Lopetin tapailun ja olen niiiiin surullinen :(
En voinut alentua siihen enää. Periaatteessa mies ei tehnyt mitään ilkeää, mutta käy läpi prosessia johon minä en mahdu :( Tiedän etten löydä yhtä ihanaa (nettideitit on niin nähtyjä ja baareissa en käy kuin hyvon harvoin) mutta en voinut datuttaa itseäni enää enempää. Tosin lopputulos on sama nytkin: sattuu niin vietävästi ja itkettää kaikki ihanat muistot :`(
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:47"]Niin mitä hyviä puolia sinussa on? Miksi joku kiinnostuisi sinusta? Jos mielestäsi ei mitään, niin siinä syy miksi et kiinnosta. Jos et itsekään pidä itsestäsi vaikka tunnet itsesi lähemmin kuin kukaan muu ihminen maailmassa, niin miksi joku muu kiinnostuisi? Susta heijastuu näin kirjoitusten välityksellä voimakas negatiivisuus, katkeruus, epätoivo, huono itsetunto jne. Et varmaan halua sellaisia ihmisiä elämääsi jotka huokuvat negatiivista energiaa? Niin, eivät ne miehetkään. Sun täytyy löytää itsesi hyvät puolet ja ruokkia niitä. Kaikki ei vaan aina tykkää kaikista, sille ei nyt voi mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvä, voi syynä olla esim kateus. Pitää hyväksyä ettei kaikki tykkää, mutta jos olet positiivista energiaa säteilevä niin varmasti suurin osa tykkää.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:13"] Taidan katkaista kaikki ihmissuhteet ja erakoitua täysin. Kuolema saisi jo korjata minut, en jaksa enää. Olen ihan finaalissa. [/quote] Ihan kaikella ystävyydellä, jos sulla on asperger tai jotain jos koet ettet ymmärrä muita ihmisiä ja muut ihmiset ei ymmärrä sinua? Täällä on nyt lähes jokainen vastaaja sanonut samaa. Onko ihan oikeasti vika kaikissa muissa? Vai olisko sun mahdollisuus oppia jotain siitä mitä sulle koitetaan sanoa ja kärsiä elämässäsi vähemmän? Jos kaikki ei mene sinun sanelusi mukaan ei se tarkoita että maailmassa olisi vika. [/quote] En ole persepurilainen. Kaikkien mielestä minun pitöisi vain niellä paha olo ja pitää suhteet yksin kasassa, ei kukaan ikinä mieti miten helvetin raskasta se on minulle ja miltä tuntuu, kun AINA sanotaan: Ei sitä kiinnosta. Minä en kiinnosta ihmisenä ketään josta välitän. se tärkein eli sisin on minussa se asia joka on läpimätä eikä saa ketään kiinnostumaan. Miltä sen PITÄISI tuntua?
[/quote]
[/quote]
^ Et tiedä mistä puhut kun olen minä kyseessä. Vaikka olisin miten iloinem ja joustava tahansa niin ei minusta pidetä ikinä. Tai sitten pidetään ihan vähän ja hetken aikaa. Ei minua kukaan voisi rakastaa.
[/quote]
Ei helvetti, nyt vittu loppuu tuo "siisq kukaanhh ei ragasta muaahh!!!!11"
[/quote]
Voi vittu kun se on TOTTA!!! Yritä nyt ymmärtää, että en ole mokään deittailun untuvikko enää. Helvetti.
[/quote]
*mikään
Enkä haluaisi elää, mutta sekin on varmaan tosi vaikeaa tajuta todeksi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:18"]107 esitti hyvän kysymyksen. Ap, mikäli jatkuvasti saat muilta tietynlaisia kommentteja, kannattanee pohtia sitäkin, että heitä kannattaisikin kuunnella.
[/quote]
En kuuntele. kukaan ei ikinä välitä. olen aina se jolle sanotaan että "ei sitä kiinnosta." Ihan aina.
[/quote]
Siinä tapauksessa on ristiriitaista, että edes ihmettelet mikseivät ihmissuhteesi onnistu.
Kukaan ei tykkää susta, mutta kuitenkin miehiä pyörii ympärillä niin, että parissa kuukaudessa olisi voinut mennä useampi elämäsi mies sivu suun... Rasittavaa draamailua.
