Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Oletteko tietoisia miksi extra on jätetty pois? Kaipaan analyysisetää, näin tämä ohjelma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Luomut on luomut. Ja kivat tissit onkin Siirillä, sanoi muut naiset mitä vain niin kyllä miespuolisen silmää miellyttää.
No, makuasia. Miehenä itse tykkään pienistä, mutta ei kaikkien samasta tykätä tarvitsekkaan.
Uusi sinkkumieskin on ollut selkeästi olut- ja pizza-aikaan kotona. Kivat vatsamakkarat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että noita marlonin kommentteja on pitäny jättää ohjelmaan kun tuotanto on kuitenkin tiennyt syytöksistä sitä (se, sitä, ei hän) kohtaan! Ei ois lopulta niin paljon vaikuttanut itse ohjelmaan ja jos oiskin niin so what. Joka kerta ku sen ällöttävä naama tulee telkkariin tekis mieli oksentaa kun tietää mitä se ilmeisesti on tehnyt. Hyi!
Onko meillä tietoa minkä ikäinen tää oletettu lapsi on?
Huhujen mukaan 13-14 -vuotias. Ei oo tarkkaa tietoa mutta puhutaan suurinpiirtein 13-14 -vuotiaasta. Eli ei oo mikään kovin nuori lapsi muttei vielä kovin vanhakaan.
Ja koska emme tiedä tarkemmin niin turha tätä on spekuloidakkaan. Tässä keississä voi olla se perusjuttu että Marlon on tarjonnut asiaa x ja lapsi on sitten suostunut juttuihin saadakseen haluamaansa asiaa x. On se sitten tupakkaa, alkoholia tai jotain muuta.
Väärin se on joka tapauksessa.
Huhuja näköjään kulkee erilaisia. Syyte on ajalta jolloin marlon oli itse 18 ja uhri on ollut samaa kaveriporukkaa, ilmeisesti kuitenkin vielä alaikäinen mutta ei ehkä ihan noin nuori kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että noita marlonin kommentteja on pitäny jättää ohjelmaan kun tuotanto on kuitenkin tiennyt syytöksistä sitä (se, sitä, ei hän) kohtaan! Ei ois lopulta niin paljon vaikuttanut itse ohjelmaan ja jos oiskin niin so what. Joka kerta ku sen ällöttävä naama tulee telkkariin tekis mieli oksentaa kun tietää mitä se ilmeisesti on tehnyt. Hyi!
Huhujen mukaan 13-14 -vuotias. Ei oo tarkkaa tietoa mutta puhutaan suurinpiirtein 13-14 -vuotiaasta. Eli ei oo mikään kovin nuori lapsi muttei vielä kovin vanhakaan.
Ja koska emme tiedä tarkemmin niin turha tätä on spekuloidakkaan. Tässä keississä voi olla se perusjuttu että Marlon on tarjonnut asiaa x ja lapsi on sitten suostunut juttuihin saadakseen haluamaansa asiaa x. On se sitten tupakkaa, alkoholia tai jotain muuta.
Huhuja näköjään kulkee erilaisia. Syyte on ajalta jolloin marlon oli itse 18 ja uhri on ollut samaa kaveriporukkaa, ilmeisesti kuitenkin vielä alaikäinen mutta ei ehkä ihan noin nuori kuitenkaan.
Jos olisi ollut 16 vuotta täyttänyt ei puhuttaisi lapsesta laisinkaan. Eikä todennäköisesti 15-vuotiaan kohdallakaan. Eli on ollut alle 15-vuotias koska he ovat laintulkinnan mukaan lapsia.
Jos Marlon oli 18v niin ei se olisi mikään ihme jos hyväksikäytetty tyttö olisi ollut vaikkapa 14v ja täyttämässä 15v. Kyllä täällä Vantaallakin on kaveriporukoita joissa on sekä täysi-ikäisiä että alaikäisiä. Moni alaikäinen juuri etsii kaveriksi täysi-ikäisiä kun täysi-ikäiset voi ostaa alkoholia ja röökiä kaupasta ja välittää tälle alaikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Valtteri on kyllä niin turha tuolla.
Uskomattoman pinnallinen jätkä. Tulis hyvin varmaan toimeen sen maajussi-Patrikin kanssa. Voisivat ajella mersulla yhdessä ja tuntea itsensä tärkeiksi.
Säälittävä tapaus tämä merkkivaate tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiri on v i t u n runsas, sinkku-Tino, 24, täräytti kameralle pidellen käsiä kuvitteellisten rintojen päällä.
Tottahan tuo on. Runsas on. Ja jos tätä paheksutaan, niin "runsas" on mielestäni aika mukava ja kohtelias sana vielä kuvaamaan Siirin kurveja ja vartalomallia.
Se on eri asia että puhuu toisesta nätisti että miellyttää kyllä silmää sellainen runsaus, kuin että sille nauretaan räkäisesti yhdessä samassa yhteydessä kun puhutaan kaikkea muutakin varsin seksististä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi kun ihmetellä miten tuon ikäiset nuoret on niin älyttömän naiveja elämää kohtaan, tää yks opiskelija nuoripari joka tykkää "luksuksesta" on kyllä niin syvällä oman elämänsä teatterissa ja eivät nää kuinka naurettavaa ja tuhoisaa toi on. Joko vanhemmat rahoittaa tätä kulissia tai sitten pikavipit on tai tulee olemaan isossa osassa jossain kohtaa elämää. Sanon näin koska olin itse tuossa iässä vähän tuonne päin mutta en läheskään noin paha, tein kyllä älyttömästi töitä ja aina piti olla uusi auto ja siistit vaatteet ja matkustelua, velaksi silloin uudet autot nuorella iällä hankittiin. Vasta nelikymppisenä tämä amis on saanut oikeasti pinkan kuntoon niin että omaisuutta on reippaasti yli parinsadantonnin ja velkaa ei ole autosta eikö asunnosta. Siihen auttaa että työt maistuu edelleen ja tulot yli viisi donaa. Nyt voisi oikesti elää leveesti ja leikkiä jotain spedeä, mutta kun ei oikeen hirveästi kiinnosta, riittää että on kaikkea mitä tarvitsee, pystyy reissaamaan jos haluaa ja ei ole tarve olla jotain muuta kuin oma itsensä. Joku nyt sanoo että prassailet nyt sitten täällä, en oikesti prassaile vaan toi on täyttä totta. Halusin vaan sanoa että tyhjät tynnyrit ne kolisee eniten, niin tässäkin ohjelmassa voi taas nähdä.
Et voi muuta kuin ihmetellä rahankiilto silmässä olevia poikia vaikka olit itse samanlainen poika? Ja nyt voisit leikkiä spedeä mutta sen sijaan päätät vain spedeillä täällä? Katso nyt siihen peiliin.
Siis tottakai rahankiilto on edelleen silmissä, siksihän sitä töitäkin tehdään, halusit noissa viittauksissasi oikoa mutkia suoriksi.
Olin siis nuorempana vähän "lesoilia" vaikka omalla työllä hankituilla varoilla lesoilin ja en todellakaan ollut niin varoissani mitä ulospäin näytti, se oli naurettavaa spedeilyä. Toi on naurettavuuden huippua kun tällä pojalla ei ole edes tuloja! Lesoilee muiden varoilla. Samaa leveilyä näkee monessa nuoressa, hankitään vaikka pullorahoilla se merkkivaate jotta ollaan jotakin. Minäkin voisin lesoilla kun äidilläni on jonkun verran "takamettää" niinkuin landella sanotaan, mutta se ei todellakaan ole minun ja ei vaikuta minun elämääni pätkääkään.
Sorry mutta en nyt tiedä kuulostaako toi sun lesoilu nytkään yhtään sen paremmalta. XD Aika nolon vaikutelman annat itsestäsi. Ja pakko päästä lyttäämään alemmas jotakuta kaltaistasi koska (ehkä) tienaat enemmän kuin hän? Olet nolo ja ei siitä yli pääse. Monestihan se on näin että ei kestä katsoa toisessa sellaisia piirteitä mitä itsessä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sinkkumiehet on ihan kamalia! Hyi kun menee oikein kylmät väreet niiden puheista ja elekielestä. He nauravat naisten kustannuksella ja puhuvat arvostellen naisten vartaloista. Jos itse olisin tuolla samalla villalla, niin tulis kyllä hyvin ahdistunut ja loukattu olo. Ja kun niiden sinkkujen pitäisi olla siellä tukena ja olla "houkutuksena", kaukana siitä tänävuonna...
No siellä on yksi hyväkroppainen nainen (Jemina), yksi sinne päin (Viivi) ja sitten snadisti plösö sekä superplösö - nimet tiedätte. Ei kai miesten tarvitse tekopyhästi fanittaa mitään läskikasaa. Jos olisin mies, niin Jemina olisi ainoa kaunis ja tavoiteltava millään tasolla.
Muista mikä on sinkkujen tehtävä. Eivät ole ole tuolla millään ilmaisella lomalla. Eipä noissa sinkuissakaan ole kehumista.
No joo, mutta useimmilla jätkillä ei sentään ole 10-20 kiloa ylipainoa. Se jo auttaa asiaa.
