Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

## SYYSkeijut Torstaihin ##

07.09.2006 |

Uusi päivä, uusi pino =)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan pikaisesti....

Eli nyt oma nyytti on kainalossa, rv oli 38+2 ja synnytys oli nopea, kun käyntiin päästiin.

Maanantai aamuna rupesi vettä valumaan, mutta muuta ei sitten ennen iltaa tapahtunutkaan. Sairaalassa osastolla odoteltiin suppareita ja mä kuntoilin kuin heikkopäinen että alkais supistaa, mulla ei ollut tarkoitus siellä sängyssä maata ja odotella. Halusin tositoimiin ja HETI, ja pääsinhän minä. noin klo 21.30 alkoi hiukan enemmän supistella, kun pitkinpäivää oli vain tullut muutamia satunnaisia. Ja supistukset vaan tiheni ja koveni, siitä sitten lähdettiin synnytysosastolle klo 22.45 ja vauva oli ulkona 23.24. Olo oli onnellinen ja helpottunut vaikka puudutus ei kerennyt auttakkaan.

Nyt harjoitellaan kotona oloa ja jaetaan hoitovuoroja isoveljen kanssa, joka onkin innokas hoitaja.

PALJON ONNEA MUILLEKKIN UUSILLE KEIJUILLE!!!! Nyt isoveli kävi ilmoittamassa että vauva itkee joten iloisiin kuulemiin.

Vierailija
42/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ja pyöriäinen rv 38+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa Öttiksen kertomuksen ja olen onnellinen että kävin jo synnyttämässä. Neiti oli todellinen hätähousu, onneksi kaikki meni hyvin ja isovelikin jakselee hyvin? Aattelin että oli varmasti hänellekkin aika kokemus.

Vierailija
44/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niitä syyskeijuja tipahtelee. Tulisipa jo omakin, alkaa niin olo ahdistaa ja vatsanahka on tosi hellänä. Kaikenlaisia tuntemuksiahan tässä on, muttei niistä ota mitään selvää. No, maanantaina on laskettu aika.

Kävin tänään hierojalla. Tekipä hyvää, kun pyysin hieromaan oikein kunnolla, eikä mitenkään varoen niin kuin tähän asti.

Liikunnasta: eipä paljon jaksa liikkua, ihan toisin kuin aikaisemmissa raskauksissa. Enää en jaksa edes lasten kanssa koulumatkaa, hyvä kun kaupassa jaksaa kävellä (sinne tietysti autolla). Todennäköisesti tulen kävelemään erittäin pitkiä vaunulenkkejä sitten aikanaan...

Huomenna neuvola - ellei nyt sitten yöllä ala tapahtua - toivossa on hyvä elää.

fullmoon 39+3

Vierailija
45/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Onnea teidän perheelle! Ja ihanaa vauva-arkea :)

toivottelee,

Inkuli ja nuppu rv 39+1

p.s. Meni juuri puhelin rikki...sanoi sopimuksen irti, joten minua ei nyt tavoita omasta numerosta vähään aikaan...mitäköhän ystävät, suku yms. nyt sanoo, luulevat, että olen synnärillä :) Jännitystä vähän heillekin...

Vierailija
46/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä odottaja taitaa liittyä synnyttämään lähtevien joukkoon tänä yönä. Koko päivän on tullut kipeitä supistuksia epäsäännöllisesti ja kuudesta lähtien säännöllisesti. Katsotaan nyt miten käy, mutta sen verran kipeää tekevät, että todennäköisesti lähtö tulee. Lapsenvahti on hälytysvalmiudessa. Ottaa kyllä päähän, jos tästä tilanteesta tulee takapakkia...

Oman nyyttinsä saaneille lämpimät onnittelut!

Porenn ja toivottavasti jo maailmaan haluava Pimpula rv 41+2

Vierailija
47/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule " hukkareissu" , vaan palaat kotiin nyytti kainalossa =) Kyllä minäkin salaa elätän toivoa, että josko tänä yönä :)

Vierailija
48/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä synnyttämään lähteville. Supistuksia niitä tarvitseville ---------

Jaahas mun synnytystä on näköjään käyty kommentoimassa aihe vapaa sivustolla ja joku jopa oli heittänyt että taitaa olla keksitty juttu. Kyllä pistää vihaks. Mietinkin pitkään viitsinkö synnytyskertomusta edes tänne kirjoittaa vai tuleeko juuri tuollaisia juttuja. No parempi varmaan jättää ne ihan omaan arvoonsa.

Kysyttiin kätilöiltä kuinka yleisiä nää tällaiset pika kotisynnytykset oikein ovat ja kätilöt sanoivat että hyvin harvinaisia. Jännä juttu että tiistaina sain huonetoverikseni äidin jonka vauva syntyi myös kotona. Heillä oli ensihoitajat ehtineet ponnistuvaiheessa paikalle ja auttaneet vauvan maailmaan.

Neiti hätähousu on aivan ihana tapaus. Nukkuu ja syö paljon. Th tulee jo huomenna kotikäynnille.

Nyt meen pikku hiljaa nukkumaan. neiti herää kohta puolin varmaan syömäänkin.

Öttis ja neiti hätähousu 4vrk

Vierailija
49/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina

Vierailija
50/50 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖTTIS: Pistääpä oikeen vihaksi tuollaset puheet...älä välitä, me kaikki syyskeijukaiset ainakin sua uskotaan ja kovasti pidetään sinua uskomattomana ihmisenä, positiivisessa mielessä :) Oli se sen verran upea suoritus ja arvostettava asia! Jaksuja ja ihana kuulla että neiti on ihana tapaus :)

Manta ja onni 37!!ja toisen mukaan jo se 38!! :) (ja supistelut vaan lisääntyy täälläkin...)nyt nukkumaan, natti natti! ja aamulla taas lukemaan uusia vauva uutisia :)

PS:

Halifanttiii, huhuu! Missäs olet? tulehan kertomaan vauvakuulumiset ja kerttu myös, joko sinäkin olet saanut oman keijusi? :))