Ai minun pitää elää väkisin sinkkuna vaikka en viihdy niin ollenkaan? Minun täytyy ilmeisesti muuntautua väkisin bilehileeksi, jolle viikon kohokohta on se että päösee "tyttöporukalla kivaa pitämään" johonkin baariin? Kun en ole sellainen, niin en ole. Minua ei tee iloiseksi kännäily ja säätäminen. Minä olen iloinen jos saan suunnitella tulevaa miehen kanssa, käydä välillä jossain reissussa ja sitten joskus vähän juhlia. Ja mennä sen jälkeen TUTTUUN kainaloon, en jonkun epämääräisen hoidon luokse tai yksin kulmään sänkyyni. se vain on se mistä MINÄ tulen iloiseksi. Hyväksykää se että en ole samanlainen kuin te jotka minulle kommentoitte.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:21"]Kukaan ei tykkää susta, mutta kuitenkin miehiä pyörii ympärillä niin, että parissa kuukaudessa olisi voinut mennä useampi elämäsi mies sivu suun... Rasittavaa draamailua.
[/quote]
Minä kaipaan vähän syvällisempää välittämistä, katsos :)
Miehistä ei ole pulaa mutta ei minusta kukaan syvällisemmin välitä.
Kuka sanoi että pitää juosta bilettämässä ja huoraamassa?! Oikeesti sä olet helvetin rasittava kypsymätön kakara joka yrittää kovasti esittää aikuisempaa. Täys bimbo inisijäpentu. Kokeile vaikka viillellä lusikalla, ehkä se auttaa ku niin aHiStAa!!111
Odotinkin milloin joku tarttuu tähän... Olen lähes 40, keskenmenoja takana kaikki vasta kolmenkympin jälkeen, raskaaksi en ole tullut helposti vaan yritys ollut aina n. vuosi. Mies haluaa lapsia. En valitettavasti pysty niitä tilaamaan vaan jos raskaus menee loppuun asti se on ihme. Kolmenkympin jälkeen ollut viisi keskenmenoa, yksi elävä lapsi on syntynyt, mutta tässä raskaudessa napanuora oli viallinen. Jos mies joka halusi suurperheen ei haluaisikaan ollenkaan isäksi, olisin aika ihmeissäni, mutta ei se maailmaa kaataisi, olen ollut yksinhuoltaja ennenkin. Enkä siihen usko, mies ei ole sen tyyppinen että voisi elää itsensä kanssa jos päätyisi sellaiseen tilanteeseen että haaveilemansa perhe muuttuisikin viikonloppuisyydeksi. Eipä mulla enää uutta tilaisuutta tule, että riski oli otettava enkä oikein koe että minulla mitään hävittävää olisi. Voisihan myös olla että mies lopulta joutuisi jäämään lapsettomaksi minun kanssani tai lähtemään etsimään äitiä lapsilleen jos yritystä yhtään olisi lykätty. Riskejä joka tapauksessa, niistä piti valita.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:49"]
Harvoin lyön narsistikorttia tiskiin, mutta ap:n kohdalla on kyllä pakko. Ihan kammottavan kylmä ihminen, minäminäminä ja minun mielipaha kun ei toinen pidä yhteyttä sanelemassani tahdissa ja suree ihan väärin eikä niin kuten minä haluan. Ja vastauksista huomaa ettei sille mitenkään vaan valkene, vaikka kuinka koitetaan avata.
Me tapailtiin elämäni rakkauden kanssa puoli vuotta ennenkuin alettiin kutsua sitä seurusteluksi. Ja me tiedettiin kyllä ensi hetkestä lähtien että kuulutaan toisillemme, mutta mies on hidasta ja harkitsevaa tyyppiä joten annoin aikaa. Alussa saatettiin soitella kerran viikossa tai jopa kahdessa, nähdä samoin koska minulla lapsia enkä halunnut heti uutta miestä heille esitellä. Kuitenkin suhde syveni kun annoin miehelle tarvitsemansa ajan. Nyt ollaan 1,5v oltu yhdessä ja yli puoli vuotta mies on ollut jo aivan umpirakastunut. Soitellaan ainakin kerran päivässä, kun lapset minulla niin nähdään kerran pari viikossa. Odotan yhteistä lasta ja välillä menee hermo miehen hitauteen koska meidän kuuluisi jo asua yhdessä mielestäni, miehelle taas kynnys on iso koska ei ole asunut samassa osoitteessa naisen (tai lasten) kanssa aiemmin ja vaatii kypsyttelyä.
