Haluan olla aisuri.
Olen siveysvyössä vaimon halusta. Olen vaimolle kertonut että, haluaisin nähdä hänet harrastavan seksiä vieraan miehen tai naisen kanssa. Vaimo kertonut ettei ole hänen juttunsa. Miten saisin vaimoni innostumaan?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olen vahvaluontoinen hotwife. Miten teen miehestäni aisurin? Suhteemme on aito parisuhde, ja aisuriksi tekeminen pitää vaikuttaa olleen "vahinko" 😉.
On luultavasti aika mahdotonta jos miehesi ei ole yhtään taipuvainen asiaan luonnostaan. Minä onnistuin kärsivällisesti hivuttamalla ja nyt vihdoin ollaan niin pitkällä, että voidaan ihan avoimesti sanoa minun määräävän. Mies sanoo olevansa tyytyväinen ja luulee itse keksineensä asian.
Taitaa olla parempi jättää yksityiskohdat kertomatta jos vaikka mieskin lukee tätä nyt kun on "aisuri" :-)
Aluksi olimme ihan normaali pari. Vähitellen muutamassa sopivassa tilanteessa kiinnitin erityistä huomiota suuriin kaluihin. Kun mies joskus kyseli haluaisinko, että hänellä olisi suurempi, sanoin tietysti edelleen, että on ihan riittävä. Hommasin suuren dildon ja annoin mieheni "löytää" sen ja sanoin, että se on ollut minulla aina eikä ole käytössä. Mies sitten tietysti halusi käyttää sitä minuun ja pidin huolta, että olin poikkeuksellisen kiimainen aina silloin. Sitten siitä alkoi vakiintua esileikki ja vähitellen sitten joskus paikat oli "hellänä" sen jälkeen niin ettei mies voinut tulla sisään jälkeenpäin ja tein miehelle käsityöt ja vähitellen homma meni siihen, että mies hoiteli minut aina dildolla tai sellaisella penisjatkeella ja joskus sitten väsähdin enkä edes antanut käsihoitojakaan, jolloin mies kävi tietysti kiihkeenä seuraavaan kertaan asti. Koko ajan tietysti pidin huolta, että mies tiesi etten halunnut ketään muuta missään nimessä ja että suhde oli täysin kunnossa niinkuin olikin. Ajan kanssa aloin puhua vehkeestä "pikku veijarina" ja muilla vastaavilla nimillä. Jossain vaiheessa sitten mies avautui, että tietää kyllä, että hänellä on liian pieni ja haluaisinko kokeilla jotain suurempaa oikeasti. Kieltäydyin tietysti alussa, mutta vähitellen edelleen edettiin ja nyt mies on ihan "virallinen" aisuri. Annan välillä jopa kyytiä miehelle dildolla vaikka viikon ilman että saa muuten purkautua ja muuta aika extremee.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parempi jättää yksityiskohdat kertomatta jos vaikka mieskin lukee tätä nyt kun on "aisuri" :-)
Aluksi olimme ihan normaali pari. Vähitellen muutamassa sopivassa tilanteessa kiinnitin erityistä huomiota suuriin kaluihin. Kun mies joskus kyseli haluaisinko, että hänellä olisi suurempi, sanoin tietysti edelleen, että on ihan riittävä. Hommasin suuren dildon ja annoin mieheni "löytää" sen ja sanoin, että se on ollut minulla aina eikä ole käytössä. Mies sitten tietysti halusi käyttää sitä minuun ja pidin huolta, että olin poikkeuksellisen kiimainen aina silloin. Sitten siitä alkoi vakiintua esileikki ja vähitellen sitten joskus paikat oli "hellänä" sen jälkeen niin ettei mies voinut tulla sisään jälkeenpäin ja tein miehelle käsityöt ja vähitellen homma meni siihen, että mies hoiteli minut aina dildolla tai sellaisella penisjatkeella ja joskus sitten väsähdin enkä edes antanut käsihoitojakaan, jolloin mies kävi tietysti kiihkeenä seuraavaan kertaan asti. Koko ajan tietysti pidin huolta, että mies tiesi etten halunnut ketään muuta missään nimessä ja että suhde oli täysin kunnossa niinkuin olikin. Ajan kanssa aloin puhua vehkeestä "pikku veijarina" ja muilla vastaavilla nimillä. Jossain vaiheessa sitten mies avautui, että tietää kyllä, että hänellä on liian pieni ja haluaisinko kokeilla jotain suurempaa oikeasti. Kieltäydyin tietysti alussa, mutta vähitellen edelleen edettiin ja nyt mies on ihan "virallinen" aisuri. Annan välillä jopa kyytiä miehelle dildolla vaikka viikon ilman että saa muuten purkautua ja muuta aika extremee.
