Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan olla aisuri.

Vierailija
26.10.2021 |

Olen siveysvyössä vaimon halusta. Olen vaimolle kertonut että, haluaisin nähdä hänet harrastavan seksiä vieraan miehen tai naisen kanssa. Vaimo kertonut ettei ole hänen juttunsa. Miten saisin vaimoni innostumaan?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat aisurin tuikkaamaan sinun pyllyä ni jo vaimo katselee.

Vierailija
2/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat riittävän komean panomiehen ja sitten intiimi ilta kolmen kesken ja sopivasti kuplajuomaa. Viidennen samppanjan, tunnelmamusiikin ja hitaan muutaman tanssin jälkeen on varmasti pöksyt märät. Sitten istutat vaimon sohvalle teidän väliin ja varovasti vain yhdessä reittä pitkin .. 

Yhteissaunakin ja selänpesuineen voi toimia yhdessä sopivan alkoholiannoksen kanssa.

On se jo hiukan lämpenemässä kun hyväksyy siveysvyösi. Mutta pelkää varmasti että tulet katumapäälle ja syytät häntä uskottomuudesta.

Tuo tilanne vaatii turvallisuuden tunteen, varmuuden että saa haluta vierasta ilman jälkimökötyksiä tai syytöksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleinen fantasia miehillä tuo.

Kokemus osoittanut, että ehkä 1/20 parien rouvista innostuu ajatuksesta.

Tuollainen em toivotaantoivotaan kokeilu on lähes 100% tuhoon tuomittua.

Sen verran on kokemusta vieraana miehenä olemisesta, että suuntaviivat pitää parilla olla ETUkäteen selvillä mikä on homman juoni.

Lähes aina parien miehet päätyy pohtimaan oliko naisten äänioikeus sittenkään ihan hyvä juttu kaikissa asioissa ;)

Vierailija
4/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Kyllä vaatii ihan rohkeaa juttelua aiheesta ja vielä ilman että kuola valuu omasta suupielestä. Meillä jutusteluun sen uppoaamisineen puolin ja toisin sujahti ainakin pari vuotta, ennen kuin oltiin molemmat edes epäilevän varmoja etenemisestä ihan käytännön tasolle. Alkuun vaimo oli vähän jyrkästi ei kannalla, pikkuhiljaa myönteli että 3sum pokepätkät kiihottavat, sitten uskalsi jopa seksihetkinä itse pyytää gang bang videoita, kunnes erään kerran kuiskasi hekumoissaan kaluni ollessa sisällä että nyt ottaisin toisenkin tähän mukaan jos olis lähellä. 

Siitä vähän jarrutteli ja rakentelu alkoi uusiksi, kunnes taas oltiin siinä pisteessä....sillä kerralla ihan vaan drinkillä, kun kysyi olisinko valmis ja olenko tosissani. Sen jälkeen taas varmistelua, ettei itse voisi ikinä katsella minua toisen naisen kanssa ja taas aloiteltiin.... melko pitkä prosessi, mutta sitten päätettiin kokeilla. Ja voi hel...vetti sitä naisen nautintoa kun uskalsi heittäytyä minun ja mieleisensä miehen väliin. En ole rouvaa sitä ennen nähnyt niin kiimaisena, joku salainen naispidättelykoodi murtui kertalaakista. Seuraavana päivän sanoi että rakastaa minua hulluna kun annan hänelle mahiksen kokeilla tuollaista, on kuulemma ollut oma haave vuosia mutta ei vaan saanut sitä sanottua, kun pitää olla niin kunnollinen. Seksi on sen jälkeen meillä ollut vaikka ja mitä....jopa sellaista että jolllain matkalla yllätti minut kauniilla hierojattarella ja katseli viinilasin kanssa hymyillen hotellishuoneessa sängyn vieressä kun sain elämäni suihinottoa. :) 

Pakolla ei tapahdu muuta kuin käsijarru, se on varmaa - eikä kaikki tuollaiseen halua lähteä koskaan. Mutta avainasemassa on todellakin se rehellinen ja avoin pohdiskelu. Tsemppiä.

Vierailija
5/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toivoa on ja monen vuoden keskuskustelu edessä. Kiitoksia näistä.

Ap

Vierailija
6/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aisurina Dominoivan miehen ottavan sekä vaimon että minut. Ensin vaimoa orgasmin partaalle ja sitten minua säälimättömästi paljaalla ja lopulta liemet peppuun.

