Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkp täälä naisia jolla on oppimisvaikeus/ heikkolahjaisuus?

Vierailija
25.10.2021 |

Mies jolla on nämä oireet etsii kumppania joka on samanlainen? Lievästi kehitysvammainen en ole. Mulla on kielellisiä häiriöitä myös.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä en. Uskomatonta että heikkolahjainen nainen ei kiinnostu musta. Sitten ei ole enää mitää tehtävissä.

Vierailija
22/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ku muuttua. Laihduttaa ja hiusten siirto. Muuten en kai koskaa kelpaa. Vaikka komea ja pitkä olen ja työpaikka on. Uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala naiset on nirsoja.

Vierailija
24/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LUOJA.

Vierailija
25/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt saa nainen kahlita valikka käsiraudoilla sänkyyn kiinni ja tehdä ihan mitä vaaan. Luotan naisiin niin paljon.

Vierailija
26/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät vielä itsellesi kumppanin, mutta ehkä tämä anonyymi palsta voi olla huono paikka yrittää? Joku voisi täällä vinkata sulle, mikä voisi olla sellainen hyvä mesta ottaa naisiin kontaktia. Mutta älä huoli, joka tapauksessa jossain vaiheessa jostain se oma kulta sulle löytyy. Tsemppiä!

Ei näytä löytyvän koskaan. Tuokin heikkolahjainen nainen haluaa normaalin miehen. Ja hänelle minä en kelpaa?

No toi nainen kyllä ihan vaan kiusaa sua, kaikkihan täällä aina brassailee ja leuhkii ja esittää itseään parempaa. Älä ainakaan siitä välitä. Ei se sitä merkkaa, etteikö sullekin löytyisi kumppani. Ja olethan sä reipas ja yritteliäs, kun täältäkin seuraa etsit. Niillä ominaisuuksilla seura löytyy. Et saa masentua etkä lakata yrittämästä! Vaikeaa kumppanin löytäminen on kaikille

Vierailija
27/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse naista. Älä lisäänny niin ei tule lisää tyhmiä ihmisiä maailmaan.

- samanlainen nainen ja jään mielummin yksin, kun kestän toista tyhmää

Vierailija
28/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutt saa nainen kahlita valikka käsiraudoilla sänkyyn kiinni ja tehdä ihan mitä vaaan. Luotan naisiin niin paljon.

Taii onhan mulla jalat vapaaan akuitenkin vielä.

Vierailija
29/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla, mutta otan lahjakkaan älykkään miehen kun sellaisia saan.

Miltä tuntuu kun mies on oikeasti turhautunut sun typeryyteen ja haaveilee kaltaisestaan naisesta?

Harmi että useimmiten älykkäät naiset eivät kuitenkaan ole kauniita ja seksikkäitä. Minä olen. Kyllä siinä on syy miksi rikkaat ja älykkäät miehet minusta ovat tykänneet. Narsistit rakastavat tuntea itsensä fiksuksi ja sellaisia useimmat rikkaat miehet ovat ;)

Vierailija
30/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne Tinderiin. Jos et pysty itte tekee sinne tiliä, pyydä joltain apua. Jos sulla on vähänkään ulkonäköä, löydät sieltä seuraa. Huom. ÄLÄ mainosta ikinä sitä, että olet heikkolahjainen. Anna vastapuolen ensin tutustua sinuun ja kerro se vasta sitten joskus paljon myöhemmin. Älä muutenkaan mainosta huonoja puoliasi vaan hyviä puolia.

Eli Tinderiin mars. Ja et puhu heikkolahjaisuudesta mitään, niin menet ihan täydestä normaalina miehenä.

Vierailija
31/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät vielä itsellesi kumppanin, mutta ehkä tämä anonyymi palsta voi olla huono paikka yrittää? Joku voisi täällä vinkata sulle, mikä voisi olla sellainen hyvä mesta ottaa naisiin kontaktia. Mutta älä huoli, joka tapauksessa jossain vaiheessa jostain se oma kulta sulle löytyy. Tsemppiä!

Ei näytä löytyvän koskaan. Tuokin heikkolahjainen nainen haluaa normaalin miehen. Ja hänelle minä en kelpaa?

No toi nainen kyllä ihan vaan kiusaa sua, kaikkihan täällä aina brassailee ja leuhkii ja esittää itseään parempaa. Älä ainakaan siitä välitä. Ei se sitä merkkaa, etteikö sullekin löytyisi kumppani. Ja olethan sä reipas ja yritteliäs, kun täältäkin seuraa etsit. Niillä ominaisuuksilla seura löytyy. Et saa masentua etkä lakata yrittämästä! Vaikeaa kumppanin löytäminen on kaikille

Enn mä mitäään brassaile. Vedän leukoja ainakin sata kappalettta. Kyllä sillä pitäisii lohjeta ja jos ei niiin hyppään kaivoon.

Vierailija
32/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tinder ei baarit. Ei ole deitti ilmotuksia koska en kelpaa heikkolahjaisena

Vierailija
33/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme voi sille mitään, jos et löydä seuraa. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta seurustella tai olla tekemisissä kanssasi.

Vierailija
34/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo masentunut ja luovuttanut etsimällä ei löydä. Naiset ei tule koskaan juttelemaan eikä kato ees päälle. Mä en sekaannu fiksuihin kauniisiin naisiin ei niitä tule koskaa meikäläinen kiinnostumaan.

Vierailija
35/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme voi sille mitään, jos et löydä seuraa. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta seurustella tai olla tekemisissä kanssasi.

Asia on selvä. Aika paska yksinäinen elämä tulossa. Katsoa katkerana vierestä kun on paljo kauniita naisia ja itse ei kelpaa edes lihavalle pullukalle.

Vierailija
36/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne Tinderiin. Jos et pysty itte tekee sinne tiliä, pyydä joltain apua. Jos sulla on vähänkään ulkonäköä, löydät sieltä seuraa. Huom. ÄLÄ mainosta ikinä sitä, että olet heikkolahjainen. Anna vastapuolen ensin tutustua sinuun ja kerro se vasta sitten joskus paljon myöhemmin. Älä muutenkaan mainosta huonoja puoliasi vaan hyviä puolia.

Eli Tinderiin mars. Ja et puhu heikkolahjaisuudesta mitään, niin menet ihan täydestä normaalina miehenä.

Tinderistä on vain paha mieli tulee ku en saa osumia mä en ymmärrä. Näytän hyvältä ja vähän ylipainoa. En halua asentaa tinderi-. Oli joskus tinder mut tuli paha mieli. Voin paremmin ku ei ole tinderiä enkä etsi naista. Sielä on vain kauniita missi naisia. En mä heille kelpaa.

Vierailija
37/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua etsiä naista kun ei se onnistu. Enkä mene baareihin. Mä en tiedä mistä löytää naisen. On ulkonäköä kyllä mutta olen kaljuuntunut. Ja pituutta on myös.

Vierailija
38/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0kpl 0kpl 0kpl

Vierailija
39/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille yksinkertaisille pudonneilla köyhille vaatimattoman palkan saaneille ei ole naista vain olemassa. Joo ei voi mitää en tiedä mitä voin alkaa tekee elämässä yksin. SInkkuus masentaa ja turhauttaa.

Vierailija
40/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytki tuli kauniita naisia vastaan. Eihän ne kattonu ees päälle. Antaa olla kerta jos tollasia ovat. En mä uskalla kaunista laihaa naista lähestyä tavis pullukka kaljuuntunut mies.