Naisen oveluutta! Täytyy kokeilla...
Hot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oveluutta! Täytyy kokeilla...
...ehdottomasti tuollaista kuumaa pakettia.
Kumpa saisin olla aisuri. Vaimo ei vain innostu koko asiasta. Olisi mshtavaa nuolla vaimon pillu puhtaaksi toisen miehen spermasta. Kaikkein mukavinta olisi jos toinen mies naisi meitä molempia. En ole ikinä kyllä ollut miehen kanssa. Mutta ajatus siitä että olisin aisuri ja toisen miehen käytettävissä kiihottaa todellla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa saisin olla aisuri. Vaimo ei vain innostu koko asiasta. Olisi mshtavaa nuolla vaimon pillu puhtaaksi toisen miehen spermasta. Kaikkein mukavinta olisi jos toinen mies naisi meitä molempia. En ole ikinä kyllä ollut miehen kanssa. Mutta ajatus siitä että olisin aisuri ja toisen miehen käytettävissä kiihottaa todellla paljon.
Uuh😛 olisit unelmieni mies 😘
ööö jos kerran tiedät että väsähdät siihen kun ukkos hakkaa sua dildolla niin miksi ihmeessä et hoida mälliä mahaasi ennenkuin sinun vuoro tulee, eli ensi kerralla imet ukon kuivaksi ja sitten voinet keskittyä itseesi
En vaan myöskään pääse eroon ajatuksesta aisurina olemisesta naiselle.. toisen miehen spermojen nuoleminen hotwifen vartalolta olisi tajunnan räjäyttävän upeaa.
Vierailija kirjoitti:
ööö jos kerran tiedät että väsähdät siihen kun ukkos hakkaa sua dildolla niin miksi ihmeessä et hoida mälliä mahaasi ennenkuin sinun vuoro tulee, eli ensi kerralla imet ukon kuivaksi ja sitten voinet keskittyä itseesi
Ja mitä vittua? Kelle oikeen kirjoitit?
Minäkin haluaisin olla aisuri. Se tunne on jotain mitä ei voi tuntea muuten. Nykyinen vaimoni vaan ei valitettavasti syty ajatukselle. Onneksi olen sen edes joskus päässyt toteuttamaan ja tunteesta nauttimaan. Elämä on elämistä varten. Toki se on myös näin, että silloin se on ok, kun kaikki tykkää.
Ensimmäisellä kerralla vaimo kävi seikkailemassa yksin ja tuli kotiin pusero spermaisena. Toisella kerralla tinderdeitin kanssa luonnossa patikoimassa ja tuli kotiin pikkuhousut kunnolla sotkettuna. Kolmannella kerralla vein hänet treffeille ja odotin autossa kunnes reilun tunnin päästä palasi ihanan sotkuisena takaisin. Neljännellä kerralla sain kuunnella kotona "salaa" kun vieras mies nai vaimoa kunnolla. Kaikki ovat olleet huiketa ja mahtavia kokemuksia. Jotenkin sitä on vain oppinut että hyvä seksi voi olla muutakin kuin kahden kauppaa.
Näkökulma ja muisto toiselta puolen, vuosikymmenien takaa, kun seuranhakupalstoja löytyi ihan tavallisista maakuntalehdistä. Tilanne oli yllä kuvatun lainen. Miestä oli alkanut kiinnostaa, vaimo ei ollut varma olisiko se hänen juttunsa. Voitaisiin koettaa kepillä jäätä, mies ehdotti.
Hieman päälle nelikymppinen pariskunta, rivitalon päätyasunto, orapihlaja-aita pihan ympärillä, sateisen kolea lokakuun ilta. Niinpä sauna tekisi terää, mies ehdotti, ja sinne mentiin, kaksistaan miehen kanssa. Jos rouva tulee kolmanneksi, se on hyvä merkki, mies kertoi.
Rouva tuli ja saunottiin kolmisin. Mies sanoi, että jättää meidät kahden, voitte jutella. Niin jäätiin, ja vähän aikaa oli hiljaista. Sitten rouva alkoi kyselemään. Onko tämä aivan hullua? Miten minä tähän suhtaudun? Naimisissa olevaan naiseen?
