Miksi suomessa juodaa niin vähän teetä?
Kommentit (57)
Suomalaiset pitävät kitkeristä mauista, kuten kahvista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset pitävät kitkeristä mauista, kuten kahvista.
Kyllä tee on kitkerämpää kuin kahvi jos ruvetaan vertailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole englantilaisia, irlantilaisiakaan meistä ei tule.
Ja Suomeen tee tuodaan ulkomailta.
Tuodaan tee ulkomailta myös englantiin ja irlantiin
Kahvinjuojat ovat koukussa kahviin.
Olipa taas otsikko hyvää suomen kieltä.
En pidä teestä. Ihan kuin kuumennettua hajuvettä lipittäisi. Sama juttu jasmin riisin kanssa, vai basmatiako se haiseva on.
Sitä minäkin ihmettelen. En ymmärrä noita kahvin juojia. Jotkut vetää sitä monta kupillista.
Minä juon teetä mutta vain maustamatonta vihreää teetä. Se on mielestäni parasta.
Olen yllättynyt miten hyviä luomuteet ja salviatee on. Ei siinä marketin mustat käppyräteet enää kiinnostele. Paitsi kamomilla on hyvä, mansikka ja jotkut muut luontaiset. Kokeilemalla selviää.
Teen juominen on kaikista juomista vaativin ja eniten aikaa vievä, eikö suomalaisilla ole kärsivällisyyttä juoda teetä?
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt miten hyviä luomuteet ja salviatee on. Ei siinä marketin mustat käppyräteet enää kiinnostele. Paitsi kamomilla on hyvä, mansikka ja jotkut muut luontaiset. Kokeilemalla selviää.
Ne ovat lämpimiä haudukkeita, ei teitä
Vierailija kirjoitti:
Minä juon teetä mutta vain maustamatonta vihreää teetä. Se on mielestäni parasta.
Tekee mieli kunnollista kiinalaista vihreää teetä, harmi että nyt juuri ei ole kotonani vihreää teetä
Teen kilohinta yli sata euroa. Siksi en juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauduke voi olla joillekin tee. Osaa juodaan viileänä. Lämpö karkaa äkkiä. Lisäksi osassa on teetä eli teelehtiä, kuten kaupan sitruunajäätee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinkaan maanteitä eikä ehkä moottoriteitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Teen kilohinta yli sata euroa. Siksi en juo.
Aina kalleinei ole paras ratkaisu. Tasa-arvoa löytyy teen juontiin jos ottaa vain ohjeita teenjuojalta ja perehtyy itse.
Minä itse aloitin citymarketin vihreästä kiinalaisesta teestä joka on vihreässä metallirasiassa
Tee lieventää stressiä ja antaa inspiraatiota rauhalle.
Hyvästä ja kalliista teestä maksaa itsensä kyllä pois ellei nyt täysin hulluittele rahalla
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi kun pitää kitata viinaa.
Kunnon tujaus Stroh'ta sekaan ja hoituu samalla molemmat.
Emme ole englantilaisia, irlantilaisiakaan meistä ei tule.
Ja Suomeen tee tuodaan ulkomailta.