Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL

Vierailija
25.10.2021 |

Temppareiden virallinen lanka.

Kommentit (1987)

Vierailija
361/1987 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri tekee nyt Temppareissa saman kuin Patrik Maajusseissa.

Miksi sinne ohjelmaan pitää mennä mukaan jos osallistuminen mihinkään ei yhtään kiinnosta?

Vierailija
362/1987 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Jeminan leuka on jääny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin tietenkin, mutta mietin että oon itse seurustellu 15v ikäisenä 23v äijän kanssa. Jos tässäkin tosiaan se tilanne että 18v on ollut suhteessa 14veen kanssa, niin lapsen*aiskaaja on melko kova titteli😅

Vierailija
364/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuba kirjoitti:

Väärin tietenkin, mutta mietin että oon itse seurustellu 15v ikäisenä 23v äijän kanssa. Jos tässäkin tosiaan se tilanne että 18v on ollut suhteessa 14veen kanssa, niin lapsen*aiskaaja on melko kova titteli😅

En usko seurusteluun. Todennäköisempää on se, että alaikäinen tyttö on eksynyt vanhempien ihmisten porukkaan koska ne voi ostaa sille tupakkaa ja alkoholia kaupasta. Hakupalkkioksi voi sitten antaa seksiä kun rahaa ei todennäkösesti ole. Täällä Vantaalla on muutama tälläinen porukka jäänyt kiinni missä on 12-14 -vuotiaat henganneet 18-25 -vuotiaiden kanssa. 

Ei kaikki ajattele että seksin harrastaminen on niin suuri juttu. Itse en 14-vuotiaana hengannut täysi-ikäisten kanssa.

Vierailija
365/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi ja Valtteri.

Viivi on rakentanut identiteettinsä ja elämänsä Valtterin varaan. ”Koska Valtterikin teki näin, niin myös minä” -meiningillä.

Jossain vaiheessa tuo tyttö lähtee kaikista henkseleistään vielä irti ja tajuaa ettei halua pelkkää teennäistä pintaliitoa ja rahaa.

Miksi annat subjektiivisen ennakkoasenteesi ohjata pakinaasi? Se, että Valtteri on freneettisen kiinnostunut Veblen-artikkeleista, ei tarkoita, etteikö Viivi olisi niistä ihan samalla mitalla kiinnostunut. Selkosuomella: sinulla ei ole riittävästi tietoa tehdä olettamusta,

että "Viivi on rakentanut identiteettinsä ja elämänsä Valtterin varaan". Se, että toinen osapuoli on häviävästi toista nuorempi, ei riitä johtopäätöksen tekoon. Valtteri sekä Viivi löytänevät ataraksiansa, jos he ovat siihen auliita. Siihen ei ole meidän sopo-ahmattien oikeus puuttua. Mukavaa päivää kaikille tempparifaneille :)

Vierailija
366/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerä toi elämänohje, että pitää olla aina plan b, ei rakentaa elämää yhden ihmisen varaan.

Itse kyllä rakennan elämäni tasan yhden ihmisen varaan ja se yksi olen minä itse.

Jotenkin tosi noloa ja myös omaa suhdetta alentavaa tuollainen plan b ja ”villikortti takataskussa” -puhe. Joko oman epävarmuuden peittelyä, tai puheen ollessa totta, kertoo siitä kuinka vakavisaan omaan suhteeseen todellisuudessa suhtaudutaan.

Ehkä hän tarkoitti juuri sitä, että pitää olla plan B, eli pystyä tulla toimeen myös yksin.

Kyllä moni suhde on sellainen, että liian paljon ollaan sen toisen varassa, että ei oteta huomioon, että mitä sitten jos suhde loppuu.

Vaikka ollaan mukana tosissaan pitää taustalla ole tieto, että ihminen pärjää myös yksinkin.

Silloin suhde on terveellä pohjalla. Ei takerruta liikaa siihen toiseen tai pelätä koko ajan, että mitä jos se jättää.

Kun kumpikin on niin vahva, että tietää pärjäävänsä yksin, mutta silti haluaa olla yhdessä.

Koin Tonyn ahjatuksen paljon terveempänä kuin monen takertuvuuden tai lähesriippuvuuden. Tai sen, että aina pitää olla joku.

En ymmärtänyt, että Tony tarkoitti, että plan B olisi toisen naisen varallapitoa vaan omaa vahvuutta olla myös yksin.