Kerroin suhtautuvani, arvostavani tällaista tässä kahden istumista näin. Että rouva on oikein viehättävä.
Minulla oli alkanut seistä, ja rouva sanoi, että sehän on hyvä merkki. Niin menimme ilmoittamaan ilosanoman isännälle. Olihan se meille kaikille kolmelle uutta, mutta soviteltiin, kiviteltiin. Sokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi olimme ihan normaali pari. Vähitellen muutamassa sopivassa tilanteessa kiinnitin erityistä huomiota suuriin kaluihin. Kun mies joskus kyseli haluaisinko, että hänellä olisi suurempi, sanoin tietysti edelleen, että on ihan riittävä. Hommasin suuren dildon ja annoin mieheni "löytää" sen ja sanoin, että se on ollut minulla aina eikä ole käytössä. Mies sitten tietysti halusi käyttää sitä minuun ja pidin huolta, että olin poikkeuksellisen kiimainen aina silloin. Sitten siitä alkoi vakiintua esileikki ja vähitellen sitten joskus paikat oli "hellänä" sen jälkeen niin ettei mies voinut tulla sisään jälkeenpäin ja tein miehelle käsityöt ja vähitellen homma meni siihen, että mies hoiteli minut aina dildolla tai sellaisella penisjatkeella ja joskus sitten väsähdin enkä edes antanut käsihoitojakaa
tää on hyvä. Mun mieskin ajoittaa puhuu aiheesta aisuri. Minua ei kiehdo toinenmies siinämielessä, mutta johonkin tämänkaltaiseen voisin hyvin taipua
Älä ota paineita ja anna tilanteen viedä. Viikonloppuvieraina olleen nuorenparin kanssa piti peuhata kolmisin, mutta nyrpeä blondityttö ei ollutkaan kiinnostunut kahdesta miehestä kimpussaan. Ensimmäinen orkku löytyi jo suuseksin kanssa lämmittelykierroksella ja seuraavat irtosi helposti etenkin takaapäin tööttäillessä. Poikaystävä pääsi kastamaan kärjen vain kerran ja oli muuten oppipoikana. Ilmeistä ja seisokista päätellen aisuri löysi hänelle sopivan ja mieluisan roolin. M40
En tiedä onko tämä tuota aisuri juttua.
Ajauduimme kuitenkin tilanteeseen että vaimolla oli kaksi nuorta sulhas ehdokasta.
Hyvin näytti kullit seisovan kovana mun läsnäolosta huolimatta. Ja vaimokin kiinnosti. Nopeasti oli ensimmäiset spermat pillussa.
Vaimo kaatoi mut sängylle ja sanoi nyt nuolet,ja laskeentui naaman päälle.
Pakkohan se oli nuolla. Hävetti vaan niiden kahden nuoren miehen ilmeet kun nuolin vaimoa.
Kun kuulun kohderyhmään, niin kommentoin.
Kyllä, kun lapsien tekovaihe on ohitettu, pystyn aviomiehenä hallitsemaan mustasukkaisuuden vaimoni tuntemuksista toista miestä kohtaan ja toisen miehen kanssa. Se on kuin auringon paiste. Muiden siitä saama nautinto ei ole minulta pois.
Ajattelenko vaimoani objektina? Mielestäni kyse on pikemminkin, onnistuessaan, kolmen subjektin yhteisistä retkistä tuntemattomille saarille (näin me sitä vaimon kanssa kutsumme).
Kuinka kiihottavaa onkaan aviomiehen tuntea kiveksissään samanlainen riehakas kipristys kuin nuorukaisena tajutessaan pääsevänsä poikuudestaan. Nyt siitä voi häpeämättä ottaa kaiken irti.
Ja samalla tuntea mielihyvänsävyistä noloutta siitä, että huolekkaasti järjestämme vaimon ehkäisyn niin että vieras voi olla paljaaltaan ja siementää vaimoni niin syvälle ja runsaasti kuin kiihkossaan ja mielikuvituksessaan suinkin ylettää.
Miten osaisikaan kuvata tunteiden myllerrystä vaimoa kohtaan yhdynnän jälkeen, kun hänellä on tuoreet spermat pimpassaan ja posket punaisina, koko olemus herkistyneenä äskeiselle yhdessäololle toisen miehen kanssa. Olisipa tämä vielä imenyt merkkinsä hänen rintoihinsa.