Testaa mitä sun kannattaisi opiskella yliopistossa! :D
http://www.ammatinvalintatesti.fi/
Sano top-3 mitä sulle ehdotettiin :)
Niin ja kun tuo testi kysyy sähköpostia ja osoitetta niin ne voi vaan ohittaa
Mulle suositellaan kasvatustiedettä, teologiaa ja psykologiaa
Kommentit (58)
Mun top 3: teknistieteellinen, sosiaali- ja terveysala ja taideteollinen.
Periaatteessa ihan ok, nykyinen ammatti liippaa läheltä teknistieteellistä (ongelmanratkaisua) ja olen entinen hoitaja, joka harrastaa askartelua ja käsitöitä :)
1. yhteiskuntatieteet, 2. psykologia, 3. kasvatustieteet. Ihan osuvaa, opiskelen Valtsikassa.
1. Psykologia
2. Yhteiskuntatieteet
3. Kauppatieteet
1. Yhteiskuntatieteet
2. Humanistiset alat
3. Oikeustiede
Osuvaa, olen YTM, tehnyt uraani tähän mennessä humanistisella alalla (kielet) ja nyt luen avoimessa oikeustiedettä, tarkoituksena tehdä sinne toinen tutkinto jossain vaiheessa.
1. Farmasia 2. Lääketieteet 3. Sosiaaliala, terveys ja liikunta. Työskentelen tällä hetkellä kahvilassa. Horeca oli vasta kahdeksantena. Ajattelin kyllä hakea fysioterapeutiksi, mutta tulos yllätti silti.
1. Maatalous- ja metsätieteet
2. Luonnontieteet
3. Oikeustieteet
Ykkönen ehkä menisi, muut eivät. Oikeasti olen amk-insinööri.
1. Kauppatieteet
2. Psykologia
3. Teologia
Yhteiskuntatieteet, taideteollinen, teknistieteellinen. Nuo testit pitäisi poistaa. Tai ehkä voisi vähän miettiä sitä työllisyysnäkökulmaakin.
Humanistiset
Teatteri- ja tanssiala
Psykologia
1. Yhteiskuntatieteet, 2. Taideteollinen ala 3. Kuvataide. Opiskelen kirjallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:44"]
Sain tulokseksi alan, jolta olen jo työtön tohtori.
[/quote]
Auts... ei se sitten auta. Sinä olet oikeassa, maailma väärässä. Mahtaa harmittaa? T. työtön maisteri (vielä on pikkuisen epäilyn varaa siis)
1. Sotilas- ja suojeluala 74,4%
Sopis mulle. Yleensä olen porukasta se kaikkein eniten huolestunein ihmisten turvallisuudesta. Mikä harmi etten ole mies.
2. Maatalous- ja metsätieteet 74,3%
Aion maaviljelijäksi vielä joku päivä. Ensin parvekelaatikko, sitten harjoitusmaapalsta ja jonain päivänä repäisen ja muutan maalle.
3. Teknillistieteelliset alat 74,2%
Tää meni ihan metsään. En tajua koneista tai tekniikasta mitään. Joku fysiikka on minusta aivan taikuutta. Ei voi ihminen ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:44"]1. Lääketieteet 2. Farmasia 3. Luonnontieteet.
[/quote] Niin ja lääkikseen pyrkivä kemisti tässä.
teknilliset alat, taideteollinen, maatalous ja metsätieteet
Ihan hyvä, olen tietokonenörtti ja koen olevani oikealla alalla
1. Teatteri-tanssiala
2. Kasvatustieteet
3. Musiikkiala
1. Sotilas- ja suojelusala
2. Psykologia
3. Lääketiede
Hyvä testi siinä mielessä, että psykologia ja lääkis ihan ykkösiä mihin haluaisin. Sen sijaan outo että miten mulle toi sotilastiede tuli ekaks... Ois ehkä viimeinen vaihtoehto minne haluaisin. :D
1. Taideteolliset alat
2. Yhteiskuntatieteet
3. Teologia
1. Teologia
2. Kielet
3. Oikeustiede
Teologiseen mä ajattelinkin hakea heti ens keväänä että ihan oikeaan tais osua.
1. Psykologia
2. Teologia
Kolmas oli sellainen mistä en ole kiinnostunut.
Tällä hetkellä opiskelen sosiaalialaa ja toiveammatteja ovat luokanopettaja, sosionomi ja uskonnonopettaja.
En kyllä toivo liikoja..
sos. ala, lääketieteet ja kasvatustieteet