Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL

Vierailija
25.10.2021 |

Temppareiden virallinen lanka.

Kommentit (1987)

Vierailija
581/1987 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä niin pettynyt jos kerran Eetu on se panija. Pidin symppiksenä parina, mutta sikahan tuo mies sitten on.

Oletko yhtä pettynyt ensimmäiseen naisvarattuun, joka avaa ensimmäisenä ruusunsa, vai haluatko pahoittaa mielesi ainoastaan silloin, kun mies on pääosassa?

Vierailija
582/1987 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

350tdi kirjoitti:

Ei irtoo 15000€ tommone mene. Onks toisaalta 50-60 kiloeuroo kallis auto?musta ei.

Mersu CLS amg 187000€ pihassa. Ja joo, ei riittänyt rahat 20 kiloeuron kelloon enää 😂

Mulla on 2012 vuoden auto, ajettu 120tkm jolle juuri tällä viikolla autoliike tarjosi vaihdossa 9000"kiloa".. No se on vaan auto ja suurimman osan ajasta pihassa, todella hölmö sijoittaa älyttömiä summia tuohon pihakoristeeseen. Ainiin, mulla on kyllä velaton rivari asunto jonka pihaa tuo vanha auto koristaa ja tilillä on löysää rahaa tuon amg Mersun verran eli päälle 180000€..

Kuinka tyhmä täytyy olla että tulee lässyttämään mitä omistaa ja kuinka paljon on rahaa.

No ei ainakaan äly ja omaisuus kohtaa. Voisin väittää että perittyä tai voitettua rahaa on noin tyhmällä ihmiselle joka ei edes tajua ettei ketään kiinnosta mitä sä omistat ja ketju on temppareista.

Tämähän oli kuitti tuolle AMG lesoilijalla, ei todellakaan tarkoitus lesoilla tavan persaukisille joita tämä palsta on puolillaan. Pointti oli se että vaikka pinkka on kunnossa en todellakaan sijoita kalliiseen autoon näyttääkseni muille että maksukykyä löytyy. No jokainen tyylillään, ja mitä sitä ei hankkisi jos sillä haluaa profiiliaan luoda..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1987 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä niin pettynyt jos kerran Eetu on se panija. Pidin symppiksenä parina, mutta sikahan tuo mies sitten on.

Oletko yhtä pettynyt ensimmäiseen naisvarattuun, joka avaa ensimmäisenä ruusunsa, vai haluatko pahoittaa mielesi ainoastaan silloin, kun mies on pääosassa?

Ehdottomasti. Ei tämä ole mikään sukupuolikysymys.

Vierailija
584/1987 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma lapsi osallistuisi ko. ohjelmaan olisikohan siinä riittävät perusteet jättää hänet perinnöttömäksi?

Vierailija
585/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen tästä Viivistä että hän Valtteri on muokannut omanlaisensa, jos poikaystävä olisi uskovainen niin todennäköisesti Viivikin olisi. Ei siinä mitään pahaa ole kun ovat rakastuneet ja haluavat olla toisilleen parhaita, tuo vaan näyttää hieman tekaistulta teatterilta tuo heidän juttu. Arvostan silti suoraselkäisyyttä ja että toista kunnioitetaan, mutta jos puolisoni kieltäytyisi pitämästä hauskaa kun on hauskanpidon aika niin alkaisin epäillä miksi hän niin tekee, kyllä reissun jälkeen ehtii rauhallisia koti iltoja viettää. Elämään voi heittäytyä ja silti pitää narut omissa käsissä ja näyttäytyä ja käyttäytyä asiallisesti. Minä en ainaakaan itse haluaisi olla sivusta katsoja kun muut elää, sillä silloin kun teet niin koet asioita. Se että ajattelen asioista näin saattaa jihtua siitä että ikää ja kokemusta on karttunut, on oppinut että asiat menee elämässä menee niin nopestia että pitää elää hetkessä, tämä hetki on huomenna jo historiaa.

Vierailija
586/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti-diagnoosit on aina yhtä väsyneitä.

Narsismi on nykyään yleisempää kuin luullaan, lisäksi on paljon hyvin narsistisia ihmisiä (jotka eivät täytä diagnoosia, mutta vaikuttavat narsisteilta).

Narsismi on noin sata kertaa harvinaisempaa kuin mitä vauvafoorumia lukemalla voisi kuvitella.