Vanhempana naisena en näe Tonya niin pahana kuin täällä hänet nähdään, ihan järkeviä hän puhuu.

Tätähän se elämä on, huomaa, että noilta monelta puuttuu elämänkokemus. Ihan ymmärrettävää kun kovin nuoria vielä ovat.

Vierailija
367/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo plan B on ihan totta. Ei saa rakentaa elämää yhden ihmisen varaan.

Moni tekee sen virheen, että kun alkaa seurustella hylkää samalla vanhat ystävät, omat harrastukset ine. Asiat pyörii vain sen toisen ihmisen ympärillä ja kaikki tehdään yhdessä.

Sitten jos tulee ero niin huomaa, että onkin yksin, ystävät ja omat asia ovat valla jääneet jonnekin.

Vaikka seurustelee tosissaan pitää olla myös omaa elämää ja suunnitelmia. Tietysti joku kohtuus ja toisen huomioonottaminen pitää olla. Esimerkiksi montaa kertaa kuukaudessa ei voi bilettää yksikseen ilman kumppania tms.

Tuossahan esimerkiksi Viivi ei tee mitään, paitsi sitten jos Valtterikin tekee. Tai Valtteri on omissa oloissaan eikä osallistu peleihin.

Varmaan tuota osin Tony tarkoitti.

Vierailija
368/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi kun ihmetellä miten tuon ikäiset nuoret on niin älyttömän naiveja elämää kohtaan, tää yks opiskelija nuoripari joka tykkää "luksuksesta" on kyllä niin syvällä oman elämänsä teatterissa ja eivät nää kuinka naurettavaa ja tuhoisaa toi on. Joko vanhemmat rahoittaa tätä kulissia tai sitten pikavipit on tai tulee olemaan isossa osassa jossain kohtaa elämää. Sanon näin koska olin itse tuossa iässä vähän tuonne päin mutta en läheskään noin paha, tein kyllä älyttömästi töitä ja aina piti olla uusi auto ja siistit vaatteet ja matkustelua, velaksi silloin uudet autot nuorella iällä hankittiin. Vasta nelikymppisenä tämä amis on saanut oikeasti pinkan kuntoon niin että omaisuutta on reippaasti yli parinsadantonnin ja velkaa ei ole autosta eikö asunnosta. Siihen auttaa että työt maistuu edelleen ja tulot yli viisi donaa. Nyt voisi oikesti elää leveesti ja leikkiä jotain spedeä, mutta kun ei oikeen hirveästi kiinnosta, riittää että on kaikkea mitä tarvitsee, pystyy reissaamaan jos haluaa ja ei ole tarve olla jotain muuta kuin oma itsensä. Joku nyt sanoo että prassailet nyt sitten täällä, en oikesti prassaile vaan toi on täyttä totta. Halusin vaan sanoa että tyhjät tynnyrit ne kolisee eniten, niin tässäkin ohjelmassa voi taas nähdä.

Et voi muuta kuin ihmetellä rahankiilto silmässä olevia poikia vaikka olit itse samanlainen poika? Ja nyt voisit leikkiä spedeä mutta sen sijaan päätät vain spedeillä täällä? Katso nyt siihen peiliin.

Siis tottakai rahankiilto on edelleen silmissä, siksihän sitä töitäkin tehdään, halusit noissa viittauksissasi oikoa mutkia suoriksi.

Olin siis nuorempana vähän "lesoilia" vaikka omalla työllä hankituilla varoilla lesoilin ja en todellakaan ollut niin varoissani mitä ulospäin näytti, se oli naurettavaa spedeilyä. Toi on naurettavuuden huippua kun tällä pojalla ei ole edes tuloja! Lesoilee muiden varoilla. Samaa leveilyä näkee monessa nuoressa, hankitään vaikka pullorahoilla se merkkivaate jotta ollaan jotakin. Minäkin voisin lesoilla kun äidilläni on jonkun verran "takamettää" niinkuin landella sanotaan, mutta se ei todellakaan ole minun ja ei vaikuta minun elämääni pätkääkään.

Sorry mutta en nyt tiedä kuulostaako toi sun lesoilu nytkään yhtään sen paremmalta. XD Aika nolon vaikutelman annat itsestäsi. Ja pakko päästä lyttäämään alemmas jotakuta kaltaistasi koska (ehkä) tienaat enemmän kuin hän? Olet nolo ja ei siitä yli pääse. Monestihan se on näin että ei kestä katsoa toisessa sellaisia piirteitä mitä itsessä on.

