Onkp täälä naisia jolla on oppimisvaikeus/ heikkolahjaisuus?
Mies jolla on nämä oireet etsii kumppania joka on samanlainen? Lievästi kehitysvammainen en ole. Mulla on kielellisiä häiriöitä myös.
Kommentit (100)
No niin on.. Kukaa ei enää kelpaa kellekkään. Kaikki on vain nirsoja ja kaikilla on omat kriteerit.
NO YKSINKERTASET MIEHET EI VAIN KELPAA JA RUIKUTTAJAT.. MINULLE EI KELPAA MARJATTA 70 V KALJAMAHA EI KELPAA
unelmanainen on pitkä 180.. muodokas noin 90-100 kg pyöree.. meikkaa.. käyttää farkkuja.. toppeja.. perus tavallisen nätti.. saa olla heikkolahjainen tai mt ongelmia ja tyhmä tai työtön.. mistä sellainen?
Kyllä todellaki saan sellaisen ja kelpaan olen monta miestä komeempi mies ja olen pitkä ja tienaan hyvin ja mulla on autoki.. ja luonne on kiva rauhallinen kiltti ja mulla on siniset silmät.. ei ole kävellyt vastaan mun unnelmien nainen sitä odotellessa.
Naiset ovat useimmiten lievästi autistisia.
Vierailija kirjoitti:
unelmanainen on pitkä 180.. muodokas noin 90-100 kg pyöree.. meikkaa.. käyttää farkkuja.. toppeja.. perus tavallisen nätti.. saa olla heikkolahjainen tai mt ongelmia ja tyhmä tai työtön.. mistä sellainen?
Ammattivalittajahan on just tuollainen!
Olen kai ammattivalittaja kun en saa naista ja seksiä.
Kaipaisin naista mun luo vlopuksi teen sille ruokaa ja se voi olla mun kainalossa ja kosken vähä sen tissiä ja peppua :D.
Hyi vttu, mikä creepy ukko. Juu, oke yksin vaan.
EN ole mikää creepy ymmärrätkö iha perus juttja.. naisetki koskee miehiä jos on kiinnostunut.. mitä ihmettä?
Ennen mä sain lukuisia naisia ja pääsin harrastamaan seksiä-
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin naista mun luo vlopuksi teen sille ruokaa ja se voi olla mun kainalossa ja kosken vähä sen tissiä ja peppua :D.
Hyi hitto miten ällöttävä koko ajatus!
Joku keski-ikäinen ukko nakkisormineen - ei hitto!
Miten inhottava sä olet. Luuletko että sille voi mitään jos vanhenee ja lihoo????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto miten ällöttävä koko ajatus!
Joku keski-ikäinen ukko nakkisormineen - ei hitto!
Mitä tuossa? Miestä tekee naista mieli. En ymmärrä.
No miksen mä saa naista? Komea pitkä mies olen ja vuosia jo yksin.
Turha tänne mitään kirjottaa. Kukaan ei vastaa.
Vihervassarinaiset ovat sellaisia.
Yli puoli vuotta myöhemmin Allu yhä ihmettelee samaa ketjuissaan: Mistä nainen, miksi en kelpaa?!
Ookko siis lainkaan lukenut tätä palstaa. Jos jonkun älyllisen täältä löydät, niin syön hattuni