Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Vierailija kirjoitti:
Oliko niillä ihan ekoilla kausilla kaikki bileet tuotannon ideoimia teemabileitä vai tapahtuiko silloin asiat vähän enemmän omalla painollaan? Tää on nyt ehkä vähän elähtänyt just siksi, että nuoriso menee tuonne kuin jollekin kieroutuneelle riparille, jossa ohjelma on valmiiksi rakennettu ja sen puitteissa sitten toimitaan. Tosi vähän jää osallistujien itsensä varaan. Ja tosiaan nyt kun viina ei maistukaan kaikille, se anti on aika ohutta.
Ja kun teemoina oli vaikka seitsemän veljestä saati kuolemansyntiä niin eihän noi tallukat tienneet mistä on kyse.
Siis katsooko joku oikeasti tuota soopaa?
Pelkkä mainosten näkeminen aiheuttaa syvää myötähäpeää. En voi ymmärtää ollenkaan ohjelman suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Jemina ja Toni pois?? :o
Luuserit, jos lähtevät. Miksi menevät mukaan, jos ei kantti kestä? Ihme kitinää Jeminalta etenkin koko kausi. Ihan kuin ei tietäisi mihin lähtee mukaan.
Pitäisi olla kiellettyä keskeyttää.
Nuorison englannin puhumisen ja ymmärtämisen taso jaksaa järkyttää kausi kaudelta. Nämä tyypit eivät kyllä maailmaa valloita!
Mii houp it tuu
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu pitävän tätä tylsänä kautena, mutta musta tylsempiä on ollut ne kaudet, joissa valtaosalla varatuista on lentänyt heti parisuhteet romukoppaan. Tällä kaudella on ollut kivaa se, että asiat etenevät vähän hitaammin ja voi oikeasti tarkkailla tilanteen kehittymistä.
Mä myös tykkään Viivistä ja Valtterista. Ne tuntuu todellakin aika ujoilta ja usein vaivaantuneilta tuolla, mutta selkeästi välittävät toisistaan ja eivät halua loukata toista osapuolta.
Jotkut on sanonut, että Temppareihin ei pidä lähteä, jos ei halua leikkiä roiseja leikkejä tai juhlian yömyöhään, mutta voisko tätä Suomi-versiotakin kehittää vähän aikuisempaan suuntaan siinä mielessä, ettei joka kaudella toistuisi samat pullonpyöritykset ja seksiasentoleikit?
Ja ne takapuolelle piiskaamisetkin voisi jättää pois, ei sillä ole mitään tekoa s/m kanssa. Näyttää vaan ihan tyhmältä.
Jemina vaikuttaa joo ikävältä, mutta tietysti toi tilannekin tuo ihmisen huonot puolet esiin. Varmaan se on kuitenkin perusluonteeltaan tollanen kiree ja valittava.
Tony taas vaikuttaa vaan huonolta ihmiseltä, mun om vaikea löytää siitä hyvää puolta. Mutta joo, uskon että se voi kasvaa tosta paljonkin. Siinä vaan kiteytyy sellaiset piirteet, joita itse halveksin. Eli toi vastuuntunnoton marina, ei itse jaksa jättää puolisoa tai ottaa vastuuta elämästään, vaan valitetaan ja mökötetään kunnes asiat tapahtuu ympärillä. Lopuksi voi vielä uhriutua ja kaataa kaikki ongelmat muiden ihmisten niskaan. Ja just sellanen "tällänen mä oon, take it or leave it" jonka varjolla voi sitten olla huono ihminen.
Vierailijjjaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jemina vaikuttaa todel7la tekopyhältä. Itkee kun sinkut yrittää rikkoa heidän parisuhdetta tahallaan. Itse kuitenkin sinkkuna ollessaan vei asian ihan seuraavalle tasolle.
Ei kai Jemina tehnyt yhtään mitään. Yritti vältellä sitä ällöä varattua, joka oli ihan hulluna siihen. Olihan ne "halutaan testata Tonyn parisuhde jutut tosi manipuloivia. Se jassu on todella manipuloiva. "Kumpikaan ei anna sitä mitä toinen tarvisi parisuhteessa." Mitä Jassu tarkoitat? Anna mitä? Tony vaan tykkää, että joku selittää sille tollasta kakkaa. Kertoo vain kuinka typerä se on. Narsistit on huomionkipeitä.
Tottakai narsistit ovat huomionkipeitä. Olet vain erehtynyt henkilöstä. Narkut eivät koskaan halua erota siitä, jota he aliarvostavat. Sekä eivätkä osallistu koskaan julkisuudessa omien asioiden selvittämiseen. Jemina ei voi enää sille mitään, mutta onneksi Tony ei enää pelkää hirviötä. Narsistit eivät koskaan myönnä sitä, että heissä on yhtään mitään vikaa, eivätkä sitä että he ovat huomionkipeitä. He eivät ota syytöksiä vastaan muilta, jotka kohdistuvat häneen itseensä. Totta on sekin että vain toiset narsistit pitävät toisesta narkusta. He ihannoivat toisiaan ja eivät näe hänessä yhtään mitään vikaa toisessa narsistissa.
