Muita pettyneitä jotka odottivat kosintaa uuden vuoden yönä?
Ensin odotin joulua kuin uuta kuuta nousevaa ja kun näin että mies oli paketoinut mulle osoitetun lahjan pieneen korurasian kokoiseen pakettiin niin tietenkin unelmoin, että joko nyt se sitten kosisi. Lahjaksi sain aivan ihanat helmikorut ja tunnenkin olevani ihan hirviö kun olis vaan tehnyt mieli itkeä jouluaattona lahjan aukaistua mutta onneksi sain pidettyä itteni kasassa...
Pari vuotta sitten oltiin viettämässä meidän ekaa yhteistä uutta vuotta kaveripariskunnan luona ja keskiyöllä mies mulle kuiskasi että viimeistään ennen kuin on vuosi 2015 hän aikoo minut kihlata. Olen joskus myöhemmin tuosta sanonutkin miehelleni leikilläni että kiire sulla taitaa kohta tulla ja nyt sit odotin loppuvuonna että kyllä se kihlaus varmasti kohta tulee ja nyt uuden vuoden yö oli viimeinen mahdollisuus ja ei mitään... :(
Tuntuu olo niin tyhjältä ja tyhmältä... miehelle en halua edes puhua asiasta koska onhan tää nyt lapsellista käytöstä multa mutta miksi ihmeessä miehet tekee tuollaisia lupauksia ja sitten unohtavat ne?
Onko muita pettyneitä naisia täällä jotka unelmoivat uuden vuoden yön kihlauksesta edes hiukan salaa?
Miten tästä pettymyksestä pääsis yli? En halua loukata miestäni.
Kommentit (76)
Sama tilanne täällä, vaikka näin puoli vuotta ketjun aloittamisesta... Yhdessä on oltu vuosia eikä mies vaan kosi vaikka olen suoraan puhunut, ollut puhumatta, vaatinut, vihjaillut. AINA sama lopputulos, ei VAHINGOSSAKAAN sormusta!!! Asetin tänään aikarajan parin vuoden päähän. Silloin on oltu vuosikymmen yhdessä ja jos mitään ei siihen mennessä tapahdu, alan tosissani ladella ehtoja kehiin. Siihen saakka en ajattelekaan koko asiaa.
Siis asetin itselleni aikarajan. En halua olla säälittävä ruikuttaja joka painostaa ja vaatii.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:30"]Sama tilanne täällä, vaikka näin puoli vuotta ketjun aloittamisesta... Yhdessä on oltu vuosia eikä mies vaan kosi vaikka olen suoraan puhunut, ollut puhumatta, vaatinut, vihjaillut. AINA sama lopputulos, ei VAHINGOSSAKAAN sormusta!!! Asetin tänään aikarajan parin vuoden päähän. Silloin on oltu vuosikymmen yhdessä ja jos mitään ei siihen mennessä tapahdu, alan tosissani ladella ehtoja kehiin. Siihen saakka en ajattelekaan koko asiaa.
[/quote]
Mikset kosi itse? Vittu tommosia ruikuttajia
Ei luoja, ei ihme ettei miehet kosi ku naiset näin neuroottisia koko homman suhteen. "Asetin aikarajan, jonka jälkeen vaihdan miestä, jos ei sormusta kuulu" hyi helvetti.
Me ollaan miesystävän kanssa puhuttu et katsotaan häitä sit joskus kun mä saan opiskelut kasaan ja se "naimisissa" -status tulee jotenkin tarpeelliseks esim. asuntolainan takia tai jotain sen semmosta. Kumminkaan se avioliitto ei yhtäkkiä tee suhteesta jotain muuta kuin mitä se jo on :)
Noin sinä ajattelet siihen asti, kunnes olet 39 v ja mies sanoo, että ei ole kiinnostunut menemään naimisiin "vielä, ehkä kenties joskus".
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:59"]
Ei luoja, ei ihme ettei miehet kosi ku naiset näin neuroottisia koko homman suhteen. "Asetin aikarajan, jonka jälkeen vaihdan miestä, jos ei sormusta kuulu" hyi helvetti.
Me ollaan miesystävän kanssa puhuttu et katsotaan häitä sit joskus kun mä saan opiskelut kasaan ja se "naimisissa" -status tulee jotenkin tarpeelliseks esim. asuntolainan takia tai jotain sen semmosta. Kumminkaan se avioliitto ei yhtäkkiä tee suhteesta jotain muuta kuin mitä se jo on :)
[/quote]
Niin, monet muutkin parit ovat silloin joskus puhuneet että "katotaan häitä sit joskus".. ja kun se "joskus" on tullut niin sitten ei ole tullutkaan sitä kosintaa. Sen jälkeen on otettava järeämmät aseet käyttöön jos ehdottomasti haluaa naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:09"]
Miksi et itse kosi?
[/quote]
Mies on aina sanonut että hän haluaa kosia ja kun jo puhui tuosta että ennen kuin vuosi 2015 vaihtuu almanakkaan niin on hän jo mua kosinut niin odotin tietysti sitä...
ap
Tullut toisiin aatoksiin muttei ole vielä löytänyt uutta naista itselleen.
Kaks vuotta odottanut "nopeammin kuin uskottu"-kosintaa, ja sitä tuskin tullaan koskaan näkemään.
Joulu, uusi vuosi ja aprillipäivä on kliseisimmät päivät kosinnalle/kihlautumiselle, ja melko mielikuvituksetonta mielestäni kosia kyseisinä päivinä.
Ei aio koskaan koska.kyllä mies toimii jos uskoo löytäneensä sen oikean.
OT, itse henkilökohtaisesti en haluaisi että mua kosittaisiin vaikka uutena vuotena tai omana syntymäpäivänä. Elämässä ei kaikki aina mene niin kuin on suunnitellut, kyllä musta tuntuisi kurjalta mahdollisen eron jälkeen joka uusi vuosi muistaa miten onnellinen olin elämäni rakkauden kanssa vuonna sejase kun olimme juuri menneet kihloihin.
No totta kai odotit, kun mies on tuollaisia puhunut. Mutta asia ei muutu paremmaksi sillä, että kiukustut asiasta miehelle. Toisaalta tuskin pystyt sitä noin vain unohtamaankaan. Sun lienee paras ottaa asia puheeksi, kun tunteet ovat vähän laantuneet. Ei minkään riidan yhteydessä vaan rauhallisena hetkenä päättäväisesti vain.
Se aika meni sitten. Kai ap:n miesystävä on todennut, että ihan hyvä näin. Noin sitä sitten käy, kun ei enää ole saalis. Asutteko yhdessä? Se on sellainen mukava järjestely, mitä sitä enää muuttamaan. Tämä taitaa olla sun tilanne tai pikemminkin miehen tilanne. Hm. Miten sitä sitten enää omaa arvoaan voisi nostaa? Miten purkaa itsestään selvä, mukava ja vaivaton järjestely.
Valitettavasti peesaan nelosta aika pitkälle. Tullut toisiin aatoksiin.
Jestas. Onko painostamalla saatu koskaan mitään hyvää aikaiseksi?