Tuttu mies jaksaa jauhaa vanhenevista naisista, joka kerran tavatessa
ja itse on kuiva ruttuinen käppänä.
Mä en ikinä tule ymmärtämään miesten valtavaa itsetuntoa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 170 cm tai alle ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee aika lyhyt. Ehkä on hyvä, jos lyhyet naiset ottavat pitkiä miehiä ja miehet oman pituisia naisia.
Meillä on nyt tuttava pariskunnalla murhe, kun heidän poikansa ovat luokkansa lyhyimpiä ja kaikki tytöt pidempiä. Ja jääkiekko harrastus on nyt myös ongelma, kun muut pelaajat on isompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no naisilla ei ole mitään muuta annettavaa, kuin ulkonäkönsä ja toosansa.
että sinänsä mies on oikeassa. miksi muuten olet yhteyksissä mieheen, jota vihaat ja halveksut?
Siksi sinulla ei olekaan flaksi käynyt, kun ajattelet noin.
Sellaiset olettamat sieltä. En nosta reikää missään muodossa jalustalle. Enkä edes ole kiinnostunut naisista,
Ja siksi porhallat toistuvasti vauva.fihin. sut muuten tunnistaa tuosta kielikuvastasi. Joko liityit narsistihomoinselien vertaistukiryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Mulle vähän vastaavaa jankuttaa anoppi.
Jos vähän kesähelteillä sattui olemaan kuuma, kauhisteli että mitä sitten kun mulla on vaihdevuodet ja ettå kohtahan ne jo onkin kun olen 38v!
Itse en jaksa tuollaisesta stressata ja ehkä tässä hetki on vaihdevuosiin. Onhan tuossa joku taka-ajatus, selvä juttu :)
Minulla on kanssa huonoja anoppi kokemuksia, jos tulisi ero niin voisin seurustella jonkun miehen kanssa, mutta asuisin eri asunnossa kuin mies ja näkisin miestä vain kahden kesken. Mies saisi tavata äitiänsä kahden kesken. Kun uusi anoppi ei ikinä näkisi minua niin ei tulisi sitten mitään ongelmiakaan.
Iästä jankuttaa vain se, jolle se on ongelma. Sama pätee muiden ihmisten ulkonäköön, painoon, pukeutumiseen. Vika löytyy puhujan omasta päästä.
Simon Spies oli vanhempanakin nuorten naisten mieleen j vei vihille Janniken.
Vierailija kirjoitti:
Iästä jankuttaa vain se, jolle se on ongelma. Sama pätee muiden ihmisten ulkonäköön, painoon, pukeutumiseen. Vika löytyy puhujan omasta päästä.
Tämä on muuten niin totta!!
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ne naisten ulkonäöstä valittajat ei itsekään oo mitään ranta-adoniksia....
Tää on todellinen ja itse asiassa aika mielenkiintoinen ilmiö. Joskus tuntuu, että miehet nimenomaan yrittävät kääntää huomiota pois omasta ulkonäöstään arvostelemalla naisia. Komeiden miesten ei näin tarvitse tehdä ja he harvoin valittavat naistenkaan ulkonäöstä.
Tunnen myös miespuolisen ihmisen, joka arvostelee kaikkien naisten ulkonäöt. Hän haukkuu jopa mallien ulkonäköä. Itse hän on huomattavan ylipainoinen, kalju, eikä kasvoiltaankaan mitenkään komea. Olen ottanut sellaisen tavan, että haukun hänen ulkonäkönsä aina kun hän haukkuu jonkun naisen ulkonäön. Jos hän sanoo jotakuta naista lihavaksi, sanon että olet itse kolme kertaa lihavampi. Jos hän haukkuu jotakuta naista rupsahtaneeksi, luettelen vanhuuden merkit hänen omassa ulkonäössään. Jos hän haukkuu naisen hiuksia ohuiksi, huomautan että hänellä itsellään ei ole hiuksia ollenkaan. Jostain syystä naisten haukkuminen on pikkuhiljaa loppunut, ainakin minun seurassani :)
En kyllä ymmärrä miksi miesten pituus pitää tähän keskusteluun kiskoa. Ne lyhyet miehet voi olla hyvinkin mukavia ja siitäkös tuo mahdollisesti pitkänhuiskea m"lkkumies sais vain lisää pontta kun annatte ymmärtää että pituus on kaikki kaikessa.
