Muita pettyneitä jotka odottivat kosintaa uuden vuoden yönä?
Ensin odotin joulua kuin uuta kuuta nousevaa ja kun näin että mies oli paketoinut mulle osoitetun lahjan pieneen korurasian kokoiseen pakettiin niin tietenkin unelmoin, että joko nyt se sitten kosisi. Lahjaksi sain aivan ihanat helmikorut ja tunnenkin olevani ihan hirviö kun olis vaan tehnyt mieli itkeä jouluaattona lahjan aukaistua mutta onneksi sain pidettyä itteni kasassa...
Pari vuotta sitten oltiin viettämässä meidän ekaa yhteistä uutta vuotta kaveripariskunnan luona ja keskiyöllä mies mulle kuiskasi että viimeistään ennen kuin on vuosi 2015 hän aikoo minut kihlata. Olen joskus myöhemmin tuosta sanonutkin miehelleni leikilläni että kiire sulla taitaa kohta tulla ja nyt sit odotin loppuvuonna että kyllä se kihlaus varmasti kohta tulee ja nyt uuden vuoden yö oli viimeinen mahdollisuus ja ei mitään... :(
Tuntuu olo niin tyhjältä ja tyhmältä... miehelle en halua edes puhua asiasta koska onhan tää nyt lapsellista käytöstä multa mutta miksi ihmeessä miehet tekee tuollaisia lupauksia ja sitten unohtavat ne?
Onko muita pettyneitä naisia täällä jotka unelmoivat uuden vuoden yön kihlauksesta edes hiukan salaa?
Miten tästä pettymyksestä pääsis yli? En halua loukata miestäni.
Kommentit (76)
Otsikon perusteella odotin turhaa valitusta, mutta onhan toi ikävää ja huolestuttavaakin jos mies on puhunut kosimisesta aikoja sitten, mutta se ei pitkän ajan jälkeen vieläkään ole tapahtunut, vaikka luvattu aikarajakin on ohi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:49"]
"sillä on niin kivaa mun seurassa että vaikka olisin mies niin se haluis olla mun paras ystävä. "
Auts. :(
[/quote]
ai miten auts?
ap
[/quote]Miehet tuntevat käsitteen "friendzone". Se on naisen vyöhyke, jonne nainen laittaa miehen joka on kiva, muttei kiinnostava. Tällainen vyöhyke on "drama queen sekopää" -naisilla, jotka tekevät elämän tahallaan vaikeaksi. Vaimonatskunaisilla tätä vyöhykettä ei välttämättä ole. Tämä on siis englanninkielinen fraasi jonka todellisuuspohjasta voi olla montaa mieltä. Tätä tuo auts varmaan tarkoittaa. Miehillä tätä vyöhykettä ei ole vaikka "auts"- kommentoija näin ehkä luulee.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:16"]
"sillä on niin kivaa mun seurassa että vaikka olisin mies niin se haluis olla mun paras ystävä. "
[/quote]
ai miten auts?
ap
[/quote]Miehet tuntevat käsitteen "friendzone". Se on naisen vyöhyke, jonne nainen laittaa miehen joka on kiva, muttei kiinnostava. Tällainen vyöhyke on "drama queen sekopää" -naisilla, jotka tekevät elämän tahallaan vaikeaksi. Vaimonatskunaisilla tätä vyöhykettä ei välttämättä ole. Tämä on siis englanninkielinen fraasi jonka todellisuuspohjasta voi olla montaa mieltä. Tätä tuo auts varmaan tarkoittaa. Miehillä tätä vyöhykettä ei ole vaikka "auts"- kommentoija näin ehkä luulee.
[/quote]
Kuinka niin miehillä ei vyöhykettä ole? Älä jaksa. :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:08"]
Ensin odotin joulua kuin uuta kuuta nousevaa ja kun näin että mies oli paketoinut mulle osoitetun lahjan pieneen korurasian kokoiseen pakettiin niin tietenkin unelmoin, että joko nyt se sitten kosisi. Lahjaksi sain aivan ihanat helmikorut ja tunnenkin olevani ihan hirviö kun olis vaan tehnyt mieli itkeä jouluaattona lahjan aukaistua mutta onneksi sain pidettyä itteni kasassa...
Pari vuotta sitten oltiin viettämässä meidän ekaa yhteistä uutta vuotta kaveripariskunnan luona ja keskiyöllä mies mulle kuiskasi että viimeistään ennen kuin on vuosi 2015 hän aikoo minut kihlata. Olen joskus myöhemmin tuosta sanonutkin miehelleni leikilläni että kiire sulla taitaa kohta tulla ja nyt sit odotin loppuvuonna että kyllä se kihlaus varmasti kohta tulee ja nyt uuden vuoden yö oli viimeinen mahdollisuus ja ei mitään... :(
Tuntuu olo niin tyhjältä ja tyhmältä... miehelle en halua edes puhua asiasta koska onhan tää nyt lapsellista käytöstä multa mutta miksi ihmeessä miehet tekee tuollaisia lupauksia ja sitten unohtavat ne?
Onko muita pettyneitä naisia täällä jotka unelmoivat uuden vuoden yön kihlauksesta edes hiukan salaa?
Miten tästä pettymyksestä pääsis yli? En halua loukata miestäni.
[/quote]
Miksi et itse kosi?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:20"]
Ei aio koskaan koska.kyllä mies toimii jos uskoo löytäneensä sen oikean.
[/quote]
Ei mies toimi sen enempää kuin nainenkaan
Kysy mieheltäsi suoraan, haluaako hän sitoutua sinuun. Jos haluaa naimisiin, kerro, että sinulle se on tärkeää ja että toivoisit kosinnan tulevan pian. Mies ei ehkä ole ajatellut sitä sen kummemmin eikä ole ajatellut, että se on sinulle niin tärkeää. Ei se tarkoita, ettetkö olisi hänestä vaimomateriaalia tai ettei hän rakastaisi sinua.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:53"]
Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Mä olen 25 ja mies 28
Kauanko siis olette olleet yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:06"]
Kauanko siis olette olleet yhdessä?
[/quote]
noin kolme ja puoli vuotta
Mies ei välttämättä ole tarkoittanut tuota lausahdustaan lupaukseksi eikä tajua miten paljon se sinulle merkitsi. Itsekin tuskastuin odottaessani kosintaa, mutta lopulta se tuli. Mies oli ilmeisesti kasannut itselleen turhia paineita siitä miten kysymyksen esittää ja venyttänyt kosintaa miettiessään täydellistä tapaa.
Mulla ukko sano kun alettiin seurustelemaan että jos 2 vuoden päästä ollaan yhes vielä niin hän kihlaa mut. Nyt menossa 5.vuosi >.< tosin 3kk sitten mentiin salaa kihloihin, helmikuussa kerrotaan muille järjestely syistä :3
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:24"]
Mulla ukko sano kun alettiin seurustelemaan että jos 2 vuoden päästä ollaan yhes vielä niin hän kihlaa mut. Nyt menossa 5.vuosi >.< tosin 3kk sitten mentiin salaa kihloihin, helmikuussa kerrotaan muille järjestely syistä :3
[/quote]
Eiks ne muut muka tajua sormuksista? Mitä ovat järjestelysyyt?
Ymmärrän hyvin, oli vastaava tilanne aikanaan. Olin niin pettynyt etten hoitanut sitä hyvin.... Vedin viikon mykkäkoulun ja sen jälkeen sanoin epäileväni, onko mies tosissaan mun kanssa. Lisäksi sanoin, että ellei pian päätä että haluaa naimisiin mun kanssani, meidän pitää erota. Lopetin seksin ja sanoin, että pystyn siihen uudestaan vasta jos luottamus suhteeseen ja tulevaisuuteen palaa. Tuli iso kriisi mutta lopulta mies kosi.
En suosittele noin jyrkkää toimintaa, mä vaan en pystynyt hillitsemään itseäni siinä musertavassa pettymyksessä.
Uskon tuohon että miksi ostaa lehmä jos saa maidon ilmaiseksi. Avoliittohan on miehen unelma, kaikki edut ilman oikeas sitoutumista. Miehelle on helpompi tehdä lapsikin naisen kanssa kuin mennä naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:32"]Miksi menee lupaamaan eikä kumminkaan kosi? vaihtoon? itse en alkaisi odottamaan 10 vuotta josko joku uskaltaa kosia vai eikö. Parempi yksin kuin jahkailijan kanssa.. Koskaan ei ole liikaa aikaa, asiat voivat aina muuttua
[/quote]
Ap voisi miettiä miksi on sellainen nainen jonka kihlaamista mues välttelee? Kyllä hyvä nainen miehille kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:53"]
[/quote]
ai miten auts?
ap
[/quote]
No jotenkin tuo paras ystävä kilahti korvaan. Kuulostaa siltä että pitää lähinnä kivana kaverina ja kämppiksenä eikä niinkään puolisona tai tulevana morsiamena.
[/quote]
No jos seksi kuotenkin kelpaa niin mikäs ongelma se on että viihtyy toisen seurassa.. mulla ja mun miehellä ei oo mitään yhteistä ja meillä on harvoin kivaa, kivaa oli alkuaikoina sängyssä ja sitten sekin harveni. Puolisoiden ei tarvitse olla bestiksiä, mutta onko siitä mitään haittaakaan. Ap. N mies vaikuttaa odottavan oikeaa hetkeä kosintaan. Oma mieskin sanoi luota muhun kyllä vielä kosin ja kosihan se.
[/quote]
Siis kyllä, tottakai puolisoilla saa ja pitäisikin olla kivaa yhdessä ja voi sitä parhaaksi kaveriksikin muun ohella sanoa, mutta kuulosti vaan lauseena erikoiselta. Tietenkään kirjoitetusta tekstistä ei näe tilannetta tai äänenpainoja.
[/quote]
Joo emme siis puhu suomea mieheni kanssa joten en voi sanoa että tuo oli sanatarkasti sama käännös mitä mieheni sanoi eli toi kai selittänee :D
ap