Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu mies jaksaa jauhaa vanhenevista naisista, joka kerran tavatessa

Vierailija
26.10.2021 |

ja itse on kuiva ruttuinen käppänä.
Mä en ikinä tule ymmärtämään miesten valtavaa itsetuntoa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukossa vika,ei kyllä mitä tahaan ukonkuppanaa tartte naisten huolii.Ite inhoon luisevaa kukkakeppi,luulee olevan joku alfauroiden napa,Atleetti komee on tän tyyppi ,eikä mikään lyhyt tumppi.Makunsa kullakin turha rutista.Tiedän ton ukko tyypin joka ohi kulkeva nainen arvostellaan.Ääneenkin jopa..ök.

Vierailija
22/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rupsahtaa hautaan keskimäärin niin monta vuotta ennen naisia, että miehenä en kehtaisi jauhaa naisten rupsahtamisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa hän vain valittaa siitä, että hänen saatavillaan olevat tuotteet ei miellytä hänen silmää.  Ei nuo vanhat ukon käppänät edes näe naisia ihmisinä. Ovat muutenkin kiittämättömiä olleet koko elämänsä ja tuntevat olevansa etuoikeutettu laji.

Vierailija
24/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten päähän iskostetaan pikkutytöstä asti, että heidän arvonsa määrittyy lähinnä nuoruuden ja kauneuden mukaan. Miesten ulkonäölle tai iälle ei kukaan koskaan laita samanlaista painoarvoa. Ja säästäkää mut biologiasössötyksiltänne

Samalla logiikalla: miehen arvo tulee statuksesta, paksusta lompakosta ja krvästä, ja sen käyyöstä.

Muistetaanhan tämä iskostaa miesten päähän?

Vierailija
25/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no naisilla ei ole mitään muuta annettavaa, kuin ulkonäkönsä ja toosansa.

että sinänsä mies on oikeassa. miksi muuten olet yhteyksissä mieheen, jota vihaat ja halveksut? 

Siksi sinulla ei olekaan flaksi käynyt, kun ajattelet noin.

Sellaiset olettamat sieltä. En nosta reikää missään muodossa jalustalle. Enkä edes ole kiinnostunut naisista, 

"Happamia, sanoi kettu..."

Vierailija
26/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no naisilla ei ole mitään muuta annettavaa, kuin ulkonäkönsä ja toosansa.

että sinänsä mies on oikeassa. miksi muuten olet yhteyksissä mieheen, jota vihaat ja halveksut? 

Siksi sinulla ei olekaan flaksi käynyt, kun ajattelet noin.

Sellaiset olettamat sieltä. En nosta reikää missään muodossa jalustalle. Enkä edes ole kiinnostunut naisista, 

Niin no, reikä se on miehilläkin. Edelleenkään en ihmettele, miksi flaksi ei käy.

Vierailija
27/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten päähän iskostetaan pikkutytöstä asti, että heidän arvonsa määrittyy lähinnä nuoruuden ja kauneuden mukaan. Miesten ulkonäölle tai iälle ei kukaan koskaan laita samanlaista painoarvoa. Ja säästäkää mut biologiasössötyksiltänne

Samalla logiikalla: miehen arvo tulee statuksesta, paksusta lompakosta ja krvästä, ja sen käyyöstä.

Miehile ehkä. Naiset arvostaa sitä kun mies on hyvä kumppani, hyvä isä, hyvä ystävä, rehellinen ja rauhallinen, vastuunkantokykyinen. Mutta ettehän te miehet edes kuule tätä, vaikka kuinka teille jankuttaisi asiasta, kun te olette päättäneet mitä nainen haluaa.  Jotta voitte asettaa tavoitteen niin mahdottomaksi ja saavuttamattomaksi, että saatte syynne vihata naisia.

Vierailija
28/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa hän vain valittaa siitä, että hänen saatavillaan olevat tuotteet ei miellytä hänen silmää.  Ei nuo vanhat ukon käppänät edes näe naisia ihmisinä. Ovat muutenkin kiittämättömiä olleet koko elämänsä ja tuntevat olevansa etuoikeutettu laji.