Harmittavaa tuo pituusvatvominen kun itse tuntee niitä lyhyempiä miehiä ja kuten totesitte, siihen alkaa viimeistään sitten kiinnittää huomiota jos siitä jauhetaan.
Hae k-ruoka-sivustolta oman cittarisi valikoimasta sanalla hiivaton
Sillä käppänäisellä asenteella muuttuu yhä happamammaksi sitruunaksi vain, ei seuraa muuta.
Ymmärrän hyvin ap:n kuvaamaa ukkoa.
Harmittaahan se että jatkossa joutuu seksiä harrastamaan vain post-menopause pötkylöiden tai mummojen kanssa.
Varmaan ex-isäpuoleni. Ällötys vitsaili tisseistäni, olin 19 ja nyt kun olen 40 sama ukko käy parikymppisten yökerhoissa pyörimässä maksaläiskäisine naamoineen.
Ja taas tuo tyypillinen yleistäminen, kaikki miehet... Voisin sanoa tähän että mä en ymmärrä naisten yksinkertaisia yleistyksiä. Onko se jotain katkeruutta?
Ja joo, tuo kyseinen mies on huono itsetuntoinen eikä mikään hyvän itsetunnon omaava. Mitä tuosta piittaa, nolaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Simon Spies oli vanhempanakin nuorten naisten mieleen j vei vihille Janniken.
No tee perässä? Ai etkö pysty :)
Vierailija kirjoitti:
Anna takaisin! En ymmärrä miksi te naiset alistutte kuuntelemaan tuollaista. Luu kurkkuun!
Tyypin mielestä se on huumoria ja aivan varmasti annan samalla mitalla takaisin. Ja sehän on hänen mielestään vielä hauskempaa.
Aika usein jätän vastaamatta puheluun, vältän tapamista kasvokkain koska en vaan jaksa kuunnella paskan jauhantaa.
En ota itseeni enkä suutu, en vaan jaksa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu jatkuvan peen jauhannan kohteeksi, kannattaa miettiä omaakin käytöstään. Minulle ei kukaan tule selvittämään mitään typeryyksiä kahta kertaa. Jauhot kurkkuun vaan. Ja mikä pakko näiden kanssa on aikaa viettää? Yleensä asiaton käytös jatkuu siksikin, kun sitä suostutaan katsomaan ja kuuntelemaan. Voi sanoa ihan suoraan, että älä lääpi, toisten ulkonäön kommentointi on asiatonta käytöstä, mielipiteesi ei kiinnosta, ei en halua halata, olipa ilkeästi sanottu, käyttäydyt epämiellyttävästi, etpä itsekään ole mikään adonis ja ei kiitos jne.
Tai sitten et vain ole kohdannut tarpeeksi idioottia =)
Mainitsemasi keinot eivät todellakaan tepsi kaikkiin. Kokeiltu on.
taitaa olla mies jota ei kukaan huoli?
Vierailija kirjoitti:
Anna takaisin! En ymmärrä miksi te naiset alistutte kuuntelemaan tuollaista. Luu kurkkuun!
Juuri näin. Sanot seuraavalla kerralla, että älä sinä ukonrähjä siinä isottele.
Mulle vähän vastaavaa jankuttaa anoppi.
Jos vähän kesähelteillä sattui olemaan kuuma, kauhisteli että mitä sitten kun mulla on vaihdevuodet ja ettå kohtahan ne jo onkin kun olen 38v!
Itse en jaksa tuollaisesta stressata ja ehkä tässä hetki on vaihdevuosiin. Onhan tuossa joku taka-ajatus, selvä juttu :)