Minkä näköistä naista miehet oikein etsii?
Kirjoittelin treffipalvelussa yhden miehen kanssa. Hän kehui, miten meillä sopi jutut yksiin ja miten mukavalta vaikutin.
Sitten hän pyysi kuvaa ja heti sen saatuaan ilmoitti, että ei ole kiinnostunut jatkamaan yhteydenpitoa.
En ole mikään miss Suomi, mutta ihan mukavan näköinen, normaalipainoinen nainen. Mies itsekään ei todellakaan ollut mikään kiiltokuvapoika. Eikä mikään menestyjä tms., myönsi itse, että oli hakeutunut helpompiin ja vähäpalkkaisempiin hommiin, kun ei kantti kestänyt haastavampia töitä. Ihan tavallinen suomalainen mies.
Mitä miehet oikein hakee?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin ihan rehellisesti isokokoista naista.
En tietenkään kuuluta sitä julkisesti tai kirjoita asiaa profiiliini, mutta näin se vain on.
Hiusten värillä, silmien värillä, tms. ulkoisilla asioilla ei ole niinkään väliä - mutta laihoista tai urheilijavartaloisista naisista en vain yksinkertaisesti fyysisesti viehäty.
Haluan naisen, jolla on ns. ylimääräistä. Joka ei ole laiha. Joka ei ole "timmikroppainen".
Esimerkiksi tuo HS:n artikkelissa "Liian iso treffeille" ollut nainen ei olisi omasta mielestäni - ainakaan kuvien perusteella - ollut lainkaan liian iso, vaan oikein sopiva. Tosin itselleni hieman liian nuori, ei aivan omaa ikäluokkaani.
Kuka kenestäkin viehättyy.
Satunnaisena esimerkkinä julkisuudessa olevista naisista otettakoon vaikkapa Suomen valtioneuvoso. Hallituksen naisministereistä ulkoisesti kiinnostaisi itseäni vain Annika Saarikko. Hän olisi iältäänkin itselleni oikein sopiva. Kaunis nainen.
Huh huh. Tietyllä tapaa olen kateellinen sinulle koska pariutuminen on sinun tapauksessa niin paljon helpompaa.
t. tuo aiempi hoikista ja treenatuista viehättyvä
Ja lisään, että miehen testotasot vaikuttaa paljon miehen naismakuun, ja nimenomaan hyvin timmeistä ja laihoista naisista viehättyvillä miehillä on alhaset testopitosuudet ja kurvikkaista naisista viehättyvillä taas korkeat testopitosuudet.
Naisellista sievää naista. Ei tarvitse olla mallinmitoissa. Muttei mikään plusmalli. Ei saisi olla pissaa korvien välissä eikä mikään leija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään kuuluta sitä julkisesti tai kirjoita asiaa profiiliini, mutta näin se vain on.
Hiusten värillä, silmien värillä, tms. ulkoisilla asioilla ei ole niinkään väliä - mutta laihoista tai urheilijavartaloisista naisista en vain yksinkertaisesti fyysisesti viehäty.
Haluan naisen, jolla on ns. ylimääräistä. Joka ei ole laiha. Joka ei ole "timmikroppainen".
Esimerkiksi tuo HS:n artikkelissa "Liian iso treffeille" ollut nainen ei olisi omasta mielestäni - ainakaan kuvien perusteella - ollut lainkaan liian iso, vaan oikein sopiva. Tosin itselleni hieman liian nuori, ei aivan omaa ikäluokkaani.
Satunnaisena esimerkkinä julkisuudessa olevista naisista otettakoon vaikkapa Suomen valtioneuvoso. Hallituksen naisministereistä ulkoisesti kiinnostaisi itseäni vain Annika Saarikko. Hän olisi iältäänkin itselleni oikein sopiva. Kaunis nainen.
Huh huh. Tietyllä tapaa olen kateellinen sinulle koska pariutuminen on sinun tapauksessa niin paljon helpompaa.
”Huh huh” ei se sunkaan kauneusihanne kovin terve ole. Kun naisella on niin alhanen rasvaprosentti, että luut paistaa (kuten itse kommentissasi toivoit), niin se vaikuttaa täysin naisen hedelmällisyyteen ja yleensä naisen kuukautiset tuleekin epäsäännöllisiksi, jopa lähtee kokonaan. Myös hiukset saattaa ohentua. Jos mietin kommenttiasi, niin toivot selkeästi syömishäiriöistä naista. Joko ortorektikkoa tai anorektikkoa. Joten siinä tapauksessa sulla ei ole oikeus tuomita tämän ylipainosista pitävän kommenttia.
Höpsis. Minulla näkyy luut eli kylkiluut jonkin verran, erityisesti jos nostan käsiä niin silloin tottakai, lantion luut, solisluut ja myös jonkin verran rintarangan luita. Ihan normaalipainoinen olen. Minulla on myös rasvaa, mutta se on enemmän sijoittunut pepun ja lantion alueelle. Olen hyvin hedelmällinen ja tullut raskaaksi aina ensimmäisestä yrityksestä.
Jos on normaalipainoinen, luiden näkyvyyteen vaikuttaa myös kropan malli ja se, mihin sitä rasvaa kertyy. On täysin luonnollista ja terveen näköistä, että ne solisluut tai alimmat kylkiluut nyt esimerkiksi näkyvät.
Kauneus on katsojan silmissä niin miehillä, kuin naisillakin. Ei ole olemassa mitään geneeristä prototyyppiä, joka kaikkia kiinnostaisi.
