Minkä näköistä naista miehet oikein etsii?
Kirjoittelin treffipalvelussa yhden miehen kanssa. Hän kehui, miten meillä sopi jutut yksiin ja miten mukavalta vaikutin.
Sitten hän pyysi kuvaa ja heti sen saatuaan ilmoitti, että ei ole kiinnostunut jatkamaan yhteydenpitoa.
En ole mikään miss Suomi, mutta ihan mukavan näköinen, normaalipainoinen nainen. Mies itsekään ei todellakaan ollut mikään kiiltokuvapoika. Eikä mikään menestyjä tms., myönsi itse, että oli hakeutunut helpompiin ja vähäpalkkaisempiin hommiin, kun ei kantti kestänyt haastavampia töitä. Ihan tavallinen suomalainen mies.
Mitä miehet oikein hakee?
Kommentit (89)
Ehkä et ollut tarpeeksi laiha. Miehet ettii nimenomaan alipainosta. Myöskään tisseillä ei saa olla kokoa.
Eli pitääkö tähän listata jokaisen parisuhteeseen päätyneen naisen ulkonäkö? Onko heitä joku mies etsinyt?
Ainahan sitä etsiä saa. Mitä vähemmän kokemusta parisuhteista ja mitä vähemmän emotionaalista älykkyyttä, sen todennäköisemmin ihminen (niin mies kuin nainenkin) laatii etukäteen mielikuvan jota toisen pitäisi ulkoisesti vastata. Siinä ottaa toki riskin, ettei kukaan koskaan tule olemaan sopiva, mutta se on sitten jokaisen oma asia.
Varmasti laidasta laitaan. Ehkäpä yhden yksilön käyttäytymisen perusteella ei kannata suurta analyysia alkaa tehdä miehistä yleensä. Kannattaa laittaa se kuva heti. Jos ei profiiliin niin eka viestiin. Ulkonäöllä ON väliä. Eikä se tarkoita sitä, että sinussa tai kenessäkään olisi jotain vikaa. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, tyyppejä.
Riippuu aika paljon miehestä. Tuskin löytyy yhtä ainoaa ja yleispätevää vastausta kysymykseesi.
Hyi, olisi kamalaa, jos joku olisi vain ulkonäön takia yhdessä. Onneksi olen niin paljon moniulotteisempi kuin ulkonäköni, joten sitä vaaraa ei ole.
Miksi haluaisin elämääni ihmisen joka nalkuttaa, solvaa ja kiukuttelee kuin pikku kakara jos ei saa tahtoonsa läpi
Ihanko tosissaan joku ajattelee miesten etsivän aina vain yhden saman näköisiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
jos nainen on meikkipelle niin ei kelpaa miehille.
Mulla ei ole kuvassa yhtään meikkiä.
Ehkä se onkin ongelma? Olen ihan tavallinen nainen, en juuri meikkaa, pukeudun lähinnä farkkuihin jne. Ehkä miehet odottaa vaan jotain pimatsua?
Jos olet oikeasti normaalipainoinen, niin sitten jäi naamasta kiinni. Lisäksi todennäköisesti arvioit miehen ulkonäön alemmaksi kuin mitä se keskimäärin on, kuten naisilla on tapana.
No kyllä mua on miehet yrittäneet ihan irl, olen pullea, isotissinen nelikymppinen.
Naisten kanssa viimeiset 20 v.
Riippuu miehestä. Jotkut tykkää päistä, yhdet bruneista ja yhdet blondeista. Toiset tykkää laihoista ja toiset muhkuista. Toiset tykkää isorintaisista, toiset pienirintaisusta. On jopa niitä, jotka tykkää kuminaamoista, mutta yleensä kyllä naturelli vie voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nainen on meikkipelle niin ei kelpaa miehille.
Mulla ei ole kuvassa yhtään meikkiä.
Ehkä se onkin ongelma? Olen ihan tavallinen nainen, en juuri meikkaa, pukeudun lähinnä farkkuihin jne. Ehkä miehet odottaa vaan jotain pimatsua?
Olet nainen mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Jotkut tykkää päistä, yhdet bruneista ja yhdet blondeista. Toiset tykkää laihoista ja toiset muhkuista. Toiset tykkää isorintaisista, toiset pienirintaisusta. On jopa niitä, jotka tykkää kuminaamoista, mutta yleensä kyllä naturelli vie voiton.
Ja sitten on niitä miehiä jotka löytävät silmäänsä viehättäviä naisia vähän kaikista eri "ulkonäköluokista".
Itselleni ainakin naisessa on tärkeintä sellainen iloisuus ja pilke silmäkulmassa joka voi olla melkein minkä näköisessä naisessa tahansa. Suu mutrussa kulkeva nainen taas ei viehätä minua vaikka näyttäisi miltä.
Tinder on huono mt:lle. Se pelkästään kuvilla valinta ja arvostelu ei ole oikein. Suosittelen olla rauhassa ja tutustua ihmisten kanssa luonnollisesti.
Sun ulkonäkö ei ollut kyseisen miehen mieleen, mutta eihän se sitä tarkoita, ettei joku muu siitä tykkäisi.
Ei ole mitään yhtä mitä kaikki miehet hakevat. Pitää muistaa, että lähes jokainen mörssäri jota saamme televisiossa tai politiikassa seurata, on naimisissa.