Monet ovat sen hankalaksi koetun anoppityypin kasvattamia.

Kun äite on kuorinut peruunat 20-vuotiaaksi asti, tekee tiukkaa alkaa syödä ne kuorineen, vaikka ovat siten terveellisempiä ja maukkaampia. :D

Vierailija
29/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rupsahtaa hautaan keskimäärin niin monta vuotta ennen naisia, että miehenä en kehtaisi jauhaa naisten rupsahtamisista.

Valkoritari et tule saamaan tussua, vaikka mielistelet muna puolikovana jokaista naista. Surkimus.

Vierailija
30/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha risainen vit ttu ja kiukkuinen luonne. Vanhenevat naiset ei kovin suuri nautinto.

Voi sua raukkaa. Vanheneva nainen tietää, että ei tarvitse miellyttää yhtään ketään. Sekös riepoo joitakin.

Vierailija
31/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoritari et tule saamaan tussua, vaikka mielistelet muna puolikovana jokaista naista. Surkimus.

Tai niin sä haluat itsellesi uskotella, jotta sulle ei tulisi niin paha mieli :D

Vierailija
32/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole itsetunnosta, jos haukkuu ja mitätöi muita. Päinvastoin.

Vierailija
33/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan me sama kaveri? Olen häntä viitisentoista vuotta nuorempi ja ollaan tunnettu siitä lähtien kun olin parikymppinen, jo silloin sain ohjeita millainen ulkonäkö miellyttäisi eniten. Nyt olen nelkytplus ja sama virsi jatkuu noilla ikääntymisasioilla höystettynä. Vastaansanominen olisi huonoa ja nokkavaa käytöstä "alemmassa" asemassa olevalta henkilöltä. Sietää sietää ...

Vierailija
34/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin jo alle kolmekymppisenä että jos ei halua lapsia, mies kannattaa etsiä vasta keski-iässä. Silloin tarjokkaista tippuu automaattisesti ne joille toisen nuoruus ja kauneus on suhteen tärkein aspekti. Kun he keskittyvät kuolaamaan nuoria naisia, jäljelle jää miesten parhaimmisto, ne jotka pitävät naisia vertaisinaan kumppaneina ja joiden seksuaalisuus on kehittynyt normaalisti eli mielenkiinnon kohteiden ikähaarukka kasvaa ylöspäin samalla kun itse vanhenee, eikä jää samaan kuin nuorena miehenä.

Niinpä keskityin uraan suurinpiirtein vuodet 25-40 ja sitten 42-vuotiaana löysin muutaman vuoden vanhemman miehen, jolla on ymmärrys ja taito rakastaa toista ihmistä <3 Suosittelen muillekin samaa taktiikkaa :)

Vierailija
35/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla osa miehistä on aika lyhyitä eli jos naisten ulkonäköä aletaan arvostelemaan niin sitten myös miesten lyhyyttä.

Eli ihan kuinka miehet haluatte.

Vierailija
36/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kaupassa kiinnittämään huomiota miesten ja pariskuntien pituuteen siitä lähtien, kun aloin vauva palstaa lukemaan ja pituuskeskusteluita, tämä on tarttunut myös tuttaviin.

Vierailija
37/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut kaupassa kiinnittämään huomiota miesten ja pariskuntien pituuteen siitä lähtien, kun aloin vauva palstaa lukemaan ja pituuskeskusteluita, tämä on tarttunut myös tuttaviin.

Olen 170 cm ja kyllä noita itseä lyhyempiä miehiä on aika paljon.

Vierailija
38/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on 170 cm tai alle ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee aika lyhyt. Ehkä on hyvä, jos lyhyet naiset ottavat pitkiä miehiä ja miehet oman pituisia naisia.

Vierailija
39/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, en kiinnittänyt ihmisten pituuteen mitään huomiota ennenkuin aloin lukea vauvapalstaa vuosi sitten.

Nyt olen sitten alkanut seurailemaan pariskuntien pituuseroja ja miesten pituuksia.

Vierailija
40/63 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ne naisten ulkonäöstä valittajat ei itsekään oo mitään ranta-adoniksia.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme