Te jotka olette jättäneet miehenne uuden takia.
Haluan kuulla mielenkiintoisia tilanteita ja teidän tarinoitanne uuteen parisuhteeseen ajautumisesta. Kauanko olitte seurustelleet ja miten tapasitte uuden miehen. Kuinka suhteenne eteni uuden kanssa?
Kommentit (26)
Mulla oli suhde miehen kaverin kanssa, olin ihan tajuttoman rakastunut siihen. En kuitenkaan uskaltanut jättää miestäni ennenkuin jäätiin kiinni. Muutin tämän kaverin luo ja oltiin onnellisia viikon verran kunnes muhun iski katumus ja palasin mieheni luo. Onneksi se otti mut takaisin. Sen kaverin tunteille en suonut ajatustakaan enää.
Itselläni tämä uuden tapaaminen kannusti eroamaan paskasta suhteesta. Olin entiseni kanssa seurustellut melkein kolme vuotta, mutta en ollut vain uskaltanut jättää häntä, koska hän uhkaili ja kiristi minua. Aina kun yritin jättää hänet, hän saattoi viiltää käden auki tai alkaa riehumaan.
Tämän uuden tavattua tajusin eräänä päivänä, että minun on aika saada parempaa ja tasapainoinen suhde. Niinpä jätin eksäni lopulta, vaikka hirveä riita ja helvetti siitä tulikin.
Lähden huomenna tapaamaan sitä teinivuosien ystävää. Koko ilta tullut tekstailtua hänen kanssaan ja menneet palaavat mieleen. Olisipa kaikille noin helppo jutella. Hän ehdottelee seksisuhdetta yms kun kerroin tilanteestani. En kuitenkaan halua hötkyillä. Hän kaipaa sitä mitä meillä oli vuosia sitten, niin minäkin, ainakin ystävyyttä. Voin jo arvata kuinka alapeukutatte ;p ~AV
Eikö ketään vai joko olette nukkumassa? :-) Itse valvon yövuorossa..
Av
Toivottavasti et ole äitini ja suunnittele isän jättämistä.. Äitini on myös yövuorossa nyt. >:(
2+ vuotta seurusteltiin, yhdessä asuttiin reilu vuosi. Viimeiset puoli vuotta meni huonosti jonka aikana tutustuin nykyiseen aviomieheeni :) Nopea vaihto lennosta teki hallaa psyykeelle. En suosittele vaikka nykyisin olenkin onnellinen. Tästä on aikaa viitisen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:15"]Toivottavasti et ole äitini ja suunnittele isän jättämistä.. Äitini on myös yövuorossa nyt. >:(
[/quote]
Ei ole lapsia. Ikää kohta 20. ;)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 04:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:15"]Toivottavasti et ole äitini ja suunnittele isän jättämistä.. Äitini on myös yövuorossa nyt. >:( [/quote] Ei ole lapsia. Ikää kohta 20. ;)
[/quote]
Juu hyvä, jätä se vanha sika ja ots uus tilalle! Hyvin menee tämän uudenkanssa sen 2-5 kk kunnes tän uuden paskat puolet tulee esiin sitten itket vanhas takasi niikuin minun entinen ämmä. Paras oli kun kehtas sanoo että sitä manipuloitiin pettää mua! l O L. Ja nykyään itkee kuinka "kaikki jätkät on vaan seksin perässä eikä hyviä löydy! Ja kuinka perseestä kun hänen ystävät löysivät sen oikean aikoja sitten.. Hoho perus whitentrashbitc...
[/quote]
Juu hyvä, jätä se vanha sika ja ots uus tilalle! Hyvin menee tämän uudenkanssa sen 2-5 kk kunnes tän uuden paskat puolet tulee esiin sitten itket vanhas takasi niikuin minun entinen ämmä. Paras oli kun kehtas sanoo että sitä manipuloitiin pettää mua! l O L. Ja nykyään itkee kuinka "kaikki jätkät on vaan seksin perässä eikä hyviä löydy! Ja kuinka perseestä kun hänen ystävät löysivät sen oikean aikoja sitten.. Hoho perus whitentrashbitc...
[/quote]
Henkilö joka minulla on mielessä on entinen ystäväni vuosien takaa. Tiedän millainen hän on luonteeltaan, enkä usko suuriin yllätyksiin. Vuonna 2013 lopetin yhteyden häneen kun tapasin nykyisen miesystäväni ja näin kahden vuoden jälkeen ja miljoonien erimielisyyksien jälkeen on alkanut parisuhde inhottamaan ja tehnyt jo mieli syksystä asti kokeilla uutta onnea, mutta eroa en ole vielä halunnut koska olen katsellut tilannetta jos se paranisi.. Huonolta vaikuttaa..
Eli vuonna 2013 oli kaksi miestä joista olin kiinnostunut. Jompi kumpi piti unohtaa ja taisin valita väärin! Voih ;(
Henkilö joka minulla on mielessä on entinen ystäväni vuosien takaa. Tiedän millainen hän on luonteeltaan, enkä usko suuriin yllätyksiin. Vuonna 2013 lopetin yhteyden häneen kun tapasin nykyisen miesystäväni ja näin kahden vuoden jälkeen ja miljoonien erimielisyyksien jälkeen on alkanut parisuhde inhottamaan ja tehnyt jo mieli syksystä asti kokeilla uutta onnea, mutta eroa en ole vielä halunnut koska olen katsellut tilannetta jos se paranisi.. Huonolta vaikuttaa..