Vierailija
587/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dVierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen tästä Viivistä että hän Valtteri on muokannut omanlaisensa, jos poikaystävä olisi uskovainen niin todennäköisesti Viivikin olisi. Ei siinä mitään pahaa ole kun ovat rakastuneet ja haluavat olla toisilleen parhaita, tuo vaan näyttää hieman tekaistulta teatterilta tuo heidän juttu. Arvostan silti suoraselkäisyyttä ja että toista kunnioitetaan, mutta jos puolisoni kieltäytyisi pitämästä hauskaa kun on hauskanpidon aika niin alkaisin epäillä miksi hän niin tekee, kyllä reissun jälkeen ehtii rauhallisia koti iltoja viettää. Elämään voi heittäytyä ja silti pitää narut omissa käsissä ja näyttäytyä ja käyttäytyä asiallisesti. Minä en ainaakaan itse haluaisi olla sivusta katsoja kun muut elää, sillä silloin kun teet niin koet asioita. Se että ajattelen asioista näin saattaa jihtua siitä että ikää ja kokemusta on karttunut, on oppinut että asiat menee elämässä menee niin nopestia että pitää elää hetkessä, tämä hetki on huomenna jo historiaa.

Olet oikeassa, Viivi on täydellinen edustusvaimon alku. Ei itseluottamusta, mies tietää paremmin ja tämä on minun paikka.

Vierailija
588/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri Julialle (jakso 11): " Tuu meiän kämppikseks" ❤️ Ihanan sydämellinen ajatus häneltä.

Vierailija
589/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island Ruutu plussa

Ei kuulostanut hyvälle Tonin syyttäminen Jeminaa.

Harmitteli Sinin puolesta, kun välit meni näin kun meni !

Vierailija
590/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri valittaa kun muija makas ilman vaatteita, mutta itte kulkee topissa missä tissit vilkkuu. Hyvää ruokahalua vaan sille treffikaverille.

Vierailija
591/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii pileisiin jo! En jaksa kymmenettä kautta samoja repliikkejä. Näyttelijät ja lokaatio vaan vaihtuu muuten lähes sanasta sanaan samoja laineja kuin jokaikisellä edelliselläkin kaudella.

Vierailija
592/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirin toppi. Mitä? Eikö hön huomaa että alta pursuaa vai onko se tarkoituskin?

Masentaa näiden nuorten sivistymättömyys ja tyhmyys. Se Mutsis on -bloggaajan näköinen varattu: en ole koskaan kuullut paellasta.

Vierailija
593/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivillä vakuuttava ura tiedossa ”Mä haluun tulevaisuudessa tehä semmosta työtä et on vapaa-aikaa. En haluu olla 8-17 töissä vaan tehä esim. etätöitä.” Pieni, kyllä etätöissäkin niitä töitä odotetaan tekevä.

Vierailija
594/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ei aiemmin tiss3jä oo blurrattu.

Vierailija
595/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ihmiset muistelee vanhainkodissa?

💤💤💤

Vierailija
596/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byeee tony ja jemina ei tainnut kukaan jäädä kaipaamaan :D

Vierailija
597/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma lapsi osallistuisi ko. ohjelmaan olisikohan siinä riittävät perusteet jättää hänet perinnöttömäksi?

😁

Vierailija
598/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jemina löytää paremman miehen.

Minkälainen pari tulee heidän tilalle? Ei kai vaan Mattu?

Vierailija
599/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivillä vakuuttava ura tiedossa ”Mä haluun tulevaisuudessa tehä semmosta työtä et on vapaa-aikaa. En haluu olla 8-17 töissä vaan tehä esim. etätöitä.” Pieni, kyllä etätöissäkin niitä töitä odotetaan tekevä.

Viivi on pieni vielä, mutta kyllä kasvaa …

Söpöintä oli kuulla Viivin rakkaus mittari.

Viiviltä kysyttyä; jos Valtterilla ei olisi mersua, kulkisiko hän bussilla Valtterin kanssa ? Kulkisi.

Vierailija
600/1987 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä kausi on? Kuronen ei grillaa, ihmiset parkuu jostain aivan turhasta nuotioilla ja MITÄ äsken tapahtui miesten puolella? Tony avautui ja kolme muuta miestä parkuu? Paskin kausi ikinä.