Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MIllä menetelmällä aloitit tammikuun 2015 laihiksen

Vierailija
01.01.2015 |

tai muun elämäntapamuutoksen?

Teen näitä päätöksiä joka ikinen vuosi ja onnistun vaihetevalla menestyksellä. Viime vuonna laihduin ensin 8kg ja lihoin takaisin 13kiloa, mutta taas on uusi into!

- aloitin Nutrilett-dieetin; tänään 3 keittoateriaa, 1 salaattiateria ja 1 normaali lämmin ruoka. Tähtään täysnutraukseen viikon kuluessa.

- karkkilakko

- alkoholilakko

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eikö kukaan muu laihistele?

Vierailija
2/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin söin kaikki sipsit ja dipit. Sitten join pullon punaviiniä. Sitten join pari siideriä. Sitten söin lihapullat, nakit ja perunasalaatit. Nyt ei ole enää mitään roskaruokaa juhlien jäljiltä ja talo juotu tyhjäksi alkoholista.

Aloitan huomenna: alkoholi minimiin, järkevät ruoka-ajat, järkevät annoskoot, huomenna jumppaan ja lauantaina uimaan. Sunnuntaina kävelylle. Joka päivä jotain liikuntaa, hyöty tai muuten.

Tavoitteena 10 kg pois ennen kesää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähemmän ja liikun enemmän.

Vierailija
4/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:09"]

[/quote]

Kuinka paljon aiot pienentää annoskokoa? Millaista liikuntaa aiot harrastaa ja kuinka usein? ap

Vierailija
5/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään ja eilen en ole syönyt mitään, juonut vain yhteensä kolme pientä kuppia kahvia.

Vierailija
6/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:09"]

[/quote]

Kuinka paljon aiot pienentää annoskokoa? Millaista liikuntaa aiot harrastaa ja kuinka usein? ap
[/quote]

Puolitan kaikki annokset ja käyn lenkillä ja salilla enemmän (nyt lenkki noin 2krt viikko ja sali noin 2 krt viikko).

Vierailija
7/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan maanantaina 5:2 -dieetin. Ja siksi vasta maanataina, koska viikonloppuna synttärit. Ja tavoita on 3kg mahd.nopeesti eli ne jotka tuli jouluna ja kokonaistavoite 5 kg. Sitten oon 161/60kg ja se on tavoitteeni.

Vierailija
8/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tota juuri. Joulukuussa mässäilin ihan hirveästi (melkein joka päivä) ja sitä ennenkin oli jo pari ylimääräistä kiloa kertynyt. Nyt siis noin 5 kiloa painoa pudotettavana, eikä hajuakaan, miten voisin onnistua. Olen aina ollut normaalipainoinen, mutta en tunne oloani hyväksi tässä koossa, kun kaikki vaatteet puristaa, maha on hervoton jne. Mulla ei ole vaan mitään itsekuria, joten en tiedä, miten saisin noi ylimääräiset kilot pois. Liikuntaa harrastan jo niin paljon, etten sitä oikein pysty enää lisäämään eli ruokavalion muutoksella on mentävä. Herkuttelua ja hyvää ruokaa rakastan niin paljon, etten ikinä pystyisi niistä kokonaan luopumaan ts. en pystyisi esim. karpata loppuelämääni, mutta nyt pitäis ottaa joku "ensiapukuuri" tähän alkuun ja sen jälkeen yrittää pitää syömiset kurissa.

Herkkulakossa yritän olla kuukauden, mutta voi olla, että selviän vain 2 viikkoa... Alkoholia en käytä, joten sen suhteen ei tarvitse tehdä mitään. Syömisiin liittyviä vaihtoehtoja on kolme: 1. Alakarppaus 2 viikkoa (sitä pidempään en kestä) ja sen jälkeen vielä toiset 2 viikkoa hyväkarppausta. Olen huomannut, että kun olen karpannut, kulutus on jäänyt aika paljonkin tavallista pienemmäksi, mutta tuota kuukautta pidempään en pysty, koska en kerta kaikkiaan halua olla niin kauan ilman tiettyjä ruokia. 2. Kasvisruoka. Helppo toteuttaa, koska sekasyöjänä tykkään tosi paljon myös kasvisruoista, mutta käytän niissä aika usein kermaa, juustoja ja pastaa eli ei kovin kevyttä syötävää kasviksista huolimatta. 3. Tavallinen suurin piirtein lautasmalliin perustuva ruokavalio, mutta kevennettynä. Toi ois paras vaihtoehto, mutta en tiedä, pystynkö siihen, kun siinä voi aina vähän venyttää sitä periaatetta... En osaa pysyä kohtuudessa =(

Vierailija
9/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjösin koko yön ja aamun vessassa :)

Vierailija
10/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

norolla. Minä ja rouva käydään vuorotellen arabialaisella alttarilla "rukoilemassa" ja yritetään tyhjentää lasten oksuämpärit siinä välissä.