Eli vuonna 2013 oli kaksi miestä joista olin kiinnostunut. Jompi kumpi piti unohtaa ja taisin valita väärin! Voih ;(
Niin siis minä av^^
Teet silti väärin. Kohtele muita kuten haluat että muut kohtelisivat sinua. Jos kohtelet jotakuta paskalla tavalla et voi itkeä myöhemmi kun sua kohdellaan väärin. Muista rehelisyys arvostetaan.. Ole erilainen ku muut ja älä vaiha lennosta. Arvostat sitä myöhemmi itsekin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:49"]Teet silti väärin. Kohtele muita kuten haluat että muut kohtelisivat sinua. Jos kohtelet jotakuta paskalla tavalla et voi itkeä myöhemmi kun sua kohdellaan väärin. Muista rehelisyys arvostetaan.. Ole erilainen ku muut ja älä vaiha lennosta. Arvostat sitä myöhemmi itsekin.
[/quote]
Miten kohtelen väärällä tavalla? En ole pettänyt enkä siihen vajoa. Ajatukset ovat vain sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:49"]Teet silti väärin. Kohtele muita kuten haluat että muut kohtelisivat sinua. Jos kohtelet jotakuta paskalla tavalla et voi itkeä myöhemmi kun sua kohdellaan väärin. Muista rehelisyys arvostetaan.. Ole erilainen ku muut ja älä vaiha lennosta. Arvostat sitä myöhemmi itsekin. [/quote] Miten kohtelen väärällä tavalla? En ole pettänyt enkä siihen vajoa. Ajatukset ovat vain sekaisin.
[/quote]
Täällä hurrataan, kun joku tekasee "ehkäisyn unohtuessa" yhden yön tuloksena kakaran ja alkaa kysellä isän velvollisuuksista; "Ime jätkä kuiviin vaan rahastakin ja sanele ehtosi", mutta tällainen ajatuksen tasolla pohtiminen on jo pettämistä ;D On tää palsta ;D Ja ei ole kokemusta ap-asiasta ohis
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 02:48"]
Haluan kuulla mielenkiintoisia tilanteita ja teidän tarinoitanne uuteen parisuhteeseen ajautumisesta. Kauanko olitte seurustelleet ja miten tapasitte uuden miehen. Kuinka suhteenne eteni uuden kanssa?
[/quote]
13 vuoden liitto kariutui, kun rakastuin uuteen. Ei voinut mitään, kun törmäsin sieluntoveriin. Nyt olemme olleet yhdessä kohta saman kolmetoista vuotta, eikä ole kaduttanut. Perustimme perheen ja olemme olleet onnellisia. Joskus se riski kannattaa ottaa paremman toivossa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:30"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:15"]Toivottavasti et ole äitini ja suunnittele isän jättämistä.. Äitini on myös yövuorossa nyt. >:( [/quote] Ei ole lapsia. Ikää kohta 20. ;)
[/quote]
[/quote]
Ei oo olemassa noin tyhmää akkaa! :D
Oon muuten tullut siihen tulokseen, että pysyvä kumppani pitäis löytää suht nuorena. Muuten jää yksin...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 06:48"]
[/quote]
13 vuoden liitto kariutui, kun rakastuin uuteen. Ei voinut mitään, kun törmäsin sieluntoveriin. Nyt olemme olleet yhdessä kohta saman kolmetoista vuotta, eikä ole kaduttanut. Perustimme perheen ja olemme olleet onnellisia. Joskus se riski kannattaa ottaa paremman toivossa.
[/quote]
Oliko riitaisa ero? Mitä exmiehellesi kuuluu nykyään? Väleissä? Miten lapset ovat suhtautuneet? -ei ap
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei oo olemassa noin tyhmää akkaa! :D
Oon muuten tullut siihen tulokseen, että pysyvä kumppani pitäis löytää suht nuorena. Muuten jää yksin...
[/quote]
Välttämätön pysyvä kumppani ei ole tavoitteeni. Haluaisin vain olla onnellinen.. Tottakai olisi mahtavaa jos tapaisi kertaheitolla ihmisen jota rakastaa koko loppuelämän, mutta eihän se voi aina tärpätä. Alkaa pakostikkin haikailemaan parempaan vaihtoa, kun tietyt piirteet kumppanissa eivät muutu vaikka kuinka on puhuttu. Vika tietysti molemmissa. Kun ei natsaa niin ei natsaa. Av
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 06:48"]
[/quote]
[/quote]
Oliko riitaisa ero? Mitä exmiehellesi kuuluu nykyään? Väleissä? Miten lapset ovat suhtautuneet? -ei ap
[/quote]
Oli riitaisa ero. En tiedä mitä exälle kuuluu, emme ole tekemisissä. Ex tosin oli nainen, koska itse olen mies :) Lapsia meillä ei onneksi exän kanssa ollut.
Yhdessä oltiin vajaa 4v. Huonosti meillä alkoi mennä 3. Vuoden alussa. 3,5 v yhdessä olleena olin valmis jättämään miehen. Silloin olin jo uuden miehen kanssa ihastunut ja molemmat tiesi mitä haluttiin. 4 v:n kynnyksellä jätin eksän ja muutin uuden miehen luo. Menimme naimisiin ja nyt meillä on vauva. En voisi olla onnellisempi! Petin eksääni 2 kertaa ja sitten ilmoitin, ettei tästä tule enään mitään. Eksä edelleen katkera, että kaveri vei hänen naisensa. Mutta eipähän tarvi kuunnella enään kännisiä huoritteluja ja pelätä että tulee turpaan. Nykyinen mieheni, kenen kanssa petin eksääni on ihana, kiltti, tosin itsepäinen ja hyvä isä. Kaduttaa vaan se, etten aikaisemmin tajunnut lähteä vanhasta suhteesta! Kärleken väntar, on meidän biisi.