Kattelen nyt vasta videotervehdyksiä, olikohan niillä joku aikaraja videoon kun kaikki puhu niin nopeasti? (Paitsi Jani joka ei keksinyt oikeesti mitään fiksua :'D) Valtteri "näytät hyvältä teeveessä" jes! Ja siis nää muijat lukee paperista? Vähän teennäiseltä vaikuttaa kaikilta muijilta paitsi Siiriltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas hurjan näköistä porukkaa,Love Islandilla kauniita naisia ja komeita miehiä,muutenkin olivat kivan oloisia,kun vertaa näihin.
Love island on tehtykin erilailla, siisti , ei känni sekoilua, jotenkin fiksumpaa ja viatonta meininkiä🥰.
Loves Islannissa tuskin pääsisi pitkälle kaksimielisillä esittely letkauksilla.Ja känni rumentaa ( ja vanhentaa) aina ihmistä.
Temppari naisten silmämeikki on aina suditun näköinen, väsymys kännäämisen vuoksi,
tosi rumia ja elähteneitä.😖
Poikkeuksen tekee Viivi, hän kun menee nukkumaan ajoissa ja ei törpöttele, on myös raikkaan näköinen.
Minä alkuun naureskelin Viivin ja Valtterin arvomaailmaa, niin pikkuhiljaa olen alkanut ymmärtämään heidän tavoitteitaan, miksi ovat ohjelmassa.
Eivät he ole tulleet testaamaan parisuhdetta, ovat tekemässä Aki Manniset ja pyrkimässä julkisuuteen viettämään sitä luksus-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksen tekee Viivi, hän kun menee nukkumaan ajoissa ja ei törpöttele, on myös raikkaan näköinen.
Minä alkuun naureskelin Viivin ja Valtterin arvomaailmaa, niin pikkuhiljaa olen alkanut ymmärtämään heidän tavoitteitaan, miksi ovat ohjelmassa.
Eivät he ole tulleet testaamaan parisuhdetta, ovat tekemässä Aki Manniset ja pyrkimässä julkisuuteen viettämään sitä luksus-elämää.
Olen kanssasi samaa ja eri mieltä. Viivi ei ole millään muotoa raikkaan näköinen, kalpea iho, huonot hiukset ja keltaiset hampaat tuovat ainakin minun silmiini vanhan mummuni. Verisuonetkin näkyvät välillä mukavasti meikkien läpi.
Bileissä kaiken vältteäy, ajoissa nukkumaan meneminen ja hiirulaisuus on sellaista käytöstä, jota alfaurosta leikkivä keskenkasvuinen ihminen odottaa edustusvaimolta. Suhteita on monenlaisia, ja tämä kuuluu epätasa-arvoisiin suhteisiin. Akka tekee mietä mies haluaa.
Tuossa viimeisessä kohdassa olet myös oikeassa, he eivät ole tulleet testaamaan yhtään mitään, vaan hakeakseen tv-aikaa. Ilmeisesti tuotanto oli luvannut Valtterille luvan leikkiä Cheekiä yksissä bileissä ja se päätettiin näyttääkin. V*tuikshan se män, mies jäätyi. Mutta koska varsinaista mokaa ei näytetty, uskallan ennustaa, että jossain tulevassa bileissä Valtteri saa vielä yhden mahdollisuuden. Toivottavasti joku musiikkimoguli on silloin tv:n ääressä ja spottaa nousevan posken.
Niin ja se, että naureskelit heidän arvomaailmalleen, mutta nyt ymmärrät heidän tavoitteitaan? Mitä hemmettiä, kun arvomaailma on kierossa, hyviä ja realistisia tavoitteita on mahdoton asettaa. Miksi et muuten enää naura heidän arvomaailmalleen, ei se ole muuttunut miksikään. Sinä olet muuttunut.
On niin tylsää että lopetin koko kattomisen. Hohhoijjaa ja haukotus.
Olen kyllä niin pettynyt jos kerran Eetu on se panija. Pidin symppiksenä parina, mutta sikahan tuo mies sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä niin pettynyt jos kerran Eetu on se panija. Pidin symppiksenä parina, mutta sikahan tuo mies sitten on.
Oletko yhtä pettynyt ensimmäiseen naisvarattuun, joka avaa ensimmäisenä ruusunsa, vai haluatko pahoittaa mielesi ainoastaan silloin, kun mies on pääosassa?
Rikollinen sinkku-Jami "seurustelee" jonkun just 16 vuotta täyttäneen tytön kanssa :X
Vierailija kirjoitti:
Narsisti-diagnoosit on aina yhtä väsyneitä.
Narsismi on nykyään yleisempää kuin luullaan, lisäksi on paljon hyvin narsistisia ihmisiä (jotka eivät täytä diagnoosia, mutta vaikuttavat narsisteilta).
Julia on superkankea. Onkohan nepsy? Vai johtuuko se vain savolaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen sinkku-Jami "seurustelee" jonkun just 16 vuotta täyttäneen tytön kanssa :X
ja hälle isi/setä olo saaren varatuista....
Oliko niillä ihan ekoilla kausilla kaikki bileet tuotannon ideoimia teemabileitä vai tapahtuiko silloin asiat vähän enemmän omalla painollaan? Tää on nyt ehkä vähän elähtänyt just siksi, että nuoriso menee tuonne kuin jollekin kieroutuneelle riparille, jossa ohjelma on valmiiksi rakennettu ja sen puitteissa sitten toimitaan. Tosi vähän jää osallistujien itsensä varaan. Ja tosiaan nyt kun viina ei maistukaan kaikille, se anti on aika ohutta.