Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi vuosi ilman seksiä

Vierailija
01.01.2015 |

Kiitos vaimo, enpä yllättynyt!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:26"]

Täällä nainen joka ei saa. Olen valmis sinua varten. T. Nainen 23 v

[/quote]

Ei toi AP kerkiä kun sen pitää jutella sen rouvan kanssa.

Ota minut enemmin.

Vierailija
22/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:50"]

Olenkin omissa synkissä ajatuksissani päättänyt hakea eroa keväällä/kesällä jos siihen mennessä ei tilanne muutu. Vaimolle mainitsen asiasta kuukautta ennen as a last change tyyliin, myönnetään että aika lapsellista mutta... Ap.

[/quote]

Elä jää odottelemaan liian pitkäksi aikaa. Yleensä tilanne ei muutu mihinkään. Päätöksenteko on rankkaa mutta ainakin sinulla on mahdollisuus parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:11"]

Pari kertaa mielessä käynyt mutta ei ole mun juttu. Keskustelua pitää taas koettaa jossain välissä tästä aiheesta, tosin en näe ratkaisua tulevaksi. Pitänee jäkittää.taas yksi vuosi lisää kulissiliitossa. Ap.

[/quote]

Kukaan ei pakota olemaan liitossa, jossa ei ole onnellinen. Väität rakastavasi vaimoasi, mutta käsi sydämellä; onko enää todellakaan niin? Ettet vain olisi liian tottunut tilanteeseen ja pelkäisi, ettet löydä enää kumppania.

Vaikka seksielämänne tuosta virkoaisikin, niin voisin melkein lyödä vetoa, että ei tuollainen vuosissa laskettava kuiva kausi olisi mikään ainutlaatuinen. Jaksaisitko samaa uudestaan myöhemmin?

Minä olen kärsinyt toistuvasti (eri) parisuhteissa haluttomuudesta. Tosin kuivuutta on kestänyt "vain" kuukausia, mutta yhteistä näissä oli se, että rakkauteni niihin miehiin oli kuollut.

Vierailija
24/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:11"]

Pari kertaa mielessä käynyt mutta ei ole mun juttu. Keskustelua pitää taas koettaa jossain välissä tästä aiheesta, tosin en näe ratkaisua tulevaksi. Pitänee jäkittää.taas yksi vuosi lisää kulissiliitossa. Ap.

[/quote]

Kukaan ei pakota olemaan liitossa, jossa ei ole onnellinen. Väität rakastavasi vaimoasi, mutta käsi sydämellä; onko enää todellakaan niin? Ettet vain olisi liian tottunut tilanteeseen ja pelkäisi, ettet löydä enää kumppania.

Vaikka seksielämänne tuosta virkoaisikin, niin voisin melkein lyödä vetoa, että ei tuollainen vuosissa laskettava kuiva kausi olisi mikään ainutlaatuinen. Jaksaisitko samaa uudestaan myöhemmin?

Minä olen kärsinyt toistuvasti (eri) parisuhteissa haluttomuudesta. Tosin kuivuutta on kestänyt "vain" kuukausia, mutta yhteistä näissä oli se, että rakkauteni niihin miehiin oli kuollut.

[/quote]

Vihdoin joku nainen sanoi APlle, miten asia on.

Case closed 

Vierailija
25/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Toivotaan toivotaan kuitenkin vielä jatkuu ainakin sen puoli vuotta.

Vierailija
26/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:45"]Parempaa huomista odotellessa. Nimimerkillä 7 vuotta ilman seksiä. Vaimo ei vaan halua!!!
[/quote]

Voiko tuollaista parisuhdetta ollakkaan. Tehän olette kämppiksiä :( hyvät hermot sinulla jos et ole pettänyt vaimoasi.

Vierailija
27/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai eroon kannata tuon takia... hoitaa seksihommat muualla. Ja on edelleen kotona se hyvä isä/äiti/puoliso. 

TIETYSTI ENSIN jutellaan ja haetaan yhdessä apua ja terapiaa, ennen lääkäri määräsi amfetamiinia lemmenlääkkeeksi. Siis ennen muinoin, oon lukenu.

Vierailija
28/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tämä on story of my life :( vaimosta meillä ei ole edes ongelmaa. Ei siis puhu asiasta ollenkaan ei lähde terapiaan koska mulla yksinään ongelma. Kyllä tässä on vuosien aikana useat itkupotkuraivarit ja mykkäkoulut pidetty. Vaan aina se minä lopulta olen joka pyytelee anteeksi lapsellista käytöstä. Rakkautta se on vain...

Vierailija
29/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika fanaattisen pettämisen vastustaja, mutta esimerkiksi tuossa 7v kohdalla ei olisi enää moraalisesti kovin väärin käydä huorissa, ellei syynä ole sairaus tms.

Vierailija
30/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa se asia kunnolla puheeksi vaimon kanssa niinkuin aikuiset ihmiset. Kertoa että olet jopa vakavasti miettinyt että voiko liitto kestää jos tilanne jatkuu kovinkin kauan samanlaisena. Kysyä onko haluttomuuteen syytä, onko jotain mitä itse voisi tehdä eritavalla, suostuisiko vaimo pariterapiaan tms.