Pointtini on: et voi päättää mitä toisen kuuluu tuntea ja miten hänen tulee reagoida viesteihisi ja missä ajassa. Oletko ollenkaan valmis ihmissuhteeseen toisen ihmisen kanssa jolla on sinusta erillinen persoona ja tunne-elämä? Tuskin sinulla tunteita oli miestä kohtaan kun olet noin kylmä. Suret ilmeisesti itsesi takia, menettämääsi lämpöä ja huomiota?
[/quote]
Sä oikeasti odotat lasta miehelle, joka ei edes pysty asumaan sun kanssa? Miten te sitä lasta hoidatte? Miten mies tukee raskauden aikana? Sä oot varmaan niitä naisia, jotka ihmettelee, kun on jo jonkin aikaan oltu yhdessä ja mies yhtäkkiä toteaakin, että ei edes halua naimisiin. Tuo ei edes halua asua samassa osoitteessa. Uskomatonta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:58"]Niin, ja alussa painotti etsivänsä vakavaa. Aika helkkarin epäreilua mielestäni johdattaa harhaan noin.
[/quote]
En näe syytä olettaa, että mies olisi valehdellut. Se, että haluaa vakavaa suhdetta, ei kaikille tarkoita sitä, että pitää edetä kamalan nopeasti. Joillekin pikemminkin päinvastoin; halutaan varmistaa rauhallisesti, että sovitaan oikeasti toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:34"]Kuka sanoi että pitää juosta bilettämässä ja huoraamassa?! Oikeesti sä olet helvetin rasittava kypsymätön kakara joka yrittää kovasti esittää aikuisempaa. Täys bimbo inisijäpentu. Kokeile vaikka viillellä lusikalla, ehkä se auttaa ku niin aHiStAa!!111
[/quote]
Kuka puhui huoraamisesta?? En näe yhtäkään sellaista viestiä, kerro heti.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:34"]Kuka sanoi että pitää juosta bilettämässä ja huoraamassa?! Oikeesti sä olet helvetin rasittava kypsymätön kakara joka yrittää kovasti esittää aikuisempaa. Täys bimbo inisijäpentu. Kokeile vaikka viillellä lusikalla, ehkä se auttaa ku niin aHiStAa!!111 [/quote] Kuka puhui huoraamisesta?? En näe yhtäkään sellaista viestiä, kerro heti.
[/quote]
Ei kukaan PUHUNUT huoraamisesta. Kuuletko sä ääniä kenties? Viestilläsi näytit hienosti toteen sen että olet tyhmä bimbo.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:58"]Niin, ja alussa painotti etsivänsä vakavaa. Aika helkkarin epäreilua mielestäni johdattaa harhaan noin.
[/quote]
En näe syytä olettaa, että mies olisi valehdellut. Se, että haluaa vakavaa suhdetta, ei kaikille tarkoita sitä, että pitää edetä kamalan nopeasti. Joillekin pikemminkin päinvastoin; halutaan varmistaa rauhallisesti, että sovitaan oikeasti toisilleen.
[/quote]
Ja minulle se olisi ollut ok, jos olisin saanut tuntea olevani kiinnostava kuitenkin. Oikeastaan siinä vaiheessa kun mies sanoi sen kaveruusjutun niin päätin, että that's it. Jos kelpaan kaveriksi tapailun jälkeen, niin se kertoo jo tarpeeksi. Minä en TODELLAKAAN kykene vaihtamaan pussailua ja treffailua johonkin platoniseen kaverihommaan ja se, että mies siihen kykenee (tai sanoo ainakin niin) on aivan helvetin loukkaavaa juuri siitä syystä, että ei siinä tunnu liikuttavan nuo koetut asiat mitään vaan minä olen niin hajuton ja mauton tyyppi että minut voi helposti tipauttaa kaveriksi ilman että tuntuu missään.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:34"]Kuka sanoi että pitää juosta bilettämässä ja huoraamassa?! Oikeesti sä olet helvetin rasittava kypsymätön kakara joka yrittää kovasti esittää aikuisempaa. Täys bimbo inisijäpentu. Kokeile vaikka viillellä lusikalla, ehkä se auttaa ku niin aHiStAa!!111 [/quote] Kuka puhui huoraamisesta?? En näe yhtäkään sellaista viestiä, kerro heti.
