ja kun tuo testi kysyy sähköpostia ja osoitetta niin ne voi vaan ohittaa
Mulle suositellaan kasvatustiedettä, teologiaa ja psykologiaa
Kommentit (58)
Kuvataide, kielet, eläinlääketiede.
Kaksi ekaa ei taida elättää ja kolmanteen en sovellu, koska en kestä sairaita tai kuolevia eläimiä.
1. Psykologia (Aika jännä, koska ei se mua pahemmin kiinnosta.)
2. Valtiotieteet (Hyi ei ei ei!)
3. Luonnontieteet (Niitä opiskelen nytkin ja pidän siitä oikein paljon ^^)
Hassua, että kaksi ekaa on tieteitä, joihin en ollenkaan sopisi. En opiskellut lukiossa psykologiaa, yhteiskuntaoppia tai historiaa.
1.kielet
2.psykologia
3.sotilas- ja suojeluala (?!?! :D)
Opiskelen oikeasti sosiaalityötä.
1 luonnontieteet 2 psykologia 3 yhteiskuntatieteet
1. Farmasia 2. Maa- ja metsätalous tieteet 3. Teknistieteet
valmistun putkiasentajaksi keväällä
1. Kuvataide
2. Kielet
3. Musiikkiala
1. Kuvataiteet
2. Eläinlääketiede
3. Taideteollinen
Ihan omilta kuullostaa. Taiteisiin viittavaa oon jo aikaisemmin opiskellut ja valmistunutkin, muttei sillä itseään oikein elätä. Eläinlääketiedekin kiinnostaa.
Ehdottaa ensin yhteiskuntatieteellistä. Evvk, olen pakosta joutunut hissanopen tutkintoon suorittamaan mm valtiotiedettä, sosiaalitieteitä, yms eikä oikein nappaa kyllä. Psykologia voisi siinä tiedekunnassa ainoana kiinnostaa.
Toisena taideteollinen, kolmantena teatteri tai tanssi. Noh, en ole niin taiteellinen kyllä. Neljäntenä teologia, sitä voisin harkita. Ei muuten osuneet kyllä yhtään nappiin nuo tulokset.
Teologia, kasvatustieteet, ja matkailu,ravitsemus ja talous. Täähän oli sikäli ihan hauska, koska haaveilin aina uskonnonopettajan työstä, kunnes pääsinkin opiskelemaan sairaanhoitsuksi ja sille tielle jäin. Sitä ennen opiskelin restonomiksi vuoden, joka ei ollut lainkaan oma juttu.. Vielä jos opettajaksi joskus viitsisi hakea, se luokanopettaja olisi se unelma ammatti! Oonhan mä vasta 23-wee että aikaa on:-D
Kasvatustieteet, psykologia ja teologia. Teologia hieman yllätti.
t.ope
1. Teologia
2. Yhteiskuntatieteet
3. Kasvatustieteet
4. Oikeustiede
5. Kielet
6. Psykologia
Kaikki meni ihan kohdilleen, mutta kasvatustieteitä en voisi kuvitellakaan. Yllättävää, että nousi noin korkealle...
Sain tulokseksi alan, jolta olen jo työtön tohtori.
1. Kasvatustieteet
2. Teatteri- ja tanssialat
3. Psykologia
1. Luonnontieteet
2. Maatalous-ja metsätieteet
3. Sotilas- ja suojelusala
Opiskelen maataloustieteitä :)
Muistan tehneeni tuon yläasteella,msain arkkitehtuuria, dippainsinöröintiä ja matematiikkaa. Minusta tuli arkkitehtiyo, eli siinä mielessä ihan nappiin :)
Luonnontieteet, teknillistieteet, lääketiede
psykologia, teologia, yhteiskuntatieteet
yhtä noista opiskelen
Farmasia, joku sotilastiede tms? Poliisikoulu taisi olla. Kuvataide.. vähän eri planeetalta :D farmasia oli outo kun en osaa kovin hyvin kertotauluakaan...