Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ovat kristityt vanhemmat ajaneet transnuoren itsemurhaan.

Vierailija
01.01.2015 |

16v transtyttö, joka oli 4-vuotiaasta saakka tiennyt syntyneensä väärään (pojan) kehoon on tappanut itsensä hyppäämällä rekan alle.

Hän oli yrittänyt 10-vuotiaasta saakka saada ymmärrystä ja apua vanhemmiltaan. Vanhempien mielipide kuitenkin oli ettei jumala tee virheitä ja sen sijaan, että olisivat vieneet oikeille psykologeille ja lääkäreille, he veivät lapsensa kristittyyn "terapiaan" jossa transnuorelle toitotettiin kuin väärä hän on ja pitää rukoilla että jumala auttaa häntä hyväksymään pojan ruumiin.

Epätoivoissaan siitä, että hormonihoidot voidaan aloittaa vasta hänen täytettyään 18v ja saavutettuaan täysi-ikäisyyden ( koska vanhemmat eivät antaneet suostumusta), hän päätti päivänsä. Pelkäsi että sen sijaan että voisi elää korjatussa sukupuolessaan tyttönä, hän joutuisi elämään transvestiitin näköisenä, koska muutos on puberteetin jälkeen vaikea.

Tyttö kertoi tarinansa, tuskansa, vanhempiensa osallisuuden ja itsemurha-aikeensa sosiaalisessa mediassa. Silti äiti oli väittänyt, että hänen POIKANSA kuolema oli vain traaginen liikenneonnettomuus. Mielipiteitä?

Kommentit (348)

Vierailija
321/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:52"]

Voi nyyh. Miksi nykyään vain seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä on vaikea lapsuus? Minua hakattiin. Monin verroin pahempaa kuin epämääräinen hyväksyntä.

[/quote]Eivät nämä ole kilpailevia asioita. Se, että sinua on lapsena pahoinpidelty on todella hirveää! Onneksi selvisit siitä kuitenkin edes sen verran hyvin, että et tappanut itseäsi. Kaikkea hyvää. ap

[/quote]

Kas, ensimmäinen empaattinen kommentti, kiitos siitä. Kertoo kuitenkin hyvin paljon transihmisten mielenlaadusta, että pahaan väkivaltaan joutunutta nimitellään vitun idiootiksi ja että "isi ottaa iskut takaisin" -pilkalla. Ette ikinä tule saamaan minun hyväksyntääni, vitun sekasikiöt.
[/quote]

Vitun idiootti, mä olen ihan cis-sukupuolinen heteronainen eikä sulla ole mitään oikeutta ruveta haukkumaan transihmisiä sen takia että joku anonyymi sanoi sulle netissä että HAISTA VITTU.

Vierailija
322/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:07"]

Voi nyyh. Miksi nykyään vain seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä on vaikea lapsuus? Minua hakattiin. Monin verroin pahempaa kuin epämääräinen hyväksyntä.

[/quote]Eivät nämä ole kilpailevia asioita. Se, että sinua on lapsena pahoinpidelty on todella hirveää! Onneksi selvisit siitä kuitenkin edes sen verran hyvin, että et tappanut itseäsi. Kaikkea hyvää. ap

[/quote]

Kas, ensimmäinen empaattinen kommentti, kiitos siitä. Kertoo kuitenkin hyvin paljon transihmisten mielenlaadusta, että pahaan väkivaltaan joutunutta nimitellään vitun idiootiksi ja että "isi ottaa iskut takaisin" -pilkalla. Ette ikinä tule saamaan minun hyväksyntääni, vitun sekasikiöt.

[/quote]

Avaa oma ketju asiallesi, menee ihan offtopiciksi.

ps. Sun hyväksyntää ei kukaan kaipaakaan etkä sä saa asioitasi yhtään enempää käsitellyksi haukkumalla muita. Ei kuitenkaan kannata jatkaa vihan kierrettä siirtämällä sinuun kohdistunutta vihaa johonkuhun muuhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun on luikerrellut vihaa pursuava transfoobikko. Hyi.

Vierailija
324/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sinun on ymmärrettävä että pahoinpitelysi ei ole kaikkien vika josta et pidä. Minä olen se joka myös on kokenut väkivaltaa, mutta en ymmärrä miksi et erota isäsi tekoja ja muita ihmisiä. Sinulla on oikeus olla vihainen, mutta älä itsesi vuoksi yritä saada hyväksyntää kaikilta, koska se on mahdotonta.