Tärkeintä olla aito, jos olet hiihdossa Suomen mestari niin saat olla rauhassa ylpeä saavutuksistasi koska kaikki on totta. Jos taas leikit hiihdon Suomen mestaria etkä oikeasti osaa edes hiihtää niin silloin se ei ole aitoa vaan jonkun asian esittämistä. Antaa kateellisten länkyttää, kyllä maailmaan ääntä ja kateutta mahtuu.

Vierailija
369/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakee hieman armoa näille nuorille.. toki rikokseen syyllistyneet olisi pitänyt ohjelmasta pois jättää.. mutta nämä muut: ihmeellistä ulkonäön arvostelua ja piikittelyä ties mistä asiasta! Nuoret ovat lähteneet ohjelmaan juurikin nuoruuden kapeakatsoisuuden vuoksi/ eletään hetkessä -periaatteella. Antaa heidän kokea elämänsä seikkailu ja me katsojat puolestaan voidaan tsempata heitä ja olla kiitollisia, että uskalsivat ohjelmaan osallistua. Ei tätä ohjelmaa kukaan sellainen katso, kuka ei ei ole kiinnostunut tästä.. Minusta ainakin ihana kun ovat aidosti omia itsejään ja uskaltavat näyttää 'hölmöilynsä' telkkarissa asti. Eiköhän me jokainen omassakin elämässäkin hölmöillä. Eli suvaitsevuutta enemmän meille katsojille toivon! Nuoret on niin elämänsä alussa ja useasta paistaa heikohko itsetunto; silloin käyttäytyminenkään ei sitä järkevintä..

Vierailija
370/1987 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakee hieman armoa näille nuorille.. toki rikokseen syyllistyneet olisi pitänyt ohjelmasta pois jättää.. mutta nämä muut: ihmeellistä ulkonäön arvostelua ja piikittelyä ties mistä asiasta! Nuoret ovat lähteneet ohjelmaan juurikin nuoruuden kapeakatsoisuuden vuoksi/ eletään hetkessä -periaatteella. Antaa heidän kokea elämänsä seikkailu ja me katsojat puolestaan voidaan tsempata heitä ja olla kiitollisia, että uskalsivat ohjelmaan osallistua. Ei tätä ohjelmaa kukaan sellainen katso, kuka ei ei ole kiinnostunut tästä.. Minusta ainakin ihana kun ovat aidosti omia itsejään ja uskaltavat näyttää 'hölmöilynsä' telkkarissa asti. Eiköhän me jokainen omassakin elämässäkin hölmöillä. Eli suvaitsevuutta enemmän meille katsojille toivon! Nuoret on niin elämänsä alussa ja useasta paistaa heikohko itsetunto; silloin käyttäytyminenkään ei sitä järkevintä..

Juurikin näin, nuo nuoret ovat juuri niin aitoja kun tuossa iässä olevat ovat, elävät hetkessä vähän liiankin kanssa. Vanhempana ehkä näkevät kuinka asiat ja ajatukset elämään muuttuu totaalisesti. Tällaiselle vähän vanhemmalla katsojalle nämä nuorten jutut näyttävät vaan niin muoviselta ja tuntuvat välillä noloilta. Antaa nuorten elää nuoruutta ja eletään me vanhemmat omaa elämää.

Vierailija
371/1987 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuba kirjoitti:

Niin tutkimattomat ja dokumentoimattomat ovat suurimmat osat tapauksista, joissa nämä autoilevat nuoret kundit ovat iskeneet yläasteikäisiä tyttöjä ja painostaneet seksiin ym. Ei silloin asioista puhuttu näin avoimesti eikä monikaan kehdannut kenellekään - edes kavereille - kertoa eikä myöntää mitä oli tapahtunut, vaan tytöt ovat kätkeneet häpeänsä, traumansa ja nöyryytyksensä ja pahimmillaan niitä arpia kantaa koko ikänsä tavalla tai toisella. Ihan yhtä väärin se silti on ollut silloinkin.

Vierailija
372/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt kun ihmiset väittävät, että merkkivaatteita ja -laukkuja hamstraavat ihmiset ovat epävarmoja jostain. Itse olen aina ostanut sen mistä pidän, monesti ovat merkkituotteita, enkä ole pitänyt asiaa minään.

