Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä? Artekin tuhansien eurojen pöydät sisältä samaa paperikennoa kuin Ikean pöydät?! Onko tämä huono vitsi?

Vierailija
26.10.2021 |

Olin pitkään haaveillut ostavani olohuoneeseen 3 Artekin pyöreää pöytää. Eri kokoisia ja eri korkuisina niin, että ne menisi kivasti toistensa alle.

Menin sitten eilen huonekalukauppaan tilatakseni pöydät. Nostin yhtä esillä ollutta mallia. Se oli epäilyttävän kevyt. Sanoin myyjälle, että onpa kevyt, kun nämä on kuitenkin umpipuuta. Myyjä meni vähän vaikeaksi. Katsoin tarkemmin tuotetiedot.

Artekin yli 1000 euron pöytä on tehty nykyisin lastulevystä ja paperikennosta. Kuten Ikean tuotteet.

Kävelin ulos liikkeestä pöytiä tilaamatta. Mistä minä nyt saan haaveilemani täyspuiset sohvapöydät? Olin haaveillut näistä monta vuotta. Pettymys on suuri. Koska tällainen muutos tapahtui Artekin huonekalujen suhteen?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 pitihän tuokin arvata! No ei haittaa, olen aina inhonnut Artekin tuotteita. Ne pöydät/tuolit ja pallit tuo mulle mieleen lapsuuden päiväkodit ja kirjaston 60-luvulta.

Meillä on täyspuinen pöytä, umpitammea 3,4m x 1m. Löysimme sen ruotsalaisesta puusepänliikkeestä. Rahteineen kotiin sisälle kannettuna 900e. Suomesta ei tuollaista pöytää saa alle 2000e.

Tammisaarekkeen teetimme Virossa, sieltäkin olisi saanut ihan oman mallin mukaan teetettyä pöydän kohtuuhinnalla

Jostain on kyllä tingitty tuossa 900€ pöydässä, pelkkä materiaali maksaa suunnilleen tuon 900€.

Vierailija
122/125 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pöytä se oli, jota olit Artekilta ostamassa? Ihan mielenkiinnosta kysyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä mitään lastulevyä ole vaan vaneria ja näin on aina ollutkin.

Vierailija
124/125 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää joskus katsomassa stokkalla tonnin takkeja ja satojen eurojen paitoja. Ihan sama laatu kuin henkkamaukalla. Hienommin laitettu esille. 

Vierailija
125/125 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain roskalavaryhmästä ilmaiseksi ns arkkupöydän jossa vikana että koira oli purrut kansilevyn, mieheni teki uuden ja vaikka onkin nyt erinäköinen niin silti komea  pöytä. Ja painaa kuin synti! En tiedä mitä materiaalia on mutta ei kyllä lastulevyä :D

' Azart, Azartia tms sarjaa ja ja maksavat kuulemma uudena hitosti. 

Kamalia ne arkkupöydätkin,.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan