Aika harvalla miehellä on sotilasarvoa Tinder-profiilissa
Onko siinä jokin erityinen syy miksi se on jätetty pois?
Kommentit (44)
Itse kun olen kymmeniä insinöörejä yms.. tekniikan ammattilaisia rekrynnyt. Niin kyllä armeijan suorittaminen on ollut oleellinen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Sotilasarvolla pätijät ovat kyllä aikamoinen turn off.
Ei se ole mitään pätemistä, jos ilmoittaa sotilasarvonsa.
Etenkin jos on upseerin arvo. Miksi ei saisi kertoa itsestään niitä positiivisia puolia.
Vai onko se jotenkin helvetin huono puoli, että on saanut tasokkaamman sotilaskoulutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en laita sitä CV:n niin miksi laittaisin sitä mihinkään muuallekaan?
Et laita CV:n? Yksi tärkeimmistä tiedoista.
Millään lähes 30 vuotta sitten larpatulla militääripoikaleirillä, ml "maan paras johtamiskoulu" (sotilaallista naurua tahdissa...) ei pidä olla mitään vaikutusta palkkaamiseeni. Tai jos on, niin duunipaikka ei välttämättä ole sellainen jonka valitsisin.
Se on helppo tarkistaa, toisin kuin vaikkapa varallisuus/aviosääty/sp-taudit/piilevät mt-ongelmat/au-lasten lukumäärä/äo/rikosrekisteri/ulostotossa olevat velat/jne/jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? - Nuoremmsita jannuista moni on käynyt armeijaa noin puolivuotta; jos sen johdosta myönnettä sotilasarvoa pidetään merkittävimpien tietojen joukossa, niin paikka ei taida olla, ainakaan minua varten muutoinkaan
Kyse on siitäkin, onko käynyt yleensä armeijan ollenkaan.
Sen sakinhan tietää, joka ei armeijaa käy.Kyllä se on työnantajalle oleelline tieto, kun on palkkaamassa työntekijöitä. Että onko vielä armeija käymättä kokonaan opiskelujen takia.
-nainen 36
Eipä ole kyllä kertaakaan työantaja moista kysynyt
eri, c-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotilasarvolla pätijät ovat kyllä aikamoinen turn off.
Ei se ole mitään pätemistä, jos ilmoittaa sotilasarvonsa.
Etenkin jos on upseerin arvo. Miksi ei saisi kertoa itsestään niitä positiivisia puolia.
Vai onko se jotenkin helvetin huono puoli, että on saanut tasokkaamman sotilaskoulutuksen?
Ne jotka ovat vain alikessuja tai jääkäreitä eivät yleensä kehuskele, vaikka intti on olut yhtä vaativaa. Tuuri ei ole vaan potkaissut. Elämässä pääsee eteenpäin muillakin eväillä kuin vänrikin natsoilla.
mitä sitä arvoa mies tua julki nyt kun kirkko ja armeijakin on siirtynyt rako perse hallintaan. meitä 25v palvelleita hetero miehiä aletaan jo kutsumaan boomereiksi. LUOTTO MENNYT TÄYSIN.
Parisuhdeväkivallan tekijöinä kapiaiset ja poliisit ovat yliedustettuina. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Saako kensartti pimpslooraa?
Kensarteille ei todellakaan heru, mut upseerismiehet on jotenkin miehekkään seksikkäitä...! Se kannattaa kyllä ilmoittaa profiilissa, jos joutuu tinderistä seuraa etsimään...
Jos on töissä puolustusvoimissa, niin sen voisi laittaa.
Eiköhän se arvo näy leukalinjassa.
Vielä harvempia naisia sotilasarvo kiinnostaa. On paljon naisia, joilla ei ole mitään käsitystä sotilasarvoista, jos joku muinainen poikaystävä ei ole tuonut sitä erityisesti esille tai ei ole itse käynyt armeijaa.
Se kertoo miehestä aika paljon, että mainitsee sotilasarvonsa, olkoonpa se mikä tahansa. Eikä mitään positiivista, minun mielestäni. Ennen nuorempana aselaji oli tärkeämpi. Olihan se paljon mukavampi lähteä pitemmälle metsäretkelle sissin kuin tykkimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millään lähes 30 vuotta sitten larpatulla militääripoikaleirillä, ml "maan paras johtamiskoulu" (sotilaallista naurua tahdissa...) ei pidä olla mitään vaikutusta palkkaamiseeni. Tai jos on, niin duunipaikka ei välttämättä ole sellainen jonka valitsisin.
Hain joskus paikkaa, johon valittiin RUK:n käynyt ja vasta sen jälkeen todettiin "onhan tällä paremmat paperitkin". Sittemmin selvisi, että valitsija itse oli ollut aikanaan RUK:ssa kurssinsa priimus.
Älkää unohtako omaa sotilasarvoanne, naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on jotai res. vänr. -profiileja, ja ne kyllä siirrän samantien syrjään.
On jo aika fiksu kaveri jos on vänrikki, vaikka onkin reservissä, eikä ole jäänyt Puolustusvoimiin duuniin. Upseerimies.
Kyllä naiset arvostavat sotilasarvoja, sehän osoittaa miehessä kykenevyyttä ja johtajan taitoja.
Tervetuloa todellisuuteen. Eivät arvosta.
Ei ole heteroiden hommaa ne armeijat.
Vierailija kirjoitti:
Jos on töissä puolustusvoimissa, niin sen voisi laittaa.
Juuri näin, ressuarvot ovat täysin merkityksettömiä yksilön tuottavan osaamisen kannalta.
Jos "kenraali" etsii naisseuraa, niin hyvät mahikset on niillä, joilla on rahaa säästössä.
Minä olen ollut 17 vuotta naimisissa enkä vieläkään tiedä mieheni sotilasarvoa. Itse asiassa vasta pari vuotta sitten tuli puheeksi että hän on ollut armeijassa ihan lähellä paikkaa missä itsekin tuolloin asuin. Emme tosin tunteneet vielä silloin.