Mutta on ainakin tyhjennysharjoitus perusteellinen.

Vierailija
11/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla uuden vuoden selvinpäin. Ja tein pitkän iltalenkin rakettien paukkuessa.

En tosin aloittanut vaan jatkoin jo kohta parivuotista matkaani terveemmillä elämän tavoilla.

Vierailija
13/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumalla aktiivisesti koko päivän. Tosin söin epäterveellisesti. Mut kohtuudella ruokaa, harvoin herkkuja ja paljon liikuntaa. No pain, no gain. Jostain on luovuttava, jos meinaa saada aikaiseksi jotain. Ja olen jo aloittanut pudottelun lokakuussa.

Vierailija
14/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilareiden vähentämisellä, terveellisiä välipaloja, paljon vettä. Kahvakuulailen ja jumppaan melkein päivittäin. Viiniä vain pari lasillista viikonloppuisin, siitä en halua luopua kokonaan. 10 kiloa pois kesään mennessä ja läskin tilalle lihasta.

Vierailija
15/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla laihtuminen on todella vaikeaa. Ruokavalion muutoksesta se lähtee. Selkeät ruokailuajat ja tarpeeksi pitkät välit. Aterialla niin paljon oikeaa ruokaa, että nälkä lähtee. Väliaika syömättä MITÄÄN. Heti, kun laitat jotain suuhusi, rasvanpoltto loppuu. Anna elimistön toimia rauhassa.

Itse aloitin tänään. Sokeri ja vilja pois. Heti parempi olo ja ruoka (koskenlaskijalla täytetyt herkkusienet, pekonia ja paistettuja kasviksia) maistui taivaalliselta. Pudotettavaa viitisen kiloa, silloin bmi 24,5.

Vierailija
16/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:13"]

Aloitan maanantaina 5:2 -dieetin. Ja siksi vasta maanataina, koska viikonloppuna synttärit. Ja tavoita on 3kg mahd.nopeesti eli ne jotka tuli jouluna ja kokonaistavoite 5 kg. Sitten oon 161/60kg ja se on tavoitteeni.

[/quote]

Tosi kiva kuulla, että jollekin tuo on tavoittelemisen arvoinen paino. Moni vaatisi tuosta vielä viisi kiloa pois. Olet fiksu nainen! :)

Vierailija
17/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton, tarpeeton iltapupeltaminen pois, vähemmän herkkuja (1 leivonnainen per viikko ok)

Vierailija
18/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää aloittako mitään ihmeellisiä Nutrilett tms. dieettejä, paino tulee kohisten takaisin jossain vaiheessa. Syökää vaan normaalia ruokaa säännöllisesti ja lisätkää liikuntaa. Itse yritän jättää herkut pois (pullat, keksit, suklaat, pizzat jne.), koska syön niitä aika paljon (paino tosin pysyy samassa, eli eiköhän noiden poisjättö jo vähän auta) ja lisään liikuntaa. Myös annoskokoa pitäisi pienentää.

Vierailija
19/48 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, palasin vihdoin palstalle. Olen aluksi ostanut 2 viikoksi Nutrilett-keittoja, mutta ajattelin koko tammikuun dieettiä niillä. Ostan lisää pusseja kun näen miten ensimmäiset viikot sujuvat. Tänään olen juonut 3 kasviskeittoa ja syönyt yhden salaattiannoksen, jossa oli kyllä salaattikastikkeena sitruunaöljyä. Illalla ajattelin syödä toisen aterian myös "oikeata" ruokaa, eli teen lämpimän salaatin.

Jatkan tällä 3pussia ja 2 ateriaa -systeemillä ainakin tämän viikon loppuun. Lisäksi olen juonut vissyä ja vettä reippaasti. AP

Vierailija
20/48 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin kuukausi sitten ja nyt on -10kg. Paras laihdutuskeino ikinä :)