Vierailija
7/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko_Koti_ kirjoitti:

Haluaisin aisurina Dominoivan miehen ottavan sekä vaimon että minut. Ensin vaimoa orgasmin partaalle ja sitten minua säälimättömästi paljaalla ja lopulta liemet peppuun.

Uh-huh... no tuossa se vasta kiimaista menoa ois ;)

Vierailija
8/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat aisurin tuikkaamaan sinun pyllyä ni jo vaimo katselee.

Eikös se pariskunnan miestä pyllyyn tuikkaava ole "Bull" tai dominoiva mies? Tämä aisurihan on se pariskunnan mies...?

Vierailija
9/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Tarkennusta. Paras tilanne olisi jos vaimo olisi joka päättää kaikesta ja alistaisi molempia miehiä mutta minä kumminki olisin se aisuri. Olen hieman bi henkinen vaikkei mitään kokemusta samasta sukupuolesta ole. 2 vuotta sutten kerroin vaimolle että saa olla naisten kanssa ja keväällä ehdotin miestä. Molempiin ehdotuksiin ei. En ole asia tyrkyttäny. Joskus useamman kuukauden välein yritän asiasta puhua. Ollaan oltu löhes 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puhunut tästä vaimolleni jo varmaan 10 vuotta. Ei tule mitään. Ei edistystä vaikka vaikka vaimo saisi antautua kahden miehen hyväilylle.

Vierailija
11/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässä ja monessa muussakin ajankohtaisessa keskustelussa on käynyt ilmi on aisurikokemus todella monen miehen haave.

Se mitä isossa kuvassa jää monessa tapauksessa epäselväksi on vaimojen epäilys mistä asiassa on kyse kun mies asiaa alkaa yllättäen ehdottelemaan?

Onko kyse jostain uskottomuustestistä tai suhteen kestävyyden muusta testiin laittamisesta tai miehen oikeutuksesta hakea tällä tapaa lippu omiin syrjähyppyihin?

Omien kokemusten mukaan mikään em. ei ole se syy.

Tietämättömyyttä on asiasta paljon, oma käsitykseni on se, että kun lapsien tekovaihe on ohitettu pystyy miehet ajattelemaan ilman mustasukkaisuutta vaimoaan objektina, jota olisi kiihottavaa lainata toisen miehen käyttöön.

Vierailija
12/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlo täällä aisureita tai hotwifeja paikalla?

Vierailija
13/38 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/38 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös haaveena päästä itse mukaan kolmanneksi. Toistaiseksi pitänyt tyytyä jälkiliukkaisiin.

Vierailija
15/38 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ourhotwives on oikeasti tosi hyvä alan keskustelufoorumi. Siellä on väkeä kaikkialta - pääosin USAsta, mutta myös Suomesta.

Sieltä löytyy tarinoita ensimmäisistä kerroista, jatkuvasta toiminnasta, kuvia yms. Sivut ovat minusta tosi hyvät.

Naisille on myös oma osasto, jonne pääsee, kun on tunnistautunut naiseksi. Siellä asioista voi kuulemma keskustella ihan vain naisten kesken.

Itse olen wannabe aisuri - melko lähellä oikeaa kokemusta. Kiinnostuneet voivat laittaa kick-viestiä lionbrand7.

Vierailija
16/38 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHW on tosi hyvä sivusto. Kantsii tsekkaa.

Vierailija
17/38 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvaluontoinen hotwife. Miten teen miehestäni aisurin? Suhteemme on aito parisuhde, ja aisuriksi tekeminen pitää vaikuttaa olleen "vahinko" 😉.

Vierailija
18/38 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahvaluontoinen hotwife. Miten teen miehestäni aisurin? Suhteemme on aito parisuhde, ja aisuriksi tekeminen pitää vaikuttaa olleen "vahinko" 😉.

Kauanko olette olleet yhdessä?kerro lisää itsestäsi. Miksi haluat miehestä aisurin?

Vierailija
19/38 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä terapeutilla tai psykologilla.

20/38 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aisuri/hotwife-pareille bullia tarjolla. Ihan suomalainen mukava, komea, fiksu ja hyvin varustettu mies. Hoidetaan homma teitä tyydyttävällä tavalla...