Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkp täälä naisia jolla on oppimisvaikeus/ heikkolahjaisuus?

Vierailija
25.10.2021 |

Mies jolla on nämä oireet etsii kumppania joka on samanlainen? Lievästi kehitysvammainen en ole. Mulla on kielellisiä häiriöitä myös.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne Tinderiin. Jos et pysty itte tekee sinne tiliä, pyydä joltain apua. Jos sulla on vähänkään ulkonäköä, löydät sieltä seuraa. Huom. ÄLÄ mainosta ikinä sitä, että olet heikkolahjainen. Anna vastapuolen ensin tutustua sinuun ja kerro se vasta sitten joskus paljon myöhemmin. Älä muutenkaan mainosta huonoja puoliasi vaan hyviä puolia.

Eli Tinderiin mars. Ja et puhu heikkolahjaisuudesta mitään, niin menet ihan täydestä normaalina miehenä.

Tinderistä on vain paha mieli tulee ku en saa osumia mä en ymmärrä. Näytän hyvältä ja vähän ylipainoa. En halua asentaa tinderi-. Oli joskus tinder mut tuli paha mieli. Voin paremmin ku ei ole tinderiä enkä etsi naista. Sielä on vain kauniita missi naisia. En mä heille kelpaa.

Jos et halua Tinderiä, niin kaikki ookoo, ei maailma siihen kaadu. Sitten sun täytyy etsiä seuraa muualta. Onko teillä töissä illanviettoja?

Sun täytyy liikkua ihmisten ilmoilla. Kuulutko mihinkään kerhoihin tai mitään sellaista, missä pääsisi näkemään tyttöjä? Kuinka vanha olet? Käyttekö te heikkolahjaiset baarissa? Ravintola on yleensä se paikka, mistä kaikki aikuiset löytää seuraa.

Mene johonkin seurakunnan toimintaan. Vaikka et olisi uskovainen, se voisi auttaa löytämään seuraa. Seurakunnilla on aina retkitoimintaa ja muuta vastaavaa. Ei kai se niin hirvää olisi, jos löytäisit uskovaisen kumppanin

Vierailija
42/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu komeat fiksut korkeasti koulutetut miehet joilla on hienot autot kiinnostavan naisia ja tän ikänen mies on jo vanha.. yli 30 v ei saa olla.. minä kohta 37 v heikkolahjainen joka on pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne Tinderiin. Jos et pysty itte tekee sinne tiliä, pyydä joltain apua. Jos sulla on vähänkään ulkonäköä, löydät sieltä seuraa. Huom. ÄLÄ mainosta ikinä sitä, että olet heikkolahjainen. Anna vastapuolen ensin tutustua sinuun ja kerro se vasta sitten joskus paljon myöhemmin. Älä muutenkaan mainosta huonoja puoliasi vaan hyviä puolia.

Eli Tinderiin mars. Ja et puhu heikkolahjaisuudesta mitään, niin menet ihan täydestä normaalina miehenä.

Tinderistä on vain paha mieli tulee ku en saa osumia mä en ymmärrä. Näytän hyvältä ja vähän ylipainoa. En halua asentaa tinderi-. Oli joskus tinder mut tuli paha mieli. Voin paremmin ku ei ole tinderiä enkä etsi naista. Sielä on vain kauniita missi naisia. En mä heille kelpaa.

Jos et halua Tinderiä, niin kaikki ookoo, ei maailma siihen kaadu. Sitten sun täytyy etsiä seuraa muualta. Onko teillä töissä illanviettoja?

Ei ole. Naiset ei mulle juttele töissä. niillä on oma tyttöporukka sielä ja jotkut miehet juttelee minä olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot on heikot. Ei niitä naisia kiinnosta.

Sun täytyy liikkua ihmisten ilmoilla. Kuulutko mihinkään kerhoihin tai mitään sellaista, missä pääsisi näkemään tyttöjä? Kuinka vanha olet? Käyttekö te heikkolahjaiset baarissa? Ravintola on yleensä se paikka, mistä kaikki aikuiset löytää seuraa.

Mene johonkin seurakunnan toimintaan. Vaikka et olisi uskovainen, se voisi auttaa löytämään seuraa. Seurakunnilla on aina retkitoimintaa ja muuta vastaavaa. Ei kai se niin hirvää olisi, jos löytäisit uskovaisen kumppanin

Töiden kautta ei ole mitää. Ei naisia kiinnosta sielä. Käyn paljokin kahviloissa pyörin esim Kampissa tai Jumbossa missä on naisia ja ihmisiä.  olen 36 v. No kävin ennen. Mutta ei oikein baarit kiinnosta. .ei ole kavereita ja en kelpaa omana itsenää kauniille naisille.. en halua mennä.

Vierailija
44/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla, mutta otan lahjakkaan älykkään miehen kun sellaisia saan.

Miltä tuntuu kun mies on oikeasti turhautunut sun typeryyteen ja haaveilee kaltaisestaan naisesta?

Harmi että useimmiten älykkäät naiset eivät kuitenkaan ole kauniita ja seksikkäitä. Minä olen. Kyllä siinä on syy miksi rikkaat ja älykkäät miehet minusta ovat tykänneet. Narsistit rakastavat tuntea itsensä fiksuksi ja sellaisia useimmat rikkaat miehet ovat ;)

Et oo sitten koskaan ilmeisesti nähnyt esim. naispuolisia kauppakorkea- tai lääkisopiskelijoita?

