Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Siiri osoitti sivistyksensä tason, kun kertoi että luulee sanonnan "Karjala takaisin" tarkoittavan sitä kaljaa. 😂
Mikä ihmeen tilanne siellä miesten resortin uima-altaalla oli? "Älkää kattoko altaalle!" Ketkä sinkkunaiset siinä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton Vanessan naama on kyl 💀 (aloin tänään seuraamaan tätä)
Vahvasti orastava Tuksu.
Joku aiemmin sanoi, että ihan kuin Tiina Jylhä ja tämä osui mielestäni ihan täydellisesti. Erona se että Tiinalla on huomattavasti ikää ja tämä Vanessa on jo parikymppisenä yhtä elähtänyt?!?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet puhuu vähäpuheisista naisista rumasti? Kuinka usein kuulette naisten puhuvan miehistä samaan sävyyn? Miehet siellä ilman paitaa hilluu esittelemässä treenattuja kroppiaan tai vähintäänkin pukeutuvat tiukkoihin muskelipaitoihin ja tiukkoihin farkkuihin esitelläkseen muotojaan. Ei naiset naura niille räkäisesti sitä kuinka säälittäviä helppoja kiimaisia lorttoja ne miehet on. Miksi? Siksi että naisissa on sentään jotain inhimillisyyttä.
No minä kyllä pistän samalla mitalla takaisin ja analysoin ja arvostelen miehiä ihan säälimättä. Samaa he tekevät naisille. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että noita marlonin kommentteja on pitäny jättää ohjelmaan kun tuotanto on kuitenkin tiennyt syytöksistä sitä (se, sitä, ei hän) kohtaan! Ei ois lopulta niin paljon vaikuttanut itse ohjelmaan ja jos oiskin niin so what. Joka kerta ku sen ällöttävä naama tulee telkkariin tekis mieli oksentaa kun tietää mitä se ilmeisesti on tehnyt. Hyi!
Mun mielestä ihan hyvä, että näytetään mikä sika Marlon on. Sittenpähän tiedämme kaikki ja osaamme suhtautua asiaankuuluvalla tavalla häneen. Miksi tuota pitäisi siloitella tai kaunistella telkkariin? Parempi, että jengi tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Toi Valtteri on kyllä niin turha tuolla.
Uskomattoman pinnallinen jätkä. Tulis hyvin varmaan toimeen sen maajussi-Patrikin kanssa. Voisivat ajella mersulla yhdessä ja tuntea itsensä tärkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuotanto vienyt sinkkupojat ensin paikalliseen bordelliin, niin ei tarvitsisi olla vain ja ainoastaan
sen *illun perään.
Näin ajattelee aikuinen mies.
Kyllä. Olis kundien aika kulunut villalla rattoisasti kutisevia munia rapsutellessa ja kondyloomaa parannellessa. Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Siiri on v i t u n runsas, sinkku-Tino, 24, täräytti kameralle pidellen käsiä kuvitteellisten rintojen päällä.
Tottahan tuo on. Runsas on. Ja jos tätä paheksutaan, niin "runsas" on mielestäni aika mukava ja kohtelias sana vielä kuvaamaan Siirin kurveja ja vartalomallia.
Mien tuo Tony/Toni suhauttaa tai sössöttää s-kirjainta jotenkin ihmeellisesti? Häiritsee suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sinkkumiehet on ihan kamalia! Hyi kun menee oikein kylmät väreet niiden puheista ja elekielestä. He nauravat naisten kustannuksella ja puhuvat arvostellen naisten vartaloista. Jos itse olisin tuolla samalla villalla, niin tulis kyllä hyvin ahdistunut ja loukattu olo. Ja kun niiden sinkkujen pitäisi olla siellä tukena ja olla "houkutuksena", kaukana siitä tänävuonna...
No siellä on yksi hyväkroppainen nainen (Jemina), yksi sinne päin (Viivi) ja sitten snadisti plösö sekä superplösö - nimet tiedätte. Ei kai miesten tarvitse tekopyhästi fanittaa mitään läskikasaa. Jos olisin mies, niin Jemina olisi ainoa kaunis ja tavoiteltava millään tasolla.
Muista mikä on sinkkujen tehtävä. Eivät ole ole tuolla millään ilmaisella lomalla. Eipä noissa sinkuissakaan ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Tonyn hammasrivi näyttää jotenkin oudolta edestä päin?
Näinä pakkomielteisen suoristuksen, laminaattikuorien ja valkaisun aikoina normaali epäsymmetrinen hammasrivistö on tosiaan monelle järkytys.
