Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MIllä menetelmällä aloitit tammikuun 2015 laihiksen

Vierailija
01.01.2015 |

tai muun elämäntapamuutoksen?

Teen näitä päätöksiä joka ikinen vuosi ja onnistun vaihetevalla menestyksellä. Viime vuonna laihduin ensin 8kg ja lihoin takaisin 13kiloa, mutta taas on uusi into!

- aloitin Nutrilett-dieetin; tänään 3 keittoateriaa, 1 salaattiateria ja 1 normaali lämmin ruoka. Tähtään täysnutraukseen viikon kuluessa.

- karkkilakko

- alkoholilakko

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 05:04"]Älkää kukaan laihduttako. Jatkakaa vaan pizzan ja kebabin syömistä, kun paino tulee kuitenkin takaisin tuplana.
[/quote]

Tehkää sen sijaan elämäntaparemontti.

Minä painoin vuosi sitten 55kg, pituutta 165cm, ja olin laihaläski. Ei lihasta, ei läskiä, mutta löysää kyllä.

Nyt painan 48-50kg, reidet, peppu ja vatsa silkkaa lihasta, löysästä ei tietoakaan. Enskuussa alan tankkaamaan ja nostan painoa ehkä jonkun pari kiloa, että kroppa saa kunnolla polttoainetta jatkaa.

Vierailija
42/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikille ketjulaisille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin kirjoittanut mutta aloitin tämän vuoden alussa elämäntaparemontin. Lähtöpaino oli 74kg ja äsken kävin puntarilla. 69,5! Tarkkaa tavoite painoa en ole itselleni miettinyt enkä tiukkoja aikatauluja, mutta siinä 60kg olisi ehkä se tavoite.

Löysin netistä erilaisia 30-31 päivän jumppahaasteita. Aloitin tammikuussa kyykkyhaasteen (löytyy googlaamalla) ja nyt helmikuussa on meneillään vatsalihas haaste. Välissä on lepopäiviä. Nyt teen vatsalihas päivinä myös 60 kyykkyä. Lisäksi olen lisännyt arkiliikuntaa ja kävelen viikossa ainakin 15km enemmän kuin ennen. Pulkkamäessä ollaan käyty paljon ja siellä menen mäkeä ylös ja alas. Huomaan että kunto on kohentunut ja olo on energisempi ja nukun yöt paremmin.

Ruokarytmi on muuten ollut ennenkin hyvä mutta iltanapostelut olen jättänyt pois. Mies on innostunut myös ja teemme välillä koko perheelle esim. ruokaisia salaatteja. Emme kanna kotiin herkkuja paitsi lapset saavat lauantai naminsa. Lasten herkuissa onkin aina ollut kohtuus eivätkä he saa niitä isoimpia karkkipusseja.

En pidä tätä laihdutuskuurina vaan muutoksena. Tästä on hyvä jatkaa. Mitenkäs muut?

Vierailija
44/48 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:02"]

tai muun elämäntapamuutoksen?

Teen näitä päätöksiä joka ikinen vuosi ja onnistun vaihetevalla menestyksellä. Viime vuonna laihduin ensin 8kg ja lihoin takaisin 13kiloa, mutta taas on uusi into!

- aloitin Nutrilett-dieetin; tänään 3 keittoateriaa, 1 salaattiateria ja 1 normaali lämmin ruoka. Tähtään täysnutraukseen viikon kuluessa.

- karkkilakko

- alkoholilakko

[/quote] Kauanko meinaat nutrata? Laihduin ennen joulua reilusti ja paino jatkoi putoamista vaikka söinkin välillä leivonnaisia/pullaa ja jopa konvehteja. Jouluna ruokavalio meni todella huonoksi ja nyt pari päivää olen pyrkinyt syömään säännöllisesti. Ongelmanani on ahmiminen joka pysyy kurissa säännöllisellä syömisellä ja sillä että en osta kotiin herkkuja, olen välillä kylässä ottanut pullan tai käynyt kahvilassa ja syönyt leivoksen hyvällä omallatunnolla ja silti paino putosi hyvin ennen joulua. Joulun jälkeen en ole vielä uskaltautunut puntarille kun pelottaa mitä se näyttää. Nutraus (ei  tosin nutriletin tuotteilla koska en pidä heidän jauheistaan)  houkuttelisi kun haluaisin sellaisen reilun kymmenen kiloa nopeasti pois ja painon jumittaminen hieman turhauttaa kun ruokavaliolla laihduttaessa välillä paino jämähtää paikoilleen.

Vierailija
45/48 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla viikon kaalikeittodieetillä ja sen jälkeen kiinnittä huomiota säännölliseen ateriarytmiin sekä annoskokoihim

Vierailija
46/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan viime syksynä aloittamaani 5:2 -systeemiä.  Muuten karppaan.  

Viime elokuusta olen laihtunut jo 11 kg.  Tämä sopii minulle hyvin.

Vierailija
47/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin syomaan vahemman ja liikkumaan enemman :) ilmottauduin kahdelle ryhmaliikuntakurssille ekaa kertaa elamassani, siella on ollut tosi hauskaa. Latasin fitness-sovelluksen tabletilleni, joka potkii perseelle tekemaan joka paiva kotijumpan. Lopetin aamupalan ja lounaiden syomisen, kun lihoin miehen opetettua minulle sen saannollisen rytmin.

Painoa on varmaan 60-63 kg (en halua tietaa) ja pituutta 163. Tavoitteenani on timmi kroppa, omiin vaatteisiin mahtuminen ja noin 52-55 kilon lukemat. Olin 52 kg kun tapasin mieheni.

Vierailija
48/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteillä. -15kg nyt