Kokeeko suomalaisnaiset thaikut uhkana?
Joutuu kilpailemaan niiden kanssa miehistä, ja yleensä thaikuilla on etulyöntiasema paremman ulkonäön ja käytöksen kanssa.
Kommentit (81)
Mä olen ajatellut että on ihan hyvä että suomalaiset reppanamiehetkin saa sieltä itselleen vaimon. Oon tullut tosin vähän toisiin ajatuksiin kun tuntemissani tapauksissa (tiedän kolme pariskuntaa) parissa vuodessa niistä on kehkeytynyt varsinaisia pirttihirmuja jotka vahtii miehen puheluita ja kauppareissujen pituuksia. Yksi vaimo jo lähtenyt takaisin. Kaksi muutakin tapausta ei kyllä näytä onnelliselta. Eikä asiaa auta, että kaikki tietävät että vaimo on vielä entinen huora (sanotaan mitä sanotaan ja oli totuus mikä tahansa).
En koe uhkana, sillä
a. Thaimaa on kaukana joten sieltä on aika pitkä matka lähteä tänne
b. meillä on tietääkseni täällä Suomessa tehokkaampi armeija ja paremmat aseet ja kalustot.
Venäjän koen hieman uhkana, ehkä kokonsa ja läheisyytensä takia.
Thih, ei ole näkynyt meidän oven takana jonottamassa ukkoni vuoksi. Koskahan tulevat?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:42"]
Eikä asiaa auta, että kaikki tietävät että vaimo on vielä entinen huora (sanotaan mitä sanotaan ja oli totuus mikä tahansa).
[/quote]
Mun kaverin kaljamahaäijä-naapuri haki sieltä itselleen vaimokokelaan mutta paljastui että saman suomalaisen kylän miehet oli painaneet sitä naista rahalla jo aiemmin, joten tämä lähetti naisen takaisin ja haki sieltä uuden johon muut tutut suomalaiset eivät tiettävästi olleet (vielä) koskeneet! :DDDDD
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:40"]
Minun ei ole koskaan tarvinnut kokea kehitysmaan kodinkoneita minään uhkana. Miksi pitäisi???
[/quote]
Onpa rumasti sanottu. Thainaiset eivät ole kenenkään kodinkoneita vaan ihmisiä ja persoonia. Enkä koe heitä uhaksi itselleni sillä ulkonäöllisiä makuja on monia ja luonteita ja käytöstä löytyy sekä meistä suomalaisista naisista ja thaimaalaisista naisista sekä miellyttäviä että vähemmän miellyttäviä.
20, tosiaan on aivan eri lähtökohta jos on vaikka italialainen vaimo kuin thaikkuvaimo. En tosin koe uhkaksi, mutta silloin en sääli miestä vaan saatan hyvinkin pitää tasapainoisena parina. Ongelmia tulee tosin kielimuurin kanssa. Kaveripiiri kun ei välttämättä innostu vaihtamaan hauskanpitokieltään englanniksi. On paljon rennompaa puhua suomeksi. Silloin voi tula kuva ettei ulkomaalaisesta pidetä.
Eihän ne edes ole mitään kauniita. Pahemmat pottunokat ku suomalaisilla.
http://www.minnethaimaassa.com/wp-content/uploads/2012/12/meduusa-krabilla-2_700px.jpg
http://www.thaisabai.org/wp-content/uploads/2010/03/pattaya-thailand.jpg
http://www.thailovelines.com/skins/blue/images/thai-bride-uk.jpg
http://images.inmagine.com/400nwm/iris/stockconnection-015/ptg00115625.jpg
Minä en kilpaile miehestä kenenkään kanssa. Jos mies alkaa kilpailuttaa itseään, se on soromnoo.
Toivottavasti eivät. Syytä ei ainakaan ole. Katsele ap hieman millaisilla miehillä niitä riisisilmiä on sen 5vuotta/kansalaisuuden saamiseen asti kainalossa. Itse pistin kaveriini välit poikki, kun haki teinimorsiamen kehitysmaasta. Enkä ollut ainoa. Jotain tasoa oltava! Sama pätee mamupatjoihin eukkoihin. T: Mies
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:40"]
Minun ei ole koskaan tarvinnut kokea kehitysmaan kodinkoneita minään uhkana. Miksi pitäisi???
[/quote]
Onpa rumasti sanottu. Thainaiset eivät ole kenenkään kodinkoneita vaan ihmisiä ja persoonia. Enkä koe heitä uhaksi itselleni sillä ulkonäöllisiä makuja on monia ja luonteita ja käytöstä löytyy sekä meistä suomalaisista naisista ja thaimaalaisista naisista sekä miellyttäviä että vähemmän miellyttäviä.
[/quote]
Väärin, nimittäin ne miehet jotka hakee sieltä itselleen naisia ja vaimoja, ovat luonteeltaan hyvin päällepäsmäreitä, käskyttäviä, sellaisia joita äidit palvelleet siihen asti kun ovat lähteneet opiskelemaan. Äidit ovat paloitelleet heille ruuat valmiiksi lautaselle, paaponeet kaikessa kotiin liittyvässä kuten pesseet vaatteet ja petanneet sängyt, ja kun suomalainen tyttökaveri on nauranut paskaisesti miehen pyynnölle laittaa hänelle ruuat lautaselle ja pilkkoa valmiiksi ne kuin lapselle sillä mies ei osaa tehdä yhtään mitään kotona kun ei ole koskaan tarvinnut, niin tämä mies julistaa suominaiset rumiksi femakoiksi, ja lähtee hakemaan sieltä Thaikkulasta nimenomaan KOTIPALVELIJAA itseään miellyttämään, ja sellainen on helppo houkutella tänne pienellä rahatukolla ja sitten kun nainen pääsee tänne niin päätyy kodinkoneeksi tuollaisen miehen huusholliin. Tämä on nähty lähipiirissä muutama kerta. Onneksi ne naiset ovat lähteneet kävelemään ja palanneet kotiinsa jossa heitä ilmeisesti kuitenkin arvostetaan enemmän.
Joo ne vie parhaat miehet, työpaikat, opiskelupaikat jne. Ihan hirveä uhka minulle. Joku lähiövalas tapelkoot kaljaukoistaan thaikkujen kanssa. Mä painin eri sarjassa.
Hih, thainaiset eivät ole minkäännäköinen uhka, mutta kohta tässä ketjussa on sata vastausta.
Taidanpa hakea sellaisen ihan kiusallani, vai ottaisiko mulattitytön?
En koe uhkana mutta..joskus näin Oulussa thainaisen suomalaisen miehen kanssa, heillä oli vauvakin. Tämä thakku oli uskomattoman kaunis, kaunein koskaan näkemäni thainainen, siro vartaloltaan ja kasvot täydelliset. Mikä parasta, hän ei vaikuttanut tietävän kauneudestaan, ei kulkenu nenä pystyssä bitch asenteella niinkuin suomalaiset kauniit naiset. Ja olen nainen itsekin.
En yleensäkään koe naisia uhkana, olivat sitten minkä maalaisia tahansa. Naiset on ihania.
Terv. normaali nainen
Kiinnostava ylipäätään tuo ajatus, että nainen on uhka toiselle. Itse ajattelen niin että ihmiset ovat jonkinlaisia ja pitävät jonkinlaisista ihmisistä ja kertovat toisilleen millaisia ovat ja sitten ne jotka mieltyvät toisiinsa muodostavat pareja. Onneksi on muita naisia, niitä thaikkujakin, olisi se pelottava ajatus olla maailman ainoa nainen.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:52"]
Toivottavasti eivät. Syytä ei ainakaan ole. Katsele ap hieman millaisilla miehillä niitä riisisilmiä on sen 5vuotta/kansalaisuuden saamiseen asti kainalossa. Itse pistin kaveriini välit poikki, kun haki teinimorsiamen kehitysmaasta. Enkä ollut ainoa. Jotain tasoa oltava! Sama pätee mamupatjoihin eukkoihin. T: Mies
[/quote]
Sama! Tunnetaankohan sama jätkä? Kyllä kaveripiiri kutistui, kun tuttu toi thaikuista vaimon. :D Oon kaveria kyllä nähnyt, mutta en kehtaa sen vaimon ollessa läsnä missään kyllä näyttäytyä. Ei yhtä säälittävää, kun joku panonukke, mutta aika vahvasti suunta sama. Alapeukuttajille tiedoksi, että tässä tapauksessa ei ole kyse rakkaustarinasta, vaan täysin säälittävästä ressukasta, joka haki kotihuoran. m32
En koe, musta on vaan kiva jos niitäkin pidetään nätteinä kun itse muistutan hieman ulkonäöltäni thaimaalaista =) Ja olen pitänyt niitä piirteitä itsessäni rumina siis
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:58"]
Hih, thainaiset eivät ole minkäännäköinen uhka, mutta kohta tässä ketjussa on sata vastausta.
Taidanpa hakea sellaisen ihan kiusallani, vai ottaisiko mulattitytön?
[/quote]
Toi sun oma "taidampa hakea"-asenne kiteyttää sun omankin käsityksen thaikuista. Vai hakisitko vaikka japanilaisen, jos aasialaisista pidät? Vai jäisikö hakematta.. XD T: Mies eloveenanaisella
En todellakaan koe thainaisia tai muitakaan uhkaksi. Jos minulla jotakin ikäviä ennakkokäsityksiä on, niin lähinnä säälin thainaisia. Ymmärrän toki, että suurella osalla heistä ovat asiat hyvinkin. Minä olen omilla jaloillani seisova suomalainen nainen, ja minulla on hyvä suomalainen mies. Jos hän nyt jossakin mielenhäiriössä haluaisi yllättäen vaihtaa minut thainaiseen, niin elämäni jatkuisi aivan hienosti.