[/quote]
Ei kukaan PUHUNUT huoraamisesta. Kuuletko sä ääniä kenties? Viestilläsi näytit hienosti toteen sen että olet tyhmä bimbo.
[/quote]
Olit jossain huoraamassa, kun huumoria jaettiin. Sinun näsäviisastelusi on vain noloa.
Huomenta. Joko ap voit paremmin? Täällä tämä jonka mielestä olit liian päälle käyvä ja joka tuntee olevansa samanlainen kuin sinä ja halusin auttaa kun koen olevani olleeni samassa jamassa. Tuntuu tosiaan siltä että mies sanoi haluavansa olla vain kaveri siksi että säikähti sinua (laitat häläreitä viestien perään ja tekstailet tiuhaan vaatien vastauksia). Ymmärrän että sinullakin on tunteet ja ettö on hanjala vain odotelka, mutta jos todella tarvitset sen oman rakkaan ja se ln ollut useasti lähellä ja nyt tuntui siltä että se löytyi niin on sen arvoista hiukan kitua ja antaa aikaa. Voisithan vaikka ihan päättää kuten minäkin aikoinani että nyt laitoin viestin ja odotan niin kauan kunnes mies palaa asiaan ja mieshän palaa jos hän on ihastunut. On hyvä antaa myös miehelle vastuu yhteydenpidosta olemalla itse vähän epäaktiivisempi. Mieti nyt miten voisit korjata tilanteen?..jos nyt vaikka antaisit asian vähän unohtua ja aloittaisit alusta, laittaist vaikka viestiä että mitä kuuluu ja sinulla vähän kurjaa kun olitkin ihastuneempi kuin luulit ja että on ikävä. Älä jää odottele, aan viestiisi vastausta vaan jatka elämää normaalisti. Sama tapailussa, kun tapailet jotain niin jatka normaalisti omaa elämääsi, ja tapaile vaikka useampia yhtäaikaa jos siltä tuntuu, tapailu ei ole sitoumus. Anna itsesi olla myös heikko, anna miehen nähdä sinun heikkokin puolesi. Minäkään en tykkää olla yksin olkoonkin se joistain läheisriippuvuutta, ihan sama, silti pitää muistaa että kaikki eivät ole samanlaisia ja mies saattaa tarvita vähän enemmän omaa rauhaa kuin itse toivoisi ja lämmetä hitaammin vakavaan suhteeseen. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti opit olemaan hieman rauhallisempi jotta saisit oman rakkaan myös..
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:02"]Olit jossain huoraamassa, kun huumoria jaettiin. Sinun näsäviisastelusi on vain noloa.
[/quote]
Ei mitenkään noloa verrattuna aloitukseen :D Kaiva se lusikka jo esiin ja laita HIM soimaan ;)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:02"]Olit jossain huoraamassa, kun huumoria jaettiin. Sinun näsäviisastelusi on vain noloa.