Vierailija
325/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:41"] Vihaajat vihaa! Ateistit vihaa! Johan se tässäkin ketjussa näkyy! [/quote] Nimenomaan vihaajat vihaa. Eli uskovaiset jäävät vihaisen ja tuomitsevan uskonsa kanssa vihatemppeleihinsä vihaamaan mm.homoja ja erilaisia. Suomessa onneksi yli 2 miljoonaa jo lähtenyt positiivisten ateistien piiriin ja antavat vihaajien vihata. [/quote] Ja höpön löpön. Puhut aivan täyttä shaibaa. Lue tämä ketju, niin näet kuinka ateisti vihaa. Hän kiroilee ja nälvii, sekä kuvittelee itsensä paremmaksi, vaikkei omaa sen enempää ensikäden tietoa kuin kukaan muukaan.

[/quote]Täällä ketjussa tuntuu tosiaan olevan kiihkomielisiä niin ateistien kuin uskovaistenkin leiristä. Älä yleistä meitä kaikkia ateisteja samanlaisiksi niin minä en yleistä kaikkia uskovaisia samanlaisiksi, jooko? Joskus tuntuu, että enemmän toisiaan muistuttavat kaikkien uskontojen ja uskomattomuuden fanaattisimmat piirit kuin saman uskonnollisen piirin maltilliset ja fanaattiset jäsenet. Koen enemmän hengenheimolaisuutta maltillisen muslimin tai kristityn kanssa kuin suu vaahdossa vihaavan ateistin. ap

Vierailija
326/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:00"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:48"]Hahhah, kristityt itkee kun heidän transfobiaansa ei hyväksytä.  [/quote] Heikkoa argumentaatiota hahhatella. Kristityt mitään itke. Kaikkea ei voi selittää fobialla. Tiedätkö edes mikä on fobia? [/quote] Itke vähän vielä lisää, homofoobikko. [/quote] Sivistymätön moukka. Et osaa onneton edes käydä oikeaa väittelyä.

[/quote]

Mistä haluat väitellä? Homovihasi asteesta? :)
[/quote] Sinä et osaa väitellä yhtään mistään. Jumala sinulle suokoon viisautta. Ai nin, lapsieni kummeina on homopari. ::::))))) Hymiöpelle.

Vierailija
327/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:52"] Voi nyyh. Miksi nykyään vain seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä on vaikea lapsuus? Minua hakattiin. Monin verroin pahempaa kuin epämääräinen hyväksyntä. [/quote]Eivät nämä ole kilpailevia asioita. Se, että sinua on lapsena pahoinpidelty on todella hirveää! Onneksi selvisit siitä kuitenkin edes sen verran hyvin, että et tappanut itseäsi. Kaikkea hyvää. ap [/quote] Kas, ensimmäinen empaattinen kommentti, kiitos siitä. Kertoo kuitenkin hyvin paljon transihmisten mielenlaadusta, että pahaan väkivaltaan joutunutta nimitellään vitun idiootiksi ja että "isi ottaa iskut takaisin" -pilkalla. Ette ikinä tule saamaan minun hyväksyntääni, vitun sekasikiöt. [/quote] Vitun idiootti, mä olen ihan cis-sukupuolinen heteronainen eikä sulla ole mitään oikeutta ruveta haukkumaan transihmisiä sen takia että joku anonyymi sanoi sulle netissä että HAISTA VITTU.

[/quote]

Minua on oikeus haukkua, mutta minä en saa vastata takaisin samalla mitalla? Okei...

Vierailija
328/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]Uskonnot ovat niin vahingollisia, että ne pitäisi kitkeä juurineen koko maailmasta.
[/quote] Ja höpö höpö. Sinun kaltaiosesi vihaajat pitäisi kitkeä.

Vierailija
329/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät transut voi tyytyä vain pukeutumaan naisten vaatteisiin ilman että haluavat itseään kuohittavan. Seksiäkin voi harrastaa homomiesten kanssa jotka tykkäävät sievistä "tytöistä". Ei munan imemiseen ja kullin peppuun ottamista varten tarvitse kuohita itseään.

Vierailija
330/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sun isä transsukupuolinen, kun tunnet noin suurta vihaa transihmisiä kohtaan? Siis tämä isänsä hakkaamaksi tullut?