Mielummin 20kg rasvaa vyötäröllä kun 2kg eritteitä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ilmeisesti alaikäinen, ei ehkä ihan noin nuori". Voi luoja. Se on ollut lapsi eli korkeintaan 15v. Vuoden vanhempi on jotenkin enemmän ok? Pitää myös muistaa että teot on tapahtuneet aikavälillä 19.6.–30.7.2018 ja että syyte ei ole pelkästään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vaan TÖRKEÄSTÄ lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja törkeästä raiskauksessta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä! Kun katselee nykypäivän teinejä, ei kovin lapselta näytä, kuulosta eikä vaikuta. 13kesäiset käyttäytyvät ja pukeutuvat kuin aikuiset, paitsi vieläkin typerämmin. Lapsi sen ikäinen on, vaikka kroppa olisi täysi naisen. Eli ei välttämättä ihan pikkulapsesta ole kyse, vaikka lain edessä lapsi olisikin.
Onko sinun mielestä teko silloin ok jos tämä lapsi näyttää naiselta? Tuon ikäiset lapset on ihan kakaroita vielä.
Voi Valtteri miten hukassa on itsensä kanssa. Piti oikein defenssinä purskahdella nauruun iltanuotiolla kun Sami sano iltaa.
Ihmettelen sitä, ettei Marlonin osuutta ole leikattu pois. Ainakin tähän mennessä häntä ei ole näkynyt paljon muuta kuin kommentoimassa toisten toilailuja. Sellaiset kohdat olisi ihan hyvin voinut jättää pois.
Toki voi olla, että hän saa myöhemmin isomman roolin, jos hän tulee valituksi treffeille tai jos jollain varatulla kehkeytyy jotain juttua hänen kanssaan. Mutta nämä tähänastiset esiintymiset olisi kyllä mielestäni helposti voinut jättää pois ilman että juoni jotenkin olisi kärsinyt siitä.
Aika typerä toi elämänohje, että pitää olla aina plan b, ei rakentaa elämää yhden ihmisen varaan.
Itse kyllä rakennan elämäni tasan yhden ihmisen varaan ja se yksi olen minä itse.
Jotenkin tosi noloa ja myös omaa suhdetta alentavaa tuollainen plan b ja ”villikortti takataskussa” -puhe. Joko oman epävarmuuden peittelyä, tai puheen ollessa totta, kertoo siitä kuinka vakavisaan omaan suhteeseen todellisuudessa suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä toi elämänohje, että pitää olla aina plan b, ei rakentaa elämää yhden ihmisen varaan.
Itse kyllä rakennan elämäni tasan yhden ihmisen varaan ja se yksi olen minä itse.
Jotenkin tosi noloa ja myös omaa suhdetta alentavaa tuollainen plan b ja ”villikortti takataskussa” -puhe. Joko oman epävarmuuden peittelyä, tai puheen ollessa totta, kertoo siitä kuinka vakavisaan omaan suhteeseen todellisuudessa suhtaudutaan.
Samaa mieltä. Paljasti vaan miten p aska ihminen on. Todellakin sillon ku seurustellaan,
rakennetaan sen yhden ihmisen varaan. Tää ja sit ne sinkuille Jeminasta pahan puhuminen oli selvä punainen lippu. JUOKSE JEMINA, JUOKSE!!!!
Jani Roosasta: meillä vois olla aika samantasosta juttua, kun ollaan aika saman ikäisiä.
Tästä huomaa miten vanha itse on yli kolmekymppisenä, kun noille joku 1-2 vuoden ikäerokin on olevinaan mainitsemisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä! Kun katselee nykypäivän teinejä, ei kovin lapselta näytä, kuulosta eikä vaikuta. 13kesäiset käyttäytyvät ja pukeutuvat kuin aikuiset, paitsi vieläkin typerämmin. Lapsi sen ikäinen on, vaikka kroppa olisi täysi naisen. Eli ei välttämättä ihan pikkulapsesta ole kyse, vaikka lain edessä lapsi olisikin.
Onko sinun mielestä teko silloin ok jos tämä lapsi näyttää naiselta? Tuon ikäiset lapset on ihan kakaroita vielä.
Ei ole ok, vaan sitä, ettei välttämättä ole kyse kovinkaan pienestä lapsesta, vaan teinistä, joka on ulkonäöltään enempi aikuinen nainen. Ja kuka on niin tietämätön, että väittää, ettei joku 13v voi olla jo ihan täysi tekijä ja harrastaja, jolla on jo ihan aktiivinen sukupuolielämä. Tunteeko joku 13vuotiaan kokemattoman neitsyen?
Minä ja mieheni haetaan tähän ohjelmaan muttei vielä, olemme vasta valimistautuneina. Kääk, olen kohta 55v mutta eihän se haittaa.
Tonyn hampaissa ei mitään vikaa. Viivin hampaat ovat keltaiset. Ihme, ettei Valtteri ole jo saanut tästä kohtausta.