[/quote]
Ei mitenkään noloa verrattuna aloitukseen :D Kaiva se lusikka jo esiin ja laita HIM soimaan ;)
[/quote]
Voi että kun on noloa: minulla on tunteet! Ja suren sitä että jouduin laittamaan stopin ihmisen, josta tykkään kovasti, tapailulle! Kamalaa, noloa! Arvaa mitä?? Suren edelleen ihan vitusti. Ja olen ahdistunut.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:05"]Alan minäkin kallistumaan sille suunnalle, että ap:n ex-deitillä on paremmat oltavat ilman diiva-ap:ta. Ap:kin pääsee tapailemaan hyviä miehiä, kun ei ole esteenä sellaista inhottavan surevaa miestä, joka ei osaa kunnolla arvostaakaan. So many boys, so little time! [/quote] Vittu että alkaa kiehumaan. KUTEN SANOIN, OLISIN OLLUT VALMIS TUKEMAAN TOISTA. MUTTA JOS LÄHDEN TAPAILEMAAN IHMISTÄ JA VASTA KÄYTÖKSEN MUUTUTTUA SAAN TIETÄÄ NOIN ISON ASIAN + MIES SANOO ETTEI KYKENE NYT MIHINKÄÄN VAKAVAAN, EI OSAA SANOA TULEVASTA MITÄÄN, HALUAA NÄHDÄ "JOKU PÄIVÄ", EI SOITA TAKAISIN, VASTAA HITAASTI TAI EI OLLENKAAN.. NIIN SIINÄ ON __LIIKAA__ KAIKKEA. MITEN JUTTU VOI EDETÄ JOS TOINEN EI TEE MITÄÄN EIKÄ VOI TIETÄÄ, ETTÄ HALUAAKO HÄN EDES TEHDÄ? MINUN OLISI PITÄNYT OTTAA RISKI, ETTÄ TAPAILEN "AINA SILLOIN TÄLLÖIN" HÄNTÄ VIELÄ PUOLEN VUODEN JÄLKEENKIN ENKÄ PÄÄDY IKINÄ TYTTÖYSTÄVÄKSI. SIINÄ SAMASSA OLISIN SKIPANNUT KAIKKI MUUT, KOSKA OLI SOPIMUS, ETTEI OLlA MUIDEN KANSSA.
[/quote]
Sieltähän tämän neidin ihanuus nyt sitten paljastui. Huh, sanattomaksi vetää.
[/quote]
Mitä ihmeellistä tuossa muka on, lol. Ihme nyhveröitä maa pullollaan...
Kaikki ei halua ottaa henkisesti turpaan ja olla kynnysmattona. Hyvä a.p!
Muutenkin ihmetyttää tämä kaksinaismoralistinen maa: Mitään, korostan mitään et saa kenellekkään sanoa edes aiheesta, kun jo loukkaannutaan. Sitten tullaan netin keskustelupalstoille anonyyminä rähjäämään. Missä kohtaa menee vikaan, niin...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:05"]Alan minäkin kallistumaan sille suunnalle, että ap:n ex-deitillä on paremmat oltavat ilman diiva-ap:ta. Ap:kin pääsee tapailemaan hyviä miehiä, kun ei ole esteenä sellaista inhottavan surevaa miestä, joka ei osaa kunnolla arvostaakaan. So many boys, so little time! [/quote] Vittu että alkaa kiehumaan. KUTEN SANOIN, OLISIN OLLUT VALMIS TUKEMAAN TOISTA. MUTTA JOS LÄHDEN TAPAILEMAAN IHMISTÄ JA VASTA KÄYTÖKSEN MUUTUTTUA SAAN TIETÄÄ NOIN ISON ASIAN + MIES SANOO ETTEI KYKENE NYT MIHINKÄÄN VAKAVAAN, EI OSAA SANOA TULEVASTA MITÄÄN, HALUAA NÄHDÄ "JOKU PÄIVÄ", EI SOITA TAKAISIN, VASTAA HITAASTI TAI EI OLLENKAAN.. NIIN SIINÄ ON __LIIKAA__ KAIKKEA. MITEN JUTTU VOI EDETÄ JOS TOINEN EI TEE MITÄÄN EIKÄ VOI TIETÄÄ, ETTÄ HALUAAKO HÄN EDES TEHDÄ? MINUN OLISI PITÄNYT OTTAA RISKI, ETTÄ TAPAILEN "AINA SILLOIN TÄLLÖIN" HÄNTÄ VIELÄ PUOLEN VUODEN JÄLKEENKIN ENKÄ PÄÄDY IKINÄ TYTTÖYSTÄVÄKSI. SIINÄ SAMASSA OLISIN SKIPANNUT KAIKKI MUUT, KOSKA OLI SOPIMUS, ETTEI OLlA MUIDEN KANSSA.
[/quote]
Sieltähän tämän neidin ihanuus nyt sitten paljastui. Huh, sanattomaksi vetää.
[/quote]
Mitä ihmeellistä tuossa muka on, lol. Ihme nyhveröitä maa pullollaan...