On niin lapsellista ilmoittaa kuukausi ennen kuin hakee eroa että nyt on kukausi aikaa ruveta antamaan pillua tai tulee ero. Jos oikeasti rakastaa toista asioista keskustellaan eikä päätetä itsekseen että jossei automaattista muutosta tule niin sitten teen näin. Kommunikoi vaimosi kanssa. Hienotunteisesti eikä huutaen.

Vierailija
31/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse näe huorissa käymistä kovin mieltäylentävänä. Se todennäköisesti johtaisi vain lisä katkeroitumiseen. Huorissa käynti on kuin kerjääminen avioliitossa, sillä erolla että siinä saa. Tietysti voisi baarista jonkun pokata, mutta tähän tarvisi vaimon luvan kun pettämään en ala.

Vierailija
32/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää odottelemaan. Vaimosi ei tule muuttumaan. Ansaitset parempaa. Onko arjessa edes hellyyttä ja läheisyyttä?

Vierailija
33/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä sentään avoimesti aijoit kertoa vaimolle, jos mikään ei muutu niin ero tulee. Hieno mies olet kun olet kestänyt, etkä ole mennyt tästä huolimatta pettämään, arvostan sinua ihmisenä! N19

Vierailija
34/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskusteltu" on mutta vaimon mielestä ei ongelmaa. Joojoo jne. vastauksesta menee sitten hermo ja menee syyttely asteelle. Ja jos lasken sataan ja päätän keskustelun tyyliin hyvä kun tuli juteltua asia niin seuraavat pari viikkoa ollaan iloisesti oltu pariskunta ilman riitoja ( ei läheisyyttä toki). Sen jälkeen hienovaraisesti yritän lähestyä vällyjen välissä ja tulee pakit. Eli kiristää kiristää...

Vierailija
35/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta ilman seksiä. Olen 32-vuotias nainen.

Vierailija
36/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se rakkaus teidän välillä on? Miten se näkyy? Vai oletko sekoittanut rakkauden johonkin muuhun ja nyt epävarmana kaikesta et osaa ja oikein uskallakaan tilannetta muuttaa enää? Miten tilanteesi paranisi jos eroat vaimosta? Muutatte erillenne ja - mitä sen jälkeen? Etsisitkö itsellesi laastarin petipuuhiin vai jäkitätkö yksinäsi seuraavan vuoden?

Pitäisikö mielummin sittenkin yrittää puhua ihan kunnolla ja niin, että te molemmat tajuatte mitä puhutte ja mitä edessä olisi jos ero tulee? Mieti myös mitä vaimolle ehdotat ja miten sen teet ilman turhaa syyttelyä ja jälki-itkuja.

Vierailija
37/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:50"]Olenkin omissa synkissä ajatuksissani päättänyt hakea eroa keväällä/kesällä jos siihen mennessä ei tilanne muutu. Vaimolle mainitsen asiasta kuukautta ennen as a last change tyyliin, myönnetään että aika lapsellista mutta... Ap.
[/quote]

Kuukausi on todella lyhyt aika. Mitäpä jos mainitsisit eroaikeestasi vaimolle jo nyt. Kirjoita vaikka kirje, jossa kerrot asiallisesti siitä miltä sinusta tuntuu, ja että olet ajatellut eroa mikäli asiaan ei jotenkin tule parannusta. Mutta yritä olla syyllistämättä ja toivo sitä samaa vaimolta. Seksihommat on sen verran herkkiä, että helposti menee keskustelu väärälle tolalle.

Vierailija
38/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö vaimosi e-pillereitä? Ne vie halut. Todella harmillinen tilanne, jos muuten rakkautta kuitenkin riittää. Toivottavasti saatte tilanteen ratkaistua parhain päin! Olen itsekin kokenut miehen vuosia jatkuneen haluttomuuden, se oli raastavaa. Lapsen saamisen jälkeen tilanne muuttui, nyt seksiä on tarpeeksi ja se on parempaa kuin koskaan. Naimisissa 15 vuotta. ♡

Vierailija
39/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:28"]

Kiitos vaimo, enpä yllättynyt!

[/quote]

Kai sinä käyt vieraissa sentään? Sehän on sinun oikeutesi, kun vaimo luistaa aviollisten velvollisuuksien täyttämisestä. 

Vierailija
40/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä ihmisiä vaivaa , varsinkin miehiä. Se että nainen lopettaa intiimiasiat on sen merkki, että hän on syvimmissä ajatuksissa jo luopunut sinusta. Tarkoitan tietenkin tilannetta, että "kuivakausi" on jatkunut pidempään.

Kaikki keskustelut, parisuhdeterapiat jne. ovat vain osa prosessia, jonka aikana nainen haluaa rakentaa perustelut jo tekemälleen päätökselle. 

Ryhdistäydy, tee omat johtopäätökset ja ennenkaikkea aloita toteuttamaan päätöksiä. Naiset ovat todella huonoja niitä toteuttamaan, jos asiat ovat muuten heille päällisin puolin ok.

Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Muuten ei puhuta parisuhteesta vaan ystävyydestä tai taloudellisesta liitosta. Jos olet hakemassa ensisijaisesti talousliittoa niin silloin siihen ei kuulu seksi.

Elä mene huoriin: rikot itsesi ja terveytesi + unelman paremmasta. Kuulostat suoraselkäseltä mieheltä.