Voitteko uskoa mitä lääkäri
Lääkäri sanoi kun olin käymässä flunssan jälkitarkastuksessa.
Hän pyysi avaamaan suuta,ja minä tyttö avasin,hän laittaa joku lasta kielen päälle ja käskee sanoa aa, no minulla alkaa automaattisesti kakomisrefleksi.
Tähän lääkäri toteaa "no voihan nyt ,mites sulta sit ikinä onnistuu suihinotto!?"
Eikös törkeää????
T.nainen 25v
Kommentit (61)
Minä aina pyydän ettei sitä lastaa käytettäisi. Ei se vaikuta suihinottoon, joka itseasiassa on minulle erittäin mieluista puuhaa. Lasta suussa ei.
Niin o .pitääkö tehdä ilmoituksen. Tämä tapahtui yksityis lääkäriasemalla
Käykö joku oikeasti flunssan jälkitarkastuksessa?
Juuri niin.ei kai se puu makuinen tikku suuhun kuulu?? Lääkäri vois uudistaa toimintaa
Ap
Todella epäammattimaista käytöstä. Tekisin valituksen ehdottomasti.
Minä käyn,koska muuten voi jäädä poskionteloon yms? Miks riskeerata
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:37"]Minä käyn,koska muuten voi jäädä poskionteloon yms? Miks riskeerata
Ap
[/quote]ollaan me erilaisia. Itse olen 2 viikkoa yskinyt öisin niin että välillä yskä loppunut vasta aamulla. Siis taukoamatonta yskää. En silti menis lääkäriin. En vienyt lastakaan joka yski ja oli kovassa flunssassa 3 viikkoa. Ei ne lääkärit sille mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:35"]
Niin o .pitääkö tehdä ilmoituksen. Tämä tapahtui yksityis lääkäriasemalla
[/quote]
No taisit kyllä ymmärtää väärin, kun suomi ei näytä olevan äidinkieli. Provoa pukkaa :D
Olen puoliksi venäläinen,mutta ei kai se siiä johdu. Hetimiten ajatella minä rusia ja ottaa kullis
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:37"]
Eli potilas asia mieheen? Ap
[/quote]
potilasasiamies; kaikki yhteen :D
Flunssan jälkitarkastus? Mikä se on? En ole kuullut.
Nyt kirjoittanut väärin. Käyn aina flunssan jälki tarkastuksen mutta vain tänään kuulin semmoista?
Ap
Siis jos noin oikeasti tapahtuisi niin mä vaan huutaisin järkytteneenä ja raivoissani 'MITÄ??!!' ja marssisin ulos huoneesta se sileän tien :D
Ja todellakin tekisin valituksen.
Kyllä. Tuhma täti itse on tuo Svetlana.