Voitteko uskoa mitä lääkäri
Lääkäri sanoi kun olin käymässä flunssan jälkitarkastuksessa.
Hän pyysi avaamaan suuta,ja minä tyttö avasin,hän laittaa joku lasta kielen päälle ja käskee sanoa aa, no minulla alkaa automaattisesti kakomisrefleksi.
Tähän lääkäri toteaa "no voihan nyt ,mites sulta sit ikinä onnistuu suihinotto!?"
Eikös törkeää????
T.nainen 25v
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:43"]
Olen puoliksi venäläinen,mutta ei kai se siiä johdu. Hetimiten ajatella minä rusia ja ottaa kullis Ap
[/quote]
Jos et osaa puhua suomea, ymmärrätkö kaikki nyanssit mitä lääkäri sanoo?
Yrittikö se lääkäri työntää mulkkua sun suuhun?
Olen huomannut, että monet lääkärit on huumorimiehiä. Ja just sellasta "omanlaistaan" huumoria.
Mullekin sanoi kun katseli näkötestin tuloksia, että "näkö on kunnossa... tosta sun ulkonäöstä en sano mitään, se on sitten plastiikkakirurgin hommia" :D melkein repesin pienen wtf-hetken jälkeen :DD
Naisille pitäisi tehdä suun tutkimus tekomunalla niin ei tulisi kakomisrefleksiä.
Tottakai osaa . Mama rusiasta ja papa Suomi
Olin ensin shokissa ja sitten ajatella ehkä lekuri ei paha ajatuksella
Ap
Tekomunalla jossa on lamppu päässä! :)
En usko. Ovatko nuo suihinotot nykypäivänä oikeasti yleisiä? Oma mieheni ei ikinä suostuisi sellaiseen.
En katsoa muualle kuin mies lääkärin silmät.en ole semmoista kosi. Äiti rusia
Voinko tehdä valituksen ja onko mahdollista saada jotain todistuksen jos tulee oikeuden käynti ? Mutta onko semmoista
Ap
Joskus ajatella ehkä vain ulko näköni tekee se lääkäri vähä villi ajatus
Olen kaunis perinyt mama ulko näköistä
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:53"]Voinko tehdä valituksen ja onko mahdollista saada jotain todistuksen jos tulee oikeuden käynti ? Mutta onko semmoista
Ap
[/quote]
Tässä ei ole tapahtunut rikosta, vaan lääkäri saa huomatuksen työnantajaltaan, jos teet hänen toiminnasta valituksen.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:53"]
Voinko tehdä valituksen ja onko mahdollista saada jotain todistuksen jos tulee oikeuden käynti ? Mutta onko semmoista Ap
[/quote]
Mitä todistusta ajattelet? Jos olit lääkärin kanssa kahdestaan, et voi todistaa, että lääkäri on sinulle puhunut tuollaista. Uskon, että lääkäri kieltää puhuneensa sinulle suihinotosta?? Sanoo, että olet ymmärtänyt väärin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:53"]Voinko tehdä valituksen ja onko mahdollista saada jotain todistuksen jos tulee oikeuden käynti ? Mutta onko semmoista Ap [/quote] Tässä ei ole tapahtunut rikosta, vaan lääkäri saa huomatuksen työnantajaltaan, jos teet hänen toiminnasta valituksen.
[/quote]
Mutta kai se nyt pitää jotenkin todistaa? Muutenhan kuka tahansa voi väittää vaikka mitä. Uskon, että ap on ko tilanteessa heikoilla, jos kukaan ei ole kuullut noita sanoja.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:43"]
Olen puoliksi venäläinen,mutta ei kai se siiä johdu. Hetimiten ajatella minä rusia ja ottaa kullis Ap
[/quote]
Kallis kullis siellä yksityislääkärillä :D