Mutta tätä luksuspariskunnan juttua kuunnellessa oikein hävettää!!! Että pojalla voisi olla jotain yhteistä sinkkutytön kanssa, koska molemmat pukeutuu merkkivaatteisiin? Ja ulkonäköä kuvaillessa ekana tulee mieleen merkkivaatteet? Ja mitä isompi logo tai nimi vaatteessa, sitä enemmän niistä näkyy tykkäävän. Ehkä tuolla saa ikäisiltään jotain respektiä. Onhan tuo aivan naurettavaa.

Vierailija
373/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet puhuu vähäpuheisista naisista rumasti? Kuinka usein kuulette naisten puhuvan miehistä samaan sävyyn? Miehet siellä ilman paitaa hilluu esittelemässä treenattuja kroppiaan tai vähintäänkin pukeutuvat tiukkoihin muskelipaitoihin ja tiukkoihin farkkuihin esitelläkseen muotojaan. Ei naiset naura niille räkäisesti sitä kuinka säälittäviä helppoja kiimaisia lorttoja ne miehet on. Miksi? Siksi että naisissa on sentään jotain inhimillisyyttä.

Täällä naiset puhuvat pahaa omista ja toisista miehistä. Etkö tiedä sitä, että täällä naiset puhuvat pahaa myös naisista. Lopeta miesten syyttely. Nuoret sinkkumiehet nauravat kännissä, koska eivät he osaa arvostaa naisia oikealla tavalla ja ehkä hekin ovat saaneet likaista pyykkiä naisten toimesta. Naiset arvostelevat pahemmin ihmisten kroppia kuin miehet nykyään.

Vierailija
374/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että noita marlonin kommentteja on pitäny jättää ohjelmaan kun tuotanto on kuitenkin tiennyt syytöksistä sitä (se, sitä, ei hän) kohtaan! Ei ois lopulta niin paljon vaikuttanut itse ohjelmaan ja jos oiskin niin so what. Joka kerta ku sen ällöttävä naama tulee telkkariin tekis mieli oksentaa kun tietää mitä se ilmeisesti on tehnyt. Hyi!

Mun mielestä ihan hyvä, että näytetään mikä sika Marlon on. Sittenpähän tiedämme kaikki ja osaamme suhtautua asiaankuuluvalla tavalla häneen. Miksi tuota pitäisi siloitella tai kaunistella telkkariin? Parempi, että jengi tietää totuuden.

Mistä voimme tietää vielä onko Marlon sikaillut millä tavalla? Noloa se tulee olemaan varatuille naisille, jotka pääsevät imuuttelemaan Marlonin kanssa vaikka olisi edes kyseessä kännipeli. Marlon tullaan muistamaan ketä hän imuutteli tai pani siellä ollessaan.

Vierailija
375/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton Vanessan naama on kyl 💀 (aloin tänään seuraamaan tätä)

Vahvasti orastava Tuksu.

Eikä sitten lähelläkään Tuksua. Yksikään ministeri ei laita melaa Vanessan suuhun tai puutarhaan, korkeintaan joku humalainen sinkku saarella sen tekee.

Vierailija
376/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalian syntinen kiima kirjoitti:

Jos keltahampaista, halpaa naista suutelee, muuttuuko oma kieli keltaiseksi? Entä hampaat?

Maista ja kokeile, siiitä se lähtee :D

Vierailija
377/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kiima takaisin? Ehtikö edes tulla ja lähteä?

Vierailija
378/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton Vanessan naama on kyl 💀 (aloin tänään seuraamaan tätä)

Vahvasti orastava Tuksu.

Eikä sitten lähelläkään Tuksua. Yksikään ministeri ei laita melaa Vanessan suuhun tai puutarhaan, korkeintaan joku humalainen sinkku saarella sen tekee.

Hmm. Tosiaan. Onko kyseessä deflaatio vai inflaatio? 🤔

Vierailija
379/1987 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuba kirjoitti:

Siis jos panet jtn joka käy riparia ja on kasiluokalla niin joo, olet kyllä lapsen raiskaaja. Sä ymmärrät varmaan että toi sua hyväksikäyttänyt on joku heikkolahjainen, joka ei uskalla eikä pysty saamaan ikäistään naista, kun nämä näkevät heti mikä kehitysvammainen tämä tapaus on?

Vierailija
380/1987 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Jeminan leuka on jääny?

Varmaan samaan paikkaan kun sun aivot.