Harmi, että ketju muuttui tällaiseksi vastapuolen haukkumisketjuksi. Olisi mielenkiintoista ja tärkeääkin pystyä keskustelemaan tällaisestakin asiasta ilman hater-linjalle päätymistä.

Vierailija
331/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:00"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:48"]Hahhah, kristityt itkee kun heidän transfobiaansa ei hyväksytä.  [/quote] Heikkoa argumentaatiota hahhatella. Kristityt mitään itke. Kaikkea ei voi selittää fobialla. Tiedätkö edes mikä on fobia? [/quote] http://fi.wikipedia.org/wiki/Transfobia Transfobialla käsitetään transseksuaalisuuteen, ja transseksuaaleihin tai transsukupuolisiin henkilöihin kohdistuvia vastakkaisia asenteita tai tunteita, jotka aiheutuvat transsukupuolisten henkilöiden sisäisen sukupuoli-identiteetin esilletuomisesta. Tutkijat kuvaavat transfobiaa inhontunteiksi, peloiksi, vihaksi tai epämukavuuden tunteiksi niitä henkilöitä kohtaan, jotka eivät mukaudu yhteiskunnan sukupuoleen liittyviin odotuksiin. Olet syyllistynyt tuohon. [/quote] En ole. En koe vihaa (eihän Jeesuskaan vihannut), en koe inhoa, (eihän Jesuskaan inhonnut), en pelkää ihmistä, joka ajattelee olevansa väärässä kehossa (ei Jeesuskaan pelännyt). Pelkään, että hän ei pääse Jumalan yhteyteen. En siksi, ettei hän kelpaisi Jumalalle, vaan siksi, että pelkään hänen hylkäävän Jumalan. Jos en varottaisi, olisin siitä aikanaan vastuussa. Ihminen toimii kuitenkin valintansa mukaan.

[/quote]

Teidän varoittelut on jo nähty, eikä tässäkään tapauksessa niistä mitään hyvää seurannut vaan itsemurha.
[/quote] Itsemurha on jokaisen henkilökohtainen päätös. Aina. Varoittamisessa ei ole mitään pahaa. Tämän jälkeen jokaisella pitäisi kuitenkin olla vapaa väylä valita, kuinka haluaa toimia.

Vierailija
332/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:52"] Voi nyyh. Miksi nykyään vain seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä on vaikea lapsuus? Minua hakattiin. Monin verroin pahempaa kuin epämääräinen hyväksyntä. [/quote]Eivät nämä ole kilpailevia asioita. Se, että sinua on lapsena pahoinpidelty on todella hirveää! Onneksi selvisit siitä kuitenkin edes sen verran hyvin, että et tappanut itseäsi. Kaikkea hyvää. ap [/quote] Kas, ensimmäinen empaattinen kommentti, kiitos siitä. Kertoo kuitenkin hyvin paljon transihmisten mielenlaadusta, että pahaan väkivaltaan joutunutta nimitellään vitun idiootiksi ja että "isi ottaa iskut takaisin" -pilkalla. Ette ikinä tule saamaan minun hyväksyntääni, vitun sekasikiöt. [/quote] Vitun idiootti, mä olen ihan cis-sukupuolinen heteronainen eikä sulla ole mitään oikeutta ruveta haukkumaan transihmisiä sen takia että joku anonyymi sanoi sulle netissä että HAISTA VITTU.

[/quote]

Minua on oikeus haukkua, mutta minä en saa vastata takaisin samalla mitalla? Okei...
[/quote]

Mun vittuilu kohdistui suhun, sun vittuilu kohdistui täysin syyttömiin ihmisiin. Ja tää ketju ei vieläkään käsittele sinun lapsuuden traumojasi vaan transsukupuolista lasta ja kristittyjä vanhempia. Avaa nyt jo se oma lankasi tai ala puhua aiheesta.

Mua kiinnostaisi todella kuulla kristityiltä vanhemmilta, että onko se jumalan rakkaus todella tärkeämpää kuin oma lapsi. Varsinkin kun mielipiteistä huolimatta sitä ei voi tietää että onko jumalaa olemassa. Vai johtuuko se erilaisen lapsen hylkääminen yhteisön painostuksesta.

Vierailija
333/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]Uskonnot ovat niin vahingollisia, että ne pitäisi kitkeä juurineen koko maailmasta. [/quote] Ja höpö höpö. Sinun kaltaiosesi vihaajat pitäisi kitkeä.

