Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkp täälä naisia jolla on oppimisvaikeus/ heikkolahjaisuus?

Vierailija
25.10.2021 |

Mies jolla on nämä oireet etsii kumppania joka on samanlainen? Lievästi kehitysvammainen en ole. Mulla on kielellisiä häiriöitä myös.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus yrittänyt sinkkutapahtumien kautta tutustua ja kävin katsomassa mutta ne ihmiset oli mua 30 v vanhempia joten seki käy. Olis niin kiva tutustua naisiin.

Mutta eihän kukaan tutustu muihin ihmisiin pörräämällä jossain Kampissa! Ei naisia sillä tavalla voi saada.

Sun täytyy kuulua johonkin, esimerkiksi johonkin kerhoon. Eikö teille heikkolahjaisille ole mitään kertotoimintaa tai vastaavaa? Sun täytyy mennä jonnekin, missä tutustut ihmisiin, ja nimenomaan heikkolahjaisiin naisiin. Asutko yksin? Vai jossain tukiasunnossa? Jos jälkimmäistä, niin eikö sulla ole ketään tukihenkilöä, joka neuvoisi näissä asioissa.

No en tiedä missä sitte. En kuulu mihkään kerhoon harrastuksia ei ole. Töissä on normaaleita ihmisiä. Asun yksin ja mulla on lievät oireet vaan. Haluaisin kyllä normaalin kumppanin.

Onhan sulla harrastus, tuo salilla käynti. Älä vähättele ja hauku jatkuvasti itseäsi ja naisia, sellainen on tosi luotaantyöntävää.

Et säkään varmaan tykkää sellaisista naisista, jotka vaan kieriskelee itsesäälissä uuuliuliuliii ja haukkuu miehiä? Nyt vähän ryhtiä.

Ja yritä pitää joku punainen lanka näissä jutuissas, puhut itsesi pussiin jatkuvasti.

Vierailija
62/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimisvaikeus ei ole heikkolahjaisuutta! Esim yliopistossakin on opiskelijoita joilla oppimisvaikeuksia ja jopa pärjäävät hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu komeat fiksut korkeasti koulutetut miehet joilla on hienot autot kiinnostavan naisia ja tän ikänen mies on jo vanha.. yli 30 v ei saa olla.. minä kohta 37 v heikkolahjainen joka on pudonnut.

Ei tuota voi yleistää kaikkiin naisiin. Korkeasti koulutetut ja fiksut seukkaa yleensä keskenään. Matalasti koulutetut ja "tyhmät" keskenään. Harva fiksu mies jaksaa vakavaa parisuhdetta naisen kanssa joka on ihan pimpeli pom, eikä tajua mistään mitään. Jos se on hyvän näköinen niin paneskella voidaan, mutta vakavasta suhteesta ei tule mitään, jos toinen on älykäs ja toinen ihan pahvi.

Et ole liian rupsahtanut, kunhan katselet visusti niitä itsesi ikäisiä tai vähän vanhempia naisia, ne eivät näe sua vanhana. Parikymppisiä on turha kaljuuntuvan setämiehen tiirailla, ei niitä kiinnosta.

Vierailija
64/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sen tiedän.. mutta mistä mä löydän.. No onko täälä naista joka haluais treffeille?

Vierailija
65/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole heikkolahjainen olen yksinkertainen.. mutta miksi en millää millää saa naista.. otan lihavan 40 .. miksen sille kelpaa?

Vierailija
66/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on oppimishäiriö

Vierailija
67/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laskenut niin paljo rimaa että mulle riitti.. ei vain kelpaa niin antaa olla.. olen komea ja pitkä saan paremmankin

Vierailija
68/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei kukaan kiinnostu halua tavata ja treffeille.. Mä en ymmärrä naisia ja ymmärrä mistää enää mitää

Vierailija
69/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me heikkolahjaiset naiset saadaan helpommin normaali mies kuin toisinpäin. Mulla on lapsikin ihan normaalin miehen kanssa.

Vierailija
70/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa.. MIksen mä sit saa.. mä oon pitkä ja urheilen.. onko tää ees mahdollista.. naiset on kehunu mua komeeksi

Vierailija
71/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää näitä naisia miten te ootte noin nirsoja.. Mulla pitäs olla todellaki tavallinen pullukka nainen edes.

Vierailija
72/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä naamalla ja pituudella pitäs todellaki olla nainen!!!

Vierailija
73/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitte miksei mikään onnistu enään.

Vierailija
74/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaljuuntunut lihonut keski ikäinen mies ei kelpaa kellekkää ja yksinkertainen.

Vierailija
75/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaisuuden lisäksi narsistinen.

Pelkkää minä minää ja minun  pitää kelvata ja naisten haukkumista.

Kun "edes rumalle ja lihavaale ei kelpaa."

Minä olen laskenut jopa rimaa!

Ennen kuulumatonta; tällainen heikoilla lahjoilla varustettu narsistinen ukko en kelpaa!

On se kummaa. Nuoret kauniit naiset eivät parveile ympärilläni!

Minä en huoli heikkolahjaista. Minä en huoli itseni kaltaista. Minulla on oikeus vaatia, naisilla ei.

Siinähän ruikutat. 

Vierailija
76/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan sama ikuisesti yksin ku ei kelpaa enää. kohta 40 v

Vierailija
77/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten et tyydy siihen?

Kohta taas palaat samaan loputtomaan jankutukseen joka ei johda yhtään mihinkään.

Saat lallatella yksin tuota samaa virttäsi, ketään, ei siis ketään ei kiinosta.

Vierailija
78/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaa käydä huorissa ja töissä ja huorissa.. ei ole vaihtoehtoa enää.

Vierailija
79/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten et tyydy siihen?

Kohta taas palaat samaan loputtomaan jankutukseen joka ei johda yhtään mihinkään.

Saat lallatella yksin tuota samaa virttäsi, ketään, ei siis ketään ei kiinosta.

Koska mieluiten tapan itseni kun oon ikisinkku. tarvin rakkautta ja parisuhteen heikkolahjaisenakin!

Vierailija
80/100 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täällä ovat heikkolahjaisia.

Näin on. Se kyllä näkyy lähes joka ketjussa.