Kaikki ei halua ottaa henkisesti turpaan ja olla kynnysmattona. Hyvä a.p!
Muutenkin ihmetyttää tämä kaksinaismoralistinen maa: Mitään, korostan mitään et saa kenellekkään sanoa edes aiheesta, kun jo loukkaannutaan. Sitten tullaan netin keskustelupalstoille anonyyminä rähjäämään. Missä kohtaa menee vikaan, niin...
[/quote]
Kiitos! Olen itsekin aivan äimänkäkenä näistä useimmista viesteistä. Pitäisi vain sietää ja hyväksyä, että KAIKKI menee miehen ehdoilla. pitäisi vain odotella vastauksia, vaikka siihen menisi viikko. Sehän on ihan normaalia, kun vain tapaillaan. Ja pitäisi hymyillä tyytyväisenä, kun mies joka sanoi etsivänsä vakavaa suhdetta ehdottaa yhtäkkiä kaveruutta. Se haluaa sinut elämäänsä, ole onnellinen! Helvetin onnellinen olenkin tuollaisesta. On kyllä niin paha olla ja IKÄVÄ. :( Itkettää :(
Miksi luet muiden viesteistä sellaista mitä niissä ei ole? Oletko kännissä, käytätkö huumeita vai mikä on vikana?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:47"]Niin mitä hyviä puolia sinussa on? Miksi joku kiinnostuisi sinusta? Jos mielestäsi ei mitään, niin siinä syy miksi et kiinnosta. Jos et itsekään pidä itsestäsi vaikka tunnet itsesi lähemmin kuin kukaan muu ihminen maailmassa, niin miksi joku muu kiinnostuisi? Susta heijastuu näin kirjoitusten välityksellä voimakas negatiivisuus, katkeruus, epätoivo, huono itsetunto jne. Et varmaan halua sellaisia ihmisiä elämääsi jotka huokuvat negatiivista energiaa? Niin, eivät ne miehetkään. Sun täytyy löytää itsesi hyvät puolet ja ruokkia niitä. Kaikki ei vaan aina tykkää kaikista, sille ei nyt voi mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvä, voi syynä olla esim kateus. Pitää hyväksyä ettei kaikki tykkää, mutta jos olet positiivista energiaa säteilevä niin varmasti suurin osa tykkää.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:13"] Taidan katkaista kaikki ihmissuhteet ja erakoitua täysin. Kuolema saisi jo korjata minut, en jaksa enää. Olen ihan finaalissa. [/quote] Ihan kaikella ystävyydellä, jos sulla on asperger tai jotain jos koet ettet ymmärrä muita ihmisiä ja muut ihmiset ei ymmärrä sinua? Täällä on nyt lähes jokainen vastaaja sanonut samaa. Onko ihan oikeasti vika kaikissa muissa? Vai olisko sun mahdollisuus oppia jotain siitä mitä sulle koitetaan sanoa ja kärsiä elämässäsi vähemmän? Jos kaikki ei mene sinun sanelusi mukaan ei se tarkoita että maailmassa olisi vika. [/quote] En ole persepurilainen. Kaikkien mielestä minun pitöisi vain niellä paha olo ja pitää suhteet yksin kasassa, ei kukaan ikinä mieti miten helvetin raskasta se on minulle ja miltä tuntuu, kun AINA sanotaan: Ei sitä kiinnosta. Minä en kiinnosta ihmisenä ketään josta välitän. se tärkein eli sisin on minussa se asia joka on läpimätä eikä saa ketään kiinnostumaan. Miltä sen PITÄISI tuntua?
[/quote]
[/quote]
^ Et tiedä mistä puhut kun olen minä kyseessä. Vaikka olisin miten iloinem ja joustava tahansa niin ei minusta pidetä ikinä. Tai sitten pidetään ihan vähän ja hetken aikaa. Ei minua kukaan voisi rakastaa.
[/quote]
Ei helvetti, nyt vittu loppuu tuo "siisq kukaanhh ei ragasta muaahh!!!!11"
[/quote]
Voi vittu kun se on TOTTA!!! Yritä nyt ymmärtää, että en ole mokään deittailun untuvikko enää. Helvetti.