[/quote]

Uskontoja saa ihan vapaasti vihata jos haluaa. Itselläni ei ole mitään uskovaisia vastaan ihmisinä, mutta uskontoja itsessään pidän ihan täytenä huuhaana ja tässä itsemurhatapauksessa jopa kuoleman vaarallisina ideologioina.

Vierailija
334/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko pitäis kieltää, ihmisvihamielisenä ideologiana.

Vierailija
335/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:23"]Mikseivät transut voi tyytyä vain pukeutumaan naisten vaatteisiin ilman että haluavat itseään kuohittavan. Seksiäkin voi harrastaa homomiesten kanssa jotka tykkäävät sievistä "tytöistä". Ei munan imemiseen ja kullin peppuun ottamista varten tarvitse kuohita itseään.
[/quote]

Mä en edes... jos sun mielestä sukupuoli liittyy ainoastaan siihen että mitä elintä työnnetään minnekin tai mitä vaatteita pitää päällä... no en mä tähän muuta sano kuin että transsukupuoliset eivät läheskään aina leikkauta sukuelimiään.

Vierailija
336/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:41"] Vihaajat vihaa! Ateistit vihaa! Johan se tässäkin ketjussa näkyy! [/quote] Nimenomaan vihaajat vihaa. Eli uskovaiset jäävät vihaisen ja tuomitsevan uskonsa kanssa vihatemppeleihinsä vihaamaan mm.homoja ja erilaisia. Suomessa onneksi yli 2 miljoonaa jo lähtenyt positiivisten ateistien piiriin ja antavat vihaajien vihata. [/quote] Ja höpön löpön. Puhut aivan täyttä shaibaa. Lue tämä ketju, niin näet kuinka ateisti vihaa. Hän kiroilee ja nälvii, sekä kuvittelee itsensä paremmaksi, vaikkei omaa sen enempää ensikäden tietoa kuin kukaan muukaan.

[/quote]Täällä ketjussa tuntuu tosiaan olevan kiihkomielisiä niin ateistien kuin uskovaistenkin leiristä. Älä yleistä meitä kaikkia ateisteja samanlaisiksi niin minä en yleistä kaikkia uskovaisia samanlaisiksi, jooko? Joskus tuntuu, että enemmän toisiaan muistuttavat kaikkien uskontojen ja uskomattomuuden fanaattisimmat piirit kuin saman uskonnollisen piirin maltilliset ja fanaattiset jäsenet. Koen enemmän hengenheimolaisuutta maltillisen muslimin tai kristityn kanssa kuin suu vaahdossa vihaavan ateistin. ap
[/quote] Kuitenkin laitoit provosoivat otsikon "taaaas ovat kristityt vanhemmat....". Yleistävä ja lietsova.

Vierailija
337/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:23"]Mikseivät transut voi tyytyä vain pukeutumaan naisten vaatteisiin ilman että haluavat itseään kuohittavan. Seksiäkin voi harrastaa homomiesten kanssa jotka tykkäävät sievistä "tytöistä". Ei munan imemiseen ja kullin peppuun ottamista varten tarvitse kuohita itseään.
[/quote]

Siis erottaako sun mielestä naisen ja miehen ainoastaan siitä että toisella on kulli ja toisella mekko?

Vierailija
338/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]Uskonnot ovat niin vahingollisia, että ne pitäisi kitkeä juurineen koko maailmasta. [/quote] Ja höpö höpö. Sinun kaltaiosesi vihaajat pitäisi kitkeä.

[/quote]

Uskontoja saa ihan vapaasti vihata jos haluaa. Itselläni ei ole mitään uskovaisia vastaan ihmisinä, mutta uskontoja itsessään pidän ihan täytenä huuhaana ja tässä itsemurhatapauksessa jopa kuoleman vaarallisina ideologioina.

[/quote]

Toisaalta omaa uskontoa on hankala erottaa itsestään jos kaikki mielipiteet on lainattu kirjasta.

Vierailija
339/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]

[/quote]

[/quote] Vihaan vastataan vihalla. Meille kstityille Jeesus opetti: älä vihaa vaan rakasta.

Vierailija
340/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Ei se kerro onneksi mitään transihmisten mielenlaadusta, vain siitä, että kyseisen vastauksen kirjoittanut on joko ilkeä, vihainen tai trolli. Yritetään olla yleistämättä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi