Onkp täälä naisia jolla on oppimisvaikeus/ heikkolahjaisuus?
Mies jolla on nämä oireet etsii kumppania joka on samanlainen? Lievästi kehitysvammainen en ole. Mulla on kielellisiä häiriöitä myös.
Kommentit (100)
Oppimisvaikeus ei ole heikkolahjaisuutta! Esim yliopistossakin on opiskelijoita joilla oppimisvaikeuksia ja jopa pärjäävät hyvin
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu komeat fiksut korkeasti koulutetut miehet joilla on hienot autot kiinnostavan naisia ja tän ikänen mies on jo vanha.. yli 30 v ei saa olla.. minä kohta 37 v heikkolahjainen joka on pudonnut.
Ei tuota voi yleistää kaikkiin naisiin. Korkeasti koulutetut ja fiksut seukkaa yleensä keskenään. Matalasti koulutetut ja "tyhmät" keskenään. Harva fiksu mies jaksaa vakavaa parisuhdetta naisen kanssa joka on ihan pimpeli pom, eikä tajua mistään mitään. Jos se on hyvän näköinen niin paneskella voidaan, mutta vakavasta suhteesta ei tule mitään, jos toinen on älykäs ja toinen ihan pahvi.
Et ole liian rupsahtanut, kunhan katselet visusti niitä itsesi ikäisiä tai vähän vanhempia naisia, ne eivät näe sua vanhana. Parikymppisiä on turha kaljuuntuvan setämiehen tiirailla, ei niitä kiinnosta.
kyllä mä sen tiedän.. mutta mistä mä löydän.. No onko täälä naista joka haluais treffeille?
Mä en ole heikkolahjainen olen yksinkertainen.. mutta miksi en millää millää saa naista.. otan lihavan 40 .. miksen sille kelpaa?
Mä olen laskenut niin paljo rimaa että mulle riitti.. ei vain kelpaa niin antaa olla.. olen komea ja pitkä saan paremmankin
No miksei kukaan kiinnostu halua tavata ja treffeille.. Mä en ymmärrä naisia ja ymmärrä mistää enää mitää
Ehkä me heikkolahjaiset naiset saadaan helpommin normaali mies kuin toisinpäin. Mulla on lapsikin ihan normaalin miehen kanssa.
No mitä hittoa.. MIksen mä sit saa.. mä oon pitkä ja urheilen.. onko tää ees mahdollista.. naiset on kehunu mua komeeksi
En voi käsittää näitä naisia miten te ootte noin nirsoja.. Mulla pitäs olla todellaki tavallinen pullukka nainen edes.
tällä naamalla ja pituudella pitäs todellaki olla nainen!!!
En ymmärrä sitte miksei mikään onnistu enään.
Ilmeisesti kaljuuntunut lihonut keski ikäinen mies ei kelpaa kellekkää ja yksinkertainen.
Heikkolahjaisuuden lisäksi narsistinen.
Pelkkää minä minää ja minun pitää kelvata ja naisten haukkumista.
Kun "edes rumalle ja lihavaale ei kelpaa."
Minä olen laskenut jopa rimaa!
Ennen kuulumatonta; tällainen heikoilla lahjoilla varustettu narsistinen ukko en kelpaa!
On se kummaa. Nuoret kauniit naiset eivät parveile ympärilläni!
Minä en huoli heikkolahjaista. Minä en huoli itseni kaltaista. Minulla on oikeus vaatia, naisilla ei.
Siinähän ruikutat.
IHan sama ikuisesti yksin ku ei kelpaa enää. kohta 40 v
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten et tyydy siihen?
Kohta taas palaat samaan loputtomaan jankutukseen joka ei johda yhtään mihinkään.
Saat lallatella yksin tuota samaa virttäsi, ketään, ei siis ketään ei kiinosta.
Parempi vaa käydä huorissa ja töissä ja huorissa.. ei ole vaihtoehtoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten et tyydy siihen?
Kohta taas palaat samaan loputtomaan jankutukseen joka ei johda yhtään mihinkään.
Saat lallatella yksin tuota samaa virttäsi, ketään, ei siis ketään ei kiinosta.
Koska mieluiten tapan itseni kun oon ikisinkku. tarvin rakkautta ja parisuhteen heikkolahjaisenakin!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä ovat heikkolahjaisia.
Näin on. Se kyllä näkyy lähes joka ketjussa.
Onhan sulla harrastus, tuo salilla käynti. Älä vähättele ja hauku jatkuvasti itseäsi ja naisia, sellainen on tosi luotaantyöntävää.
Et säkään varmaan tykkää sellaisista naisista, jotka vaan kieriskelee itsesäälissä uuuliuliuliii ja haukkuu miehiä? Nyt vähän ryhtiä.
Ja yritä pitää joku punainen lanka näissä jutuissas, puhut itsesi pussiin jatkuvasti.