Parisuhdeasioissa on tärkeää, että kumppanin ulkonäkö miellyttää juuri sinua itseä. Sitä naamaa kun joutuu katselemaan toivon mukaan aika pitkään. On ihan sattumasta kiinni osuuko vastaan joku, joka tykkää sinusta sitten takaisin.
Vierailija kirjoitti:
en ole nähnyt kuin yhteen formaattiin tehtyjä seksinukkeja
Niin oudolta kuin se saattaa kuulostaa, niin kaikki eivät etsi seksinukkea, vaan ihmistä. 😎👍
No mulle ei koskaan miehet antaneet pakkeja ja olen hoikka, melkein alipainoinen, tosi pitkä, luonnonvaaleat pitkät hiukset, ikä 32 mutta näytän vähän nuoremmalta, pyöreät kasvot, siniset silmät, paksut huulet, vaalea iho,keskikokoinen nenä,pienet rinnat,en meikkaa. En siis sano ettei olisi miestä joka ei antaisi pakkeja mutta yleisesti miehet on aina ihastuneet ulkonäkööni. Olen kai sellainen naapurin tyttömäinen ja hymyilen paljon(tätä aina kehuttu). Luulen että söpöys iskee eniten. Kuin seksikkyys. En pidä itseäni seksikkäänä enkä pukeudu edes avonaisesti. Tässä nyt typerä vastaus mutta itsepä kysyit ja tämä oli vastaus naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä niin miehillä, kuin naisillakin. Ei ole olemassa mitään geneeristä prototyyppiä, joka kaikkia kiinnostaisi.
Parisuhdeasioissa on tärkeää, että kumppanin ulkonäkö miellyttää juuri sinua itseä. Sitä naamaa kun joutuu katselemaan toivon mukaan aika pitkään. On ihan sattumasta kiinni osuuko vastaan joku, joka tykkää sinusta sitten takaisin.
Miksi sitten todella kaunis nainen saa harvoin miehiltä pakit jos kauneus on katsojan silmissä?
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei koskaan miehet antaneet pakkeja ja olen hoikka, melkein alipainoinen, tosi pitkä, luonnonvaaleat pitkät hiukset, ikä 32 mutta näytän vähän nuoremmalta, pyöreät kasvot, siniset silmät, paksut huulet, vaalea iho,keskikokoinen nenä,pienet rinnat,en meikkaa. En siis sano ettei olisi miestä joka ei antaisi pakkeja mutta yleisesti miehet on aina ihastuneet ulkonäkööni. Olen kai sellainen naapurin tyttömäinen ja hymyilen paljon(tätä aina kehuttu). Luulen että söpöys iskee eniten. Kuin seksikkyys. En pidä itseäni seksikkäänä enkä pukeudu edes avonaisesti. Tässä nyt typerä vastaus mutta itsepä kysyit ja tämä oli vastaus naisen näkökulmasta.
Miehet nyt panee mitä vaan.
Osa hakee isotissistä blondattua bimboa ja sitten itkee kun eukko vaan shoppailee ja vaatii ties mitä
Osa miehistä on fiksuja ja ajattelee elämää vähän pidemmälle ja ymmärtää henkisyyttäkin ja arvostaa arkijärkeä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ollut tarpeeksi laiha. Miehet ettii nimenomaan alipainosta. Myöskään tisseillä ei saa olla kokoa.
No ei todellakaan eti mitään poikapersettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään, että miehen testotasot vaikuttaa paljon miehen naismakuun, ja nimenomaan hyvin timmeistä ja laihoista naisista viehättyvillä miehillä on alhaset testopitosuudet ja kurvikkaista naisista viehättyvillä taas korkeat testopitosuudet.
Ei nyt ihan osunut . Mistä moinen tieto ? Itse olen urheilullisen hoikka ja miesystävälläni on korkeat testot ihan luonnollista kautta, hoikka hänkin
Nuori, kaunis , hoikka, hyvät tissit ja perse, hyvä ....., pitkät hiukset, 160-168 cm.pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ollut tarpeeksi laiha. Miehet ettii nimenomaan alipainosta. Myöskään tisseillä ei saa olla kokoa.
Eikö loppupeleissä ole tärkeämpi miltä se p****e tuntuu, kuin miltä se päältäpäin näyttää. Iso voi olla löysä ja pieni tiukka
BMW kirjoitti:
Osa hakee isotissistä blondattua bimboa ja sitten itkee kun eukko vaan shoppailee ja vaatii ties mitä
Osa miehistä on fiksuja ja ajattelee elämää vähän pidemmälle ja ymmärtää henkisyyttäkin ja arvostaa arkijärkeä
Suurin osa ei. Ulkonäkö, kauneus ja nuoruus tärkeintä.
Taas täällä n a i s e t niin paljon valehtelee, että ihan inhottaa...
BMW kirjoitti:
Arkijärki&henkisyys pk, kunhan se on kauniissa paketissa, jos paketti on ruma( nainen on ruma, läski, vanha), niin ei ole väliä, vaikka nainen olisi miten henkinen, järkevä ja kiva. Tämä nyt vain on totuus.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö loppupeleissä ole tärkeämpi miltä se p****e tuntuu, kuin miltä se päältäpäin näyttää. Iso voi olla löysä ja pieni tiukka
No pane jotain luupersettä
Minulle on melkein sama millaisen näköinen on, kunhan kemiat kohtaa. Lihava, vihreähiuksinen, silmälasipää kyllä ei kelpaa, pieni ylipaino ei häiritse, eikä mikään näistä yksittäin, mutta kombona aika raju.