Mun poika 20-v osaa
-tehdä mm. lasagnea, lihakeittoa tuoreista aineksista, pizzan pohjaa myöten itse jauhelihakastiketta, keittää perunat/riisit/makaronit, leipoa kakun, pestä pyykit ja siivota, hoitaa raha-asiansa näin sivusta seuraten hyvin. Kun luen täältä juttuja, tulee olo, että on onnistuttu. Nuo ruuat siis vain muutama esimerkki. Jos jotain ei ole aiemmin tehnyt ja haluaa tehdä, katsoo keittokirjasta ja tekee. Oikeasti tämä johtuu siitä, että oli lukioikäisenä paljon yksin työmatkojemme takia ja täällä oli kaikki raaka-aineet saatavilla. Mutta yhtä asiaa se ei näytä osaavan, kun ei tyttöystäviä (eikä poikakaan sellaisia) näytä koskaan olevan.
Kommentit (24)
Luojan kiitos nykyään on äidit alkaneet kasvattaa myös pojistaan sellaisia että osaavat hoitaa talouttaan, ennenhän ei pojille moisia opetettu, oletettiin että ottavat akan siihen passaamaan, ja siihen asti passaa äitemuori, vaikka etäältä.
Isäpuoleni veli kehtasi vielä kolmekymppisenä kun kävi töissä Ruotsissa ja Norjassa asti, tulla sitten kotona käymään kauheitten pyykkivuorten kanssa, vanha äiti sai pestä kaikki pikiset työvaatteet, oma huone sillä tietysti oli vanhempien luona, ja siellä oli sohvan selkämyksellä sitten tusina eriväristä nahkaista kravattia ym. rekvisiittaa kun sitten valmistautui lähtemään naisiin, äidin pesemät vaatteet päällä. Sai kyllä sitten aikanaan akan, ei lapsia. Osoittautui sitten maanisdebressiiviseksi, mikä sen taudin nimi nykyään on, sille tuli maaninen vaihe, lähti lomalle ilman avovaimoa, tuhlasi rahaa siellä, tuli ryöstetyksi kun oli levitellyt rahojaan, takaisin tuli thainainen mukanaan, sen sitten vei avovaimonsa eteen kotiin, ja sanoi avovaimolle että lähde menemään. Sitten aikanaan iski debis ja tajusi kuinka hullu oli ollut, kuinka paljon oli rahaa mennyt ym.
Tämä kultapoika oli nuorimmainen ja vanhempiensa lemmikki ollut koko ikänsä, poika sai vanhemmilta ylimääräistä rahaa, osti veneen perämoottorin, ja siitä lähetteli kymmenen valokuvaa postissa äidilleen ihailtavaksi. Sellaisia poikia ennenvanhaan kasvatettiin.
Minkä kokoinen penis pojallasi on, ap? Riittääkö tyydyttämään tytöt sängyssä?
Meidän esikoispoika muutti jo 18v.omilleen ja hoitaa tietysti jo kaikki omin päin: kokkaa, siivoaa, käy kaupassa, maksaa laskut, ottaa opintolainaa, on kihloissakin. Hoiti kaikki vakuutuksetkin kondikseen samalla kun muuttoilmoituksen ja sähkösopimuksen.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:09"]
Öööö eiköhän jokainen nuori osaa tehdä nuo asiat. Paitsi tietenkin jos ollaan kasvatettu pumpulissa eikä koskaan ole tarvinnut tehdä kotitöitä. T. N17
[/quote] EI! Oon tässä sivusta seurannut muutamien nuorten naisten ja miesten elämää ja mitään näköjään ei osata itse, pyykitkinn viedään äidin pestäväksi.