Tony on oikein nätti poika. Ehkä jopa liiankin nätti kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi kun ihmetellä miten tuon ikäiset nuoret on niin älyttömän naiveja elämää kohtaan, tää yks opiskelija nuoripari joka tykkää "luksuksesta" on kyllä niin syvällä oman elämänsä teatterissa ja eivät nää kuinka naurettavaa ja tuhoisaa toi on. Joko vanhemmat rahoittaa tätä kulissia tai sitten pikavipit on tai tulee olemaan isossa osassa jossain kohtaa elämää. Sanon näin koska olin itse tuossa iässä vähän tuonne päin mutta en läheskään noin paha, tein kyllä älyttömästi töitä ja aina piti olla uusi auto ja siistit vaatteet ja matkustelua, velaksi silloin uudet autot nuorella iällä hankittiin. Vasta nelikymppisenä tämä amis on saanut oikeasti pinkan kuntoon niin että omaisuutta on reippaasti yli parinsadantonnin ja velkaa ei ole autosta eikö asunnosta. Siihen auttaa että työt maistuu edelleen ja tulot yli viisi donaa. Nyt voisi oikesti elää leveesti ja leikkiä jotain spedeä, mutta kun ei oikeen hirveästi kiinnosta, riittää että on kaikkea mitä tarvitsee, pystyy reissaamaan jos haluaa ja ei ole tarve olla jotain muuta kuin oma itsensä. Joku nyt sanoo että prassailet nyt sitten täällä, en oikesti prassaile vaan toi on täyttä totta. Halusin vaan sanoa että tyhjät tynnyrit ne kolisee eniten, niin tässäkin ohjelmassa voi taas nähdä.
Et voi muuta kuin ihmetellä rahankiilto silmässä olevia poikia vaikka olit itse samanlainen poika? Ja nyt voisit leikkiä spedeä mutta sen sijaan päätät vain spedeillä täällä? Katso nyt siihen peiliin.
Siis tottakai rahankiilto on edelleen silmissä, siksihän sitä töitäkin tehdään, halusit noissa viittauksissasi oikoa mutkia suoriksi.
Olin siis nuorempana vähän "lesoilia" vaikka omalla työllä hankituilla varoilla lesoilin ja en todellakaan ollut niin varoissani mitä ulospäin näytti, se oli naurettavaa spedeilyä. Toi on naurettavuuden huippua kun tällä pojalla ei ole edes tuloja! Lesoilee muiden varoilla. Samaa leveilyä näkee monessa nuoressa, hankitään vaikka pullorahoilla se merkkivaate jotta ollaan jotakin. Minäkin voisin lesoilla kun äidilläni on jonkun verran "takamettää" niinkuin landella sanotaan, mutta se ei todellakaan ole minun ja ei vaikuta minun elämääni pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sinkkumiehet on ihan kamalia! Hyi kun menee oikein kylmät väreet niiden puheista ja elekielestä. He nauravat naisten kustannuksella ja puhuvat arvostellen naisten vartaloista. Jos itse olisin tuolla samalla villalla, niin tulis kyllä hyvin ahdistunut ja loukattu olo. Ja kun niiden sinkkujen pitäisi olla siellä tukena ja olla "houkutuksena", kaukana siitä tänävuonna...
No siellä on yksi hyväkroppainen nainen (Jemina), yksi sinne päin (Viivi) ja sitten snadisti plösö sekä superplösö - nimet tiedätte. Ei kai miesten tarvitse tekopyhästi fanittaa mitään läskikasaa. Jos olisin mies, niin Jemina olisi ainoa kaunis ja tavoiteltava millään tasolla.
Muista mikä on sinkkujen tehtävä. Eivät ole ole tuolla millään ilmaisella lomalla. Eipä noissa sinkuissakaan ole kehumista.
No joo, mutta useimmilla jätkillä ei sentään ole 10-20 kiloa ylipainoa. Se jo auttaa asiaa.
On nuo Jere & Marlon ihan täysin shit 4 brains -osastoa. Aivan täysiä pellejä molemmat. Tämä ohjelman jälkeen onneksi tietävät naiset pysytellä näistä kaukana.
Ihan teki pahaa kuulla sinkkumiesten kommentteja siitä kuinka ”Siiri kaadetaan ensimmäisenä ihan salee KJEHKJÄHKJEHKJÖH”
Äärimmäisen epäonnistunut casting tänä vuonna. Sinkkumiesten joukossa oli myös muutama varattu, joiden tyttöystävät sai tietää asiasta palstojen kautta kun sinkkuja esiteltiin 🤭
Luomut on luomut. Ja kivat tissit onkin Siirillä, sanoi muut naiset mitä vain niin kyllä miespuolisen silmää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät nuo Siirin roikkotissit. Ja ikää oli? Eikö tosiaan ymmärrä miten kamalalta näyttävät tuossa asussa? Tuollainen asu on oikeasti vain normaalipainoisille joilla on joko pienet tissit tai sitten leikkauksella kohotetut/silikonit. Häpeää varmasti itsekin nyt kun katsoo jaksoja miltä on näyttänyt.
Höpö höpö. Siirin rinnat ovat todella kauniit, isot ja seksikkäät.
Siiri vaikuttaa symppikseltä ja ihanasti rauhoitteli Jeminaa iltanotskilla plussajaksossa. Kyllä vaihtaisin myös omat nahkapussukat hänen tisseihin.
pulu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät nuo Siirin roikkotissit. Ja ikää oli? Eikö tosiaan ymmärrä miten kamalalta näyttävät tuossa asussa? Tuollainen asu on oikeasti vain normaalipainoisille joilla on joko pienet tissit tai sitten leikkauksella kohotetut/silikonit. Häpeää varmasti itsekin nyt kun katsoo jaksoja miltä on näyttänyt.
Höpö höpö. Siirin rinnat ovat todella kauniit, isot ja seksikkäät.
Anna kun arvaan; mielestäsi hänellä on myös täydellisen virheetön ja kadehdittava vartalo. Okei. Selvä.
Kertovatko totuutta. Noita syytteitä eivät pysty tarkistamaan. Ohjelma ehditään kuvaamaan monesti ennen kun tulee esille asiat.