Vierailija
45/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harrastuksia. Käyn salilla. Yritän liikkuua missä naisia mutta ei ne kato päälle. kaikki on niin muuttunu mitä ennen. Paljoki tapasin naisia.  Emmä ymmärrä mistä löydän kumppanin ja vielä sellasen jolle kelpaisin omanlaisen naisen.

Vierailija
46/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihkään kerhoihin ei oo yhtään kavereita oon aika yksinäinen mies varmaa sen takia koska olen heikkolahjainen.

Vierailija
47/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää ei naisiin tutustu missään. En jaksa enää etsimällä etsiä kun on sanottu lopeta se itseminen ja unohda naiset tosi vaikeeta on. netissä chatissa naiset ei halua tutustua ja tavata.. Missää ei haluta jutella ei naisiin vaa enää tutustu. Olen kuopassa.

Vierailija
48/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta seurakuntatouhut.

Vierailija
49/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yrittänyt sinkkutapahtumien kautta tutustua ja kävin katsomassa mutta ne ihmiset oli mua 30 v vanhempia joten seki käy. Olis niin kiva tutustua naisiin.

Vierailija
50/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit ei kiinnosta koska sielä on naiset minimekoissa nuoria paljo nuorempia kun minä korkeasti koulutettuja kauniita naisia. Olen ihan eri viivalla niiden kanssa ja vielä yksinkertanen. Mitää järkee niihin mennä.

Vierailija
51/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivat tällä hetkellä ministereinä tai teidän avustajinaan. kohta hallitus kaatuu sitten on tuota tavaraa tarjolla. ota joku sopeutus raha elätti.

Vierailija
52/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus yrittänyt sinkkutapahtumien kautta tutustua ja kävin katsomassa mutta ne ihmiset oli mua 30 v vanhempia joten seki käy. Olis niin kiva tutustua naisiin.

Mutta eihän kukaan tutustu muihin ihmisiin pörräämällä jossain Kampissa! Ei naisia sillä tavalla voi saada.

Sun täytyy kuulua johonkin, esimerkiksi johonkin kerhoon. Eikö teille heikkolahjaisille ole mitään kertotoimintaa tai vastaavaa? Sun täytyy mennä jonnekin, missä tutustut ihmisiin, ja nimenomaan heikkolahjaisiin naisiin. Asutko yksin? Vai jossain tukiasunnossa? Jos jälkimmäistä, niin eikö sulla ole ketään tukihenkilöä, joka neuvoisi näissä asioissa.

Vierailija
53/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän kukaan tutustu muihin ihmisiin pörräämällä jossain Kampissa! Ei naisia sillä tavalla voi saada.

Sun täytyy kuulua johonkin, esimerkiksi johonkin kerhoon. Eikö teille heikkolahjaisille ole mitään kertotoimintaa tai vastaavaa? Sun täytyy mennä jonnekin, missä tutustut ihmisiin, ja nimenomaan heikkolahjaisiin naisiin. Asutko yksin? Vai jossain tukiasunnossa? Jos jälkimmäistä, niin eikö sulla ole ketään tukihenkilöä, joka neuvoisi näissä asioissa.

No en tiedä missä sitte. En kuulu mihkään kerhoon harrastuksia ei ole. Töissä on normaaleita ihmisiä. Asun yksin ja mulla on lievät oireet vaan. Haluaisin kyllä normaalin kumppanin.

Vierailija
54/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä missä sitte. En kuulu mihkään kerhoon harrastuksia ei ole. Töissä on normaaleita ihmisiä. Asun yksin ja mulla on lievät oireet vaan. Haluaisin kyllä normaalin kumppanin.

Oikeesti olen aika rajamailla normaalin ja heikkolahjaisuuden rajalla.. On oma auto.. vakityö palkka työ.. ei kuntouttavaa.. asun yksin maksan laskut. Miksen voisi normaalia naista saada?

Vierailija
55/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä mistä mä saan omanlaisen naisen ja tutustun omanlaisiin naisiin. Yritän vain jatkuvasti normaaleita. Ja en vaa ymmärrä naisia.

Vierailija
56/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä mä saisin naisen?

Vierailija
57/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei naiset on niin nirsoja.. kyllä mulla pitäs olla jonoa oven takana en ole niin kamala tyyppi ja olen komea ja pitkä. Kai se on tämä pinnallinen etelä.

Vierailija
58/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tällästä vaikeeta elämä nykyään.. Yksin töitä ja yksin lenkille salille.. mitä voi tehdä.. Pitäs muuttaa pois väärä paikka ihmiset pinnallisia jep se huomattu. Pitäs ettiä tavallinen pullukka ja ei niin kaunis.

Vierailija
59/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan hiljeni palsta.

Vierailija
60/100 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on, mutta en huoli itseni kaltaista miestä. Aina on ollut normaaleja tarjolla.

Just. Sä olet kyl nirso. Mä en kuulemma kelpaa normaaleille vaikka näytän normaalilta. Miksi mä en saa normaalia naista jos sinä saat?

Ei se ole mitään nirsoutta, että ottaa sitä mitä tarjolla on. Miksi pitäisi tyytyä huonompaan, jos on tarjolla on paljon hyvää?

Ja sä olet itse sanonut saaneesi paljon normaaleja naisia myös silloin nuorena ja myös otit ilolla vastaan heidät, olitko siis itsekin silloin nirso?