Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs te alle 50kg naiset syötte?

Vierailija
30.12.2014 |

ja sisältyykös teidän elämäntapoihin liikuntaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea mahdollista. Olen kaikkiruokainen, mutta kotiruoka on parasta. Ei sisälly juurikaan liikuntaa, pientä kotijumppaa lukuunottamatta.

Vierailija
2/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja mainitkaa vielä pituutenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kasvisruokaa ja liikun 10h viikossa.

Vierailija
4/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:13"]

[/quote]

miten ihmeessä saat kymmenen tuntia liikuntaa viikossa? mitä lajeja harrastat? ja pystytkö antamaan esimerkkiä esimerkiksi päivän syömisistäsi

Vierailija
5/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea. Olen yrittänyt vaihtaa terveellisempiin, mutta kun olen niin mahdoton herkkuruokahiiri.... Pyöräilen/kävelen paljon, harvemmin käytän autoa.

47kg, 165cm

Vierailija
6/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista ruokaa ja liikun tosi vähän hikiliikuntaa, mutta toisaalta paljon hyötylikuntaa. En syö aamupalaa, koska en vaan pysty aamulla syömään. Lounaaksi ja illalliseksi syön ihan perus kotiruokaa keskikokoisen annoksen. Välissä saatan napostella hedelmiä, leipää tai esim. jotain keksiä. Iltapalaksi syön leipää, jugurttia, mysliä, hedelmiä tms. Illalla juon vielä teetä. Karkkia/sipsiä syön tosi harvoin jos ollenkaan. Juon lähinnä pelkkää vettä ja teetä, en mehuja, limuja, kaakaoita, alkoholia tms.

Vierailija
7/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea paitsi kalaa :D suuri paheeni on hampparit ja pitsat. En harrasta liikuntaa. 163cm 48kg.

Vierailija
8/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:21"]

Syön kaikkea paitsi kalaa :D suuri paheeni on hampparit ja pitsat. En harrasta liikuntaa. 163cm 48kg.

[/quote]

Ne määrät taitaa olla aika pieniä? Tai et varmaan ahmi kokonaista pitsaa?

Vierailija
9/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:21"]

[/quote]

Ne määrät taitaa olla aika pieniä? Tai et varmaan ahmi kokonaista pitsaa?

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit, mutta mä olen myös lähemmäs 170cm ja painan tasan 50kg ja paheena hampparit sekä pitsat. Saatan syödä mega-aterian tai ihan kokonaisen pizzan, mutta se voi olla ainoa ruoka mitä koko päivänä syön koska en vaan jaksa sitten enää muuta. Terveellistähän tällainen ei tietysti ole.

Vierailija
10/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä painoin 50 tai alle (174cm), ruokavaliooni kuului hampparit ja pitsat myös. Vaikkapa 2 kotipizzan pitsaa yhdeltä istumalta. Ja yleensä karkkia joitain isoja pusseja viikossa, tai esim. suklaalevy joka kerta kaupassa käydessä, siis pari kertaa viikossa.

Mutta olen myös kerran päivässä-syöjä, joskus yritin syödä aamupalat ja lounaat, mutta luovuin niistä kun ei kerta kaikkiaan jaksanut vetää jotain leipää.

Nykyisin saatan syödä yhden nuudelipussin päivässä, karkkia en ollenkaan ja paino senkun nousee.

Vierailija
11/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:13"]

[/quote]

miten ihmeessä saat kymmenen tuntia liikuntaa viikossa? mitä lajeja harrastat? ja pystytkö antamaan esimerkkiä esimerkiksi päivän syömisistäsi
[/quote]

Kävelen työmatkat 5km yhteen suuntaan ja lenkkeilen ja treenaan viikonloppuisin. Aamuisin syön puuroa marjoilla ja juon teetä. Päiväruuaksi syön pinaattilettuja tms. Ja illemmalla maitorahkaa ja leipää.

Vierailija
12/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vastata vaikka olen 52kiloa? olen kuitenkin 170cm pitkä, joten kevyt olen.

No vastaan silti, sain tai en :)

Syön paljon. Syön kaksi ruokaa päivässä. Usein kaksi lämmintä, mutta ainakin lämpöisen ja toisen kevyemmän salaatin. Otan usein ruokaa paljon, välillä useampia lautasia jos on jotain hyvää. 

Syön aamupalan ja juon aamukahvin joka päivä. Aamupala on muutama leipä tai jogurttia. 

Syön myös herkkuja lähes päivittäin. Makupaloja, karkkia, jätskiä jne. Lähinnä makeita juttuja. Suolaista hyvää en syö päivittäin, mutta viikottain kyllä. Sipsiä, suolakeksejä jne..

Juon liian vähän vettä. Juon yleisestikin ottaen tosi vähän mitään. Pitäisi juoda enemmän. 

Liikun suht paljon. Treenaan aerobista (uinti, juoksu, oma laji) noin 2-3 kertaa viikossa ja teen lihaskuntoa noin 2 kertaa viikossa (pitäisi tehdä useamminkin). 

Vierailija
13/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:38"]

Silloin kun minä painoin 50 tai alle (174cm), ruokavaliooni kuului hampparit ja pitsat myös. Vaikkapa 2 kotipizzan pitsaa yhdeltä istumalta. Ja yleensä karkkia joitain isoja pusseja viikossa, tai esim. suklaalevy joka kerta kaupassa käydessä, siis pari kertaa viikossa.

Mutta olen myös kerran päivässä-syöjä, joskus yritin syödä aamupalat ja lounaat, mutta luovuin niistä kun ei kerta kaikkiaan jaksanut vetää jotain leipää.

Nykyisin saatan syödä yhden nuudelipussin päivässä, karkkia en ollenkaan ja paino senkun nousee.

[/quote]

aineenvaihdunta tosiaan hidastuu iän myötä, tässä hyvä esimerkki!

Vierailija
14/15 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:38"]

[/quote]

aineenvaihdunta tosiaan hidastuu iän myötä, tässä hyvä esimerkki!

[/quote] Juu, se romahdus oli hirveä tuossa 37v:stä eteenpäin, ennen olin muka lihotuskuureilla jotta saisi naisellisia muotoja, enää ei kärsi syödä mitään. Ja karkitkin jätin juuri tuossa iässä pois, ei vain tehnyt mieli. Mitä tapahtuisi jos vieläkin söisin...

11

Vierailija
15/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,
Olen 164cm pitkä ja painan 48kg. En juurikaan liiku sen enempää mitä kaupungilla tulee käveltyä tai joskus töihin n. 1,5 km matkan fillaroitua. Yritän laiskuudeltani muistaa joogata muutaman kerran viikossa kotona olohuoneen matolla. Töissä tulee tosin aika hyvin päivän mittaa askeleita. Syön kaikkea ja pidän lähes kaikesta ruuasta, mutta kuitenkin enimmäkseen syön kasvispainotteisesti ja muutenkin terveellisesti. Syön suuria määriä, olen totuttanut itseni siihin ja päivän mittaa tulee naposteltua - kuitenkin naposteltavat ovat usein suht terveellisiä ruokia, kuten papuja, porkkanaa, oliiveja, kananmunia, leipää, hedelmiä...
Töissä syön päivittäin talon lämpimän ruuan, joka ainakin lähentelee perus kotiruokaa. Kotona syön usein suuria ja monipuolisia salaatteja, jossa on papuja ja fetaa tai mozzarellaa. Lihaa syön n.pari kertaa viikossa, samaten kalaa. Olen kiinnostunut terveellisestä ruuasta ja pyrin painottamaan ruokavaliossani luomutuotettua ruokaa, sekä lähiruokaa. Ei ole kuitenkaan helppoa pysyä aina terveellisimmissä vaihtoehdoissa, kun on perso vähän kaikelle ;)
Juon alkoholia pari kolme kertaa kuukaudessa ja kun olen ulkona, juon n.4-5 alkoholi-annosta. Poltan tupakkaa, n.4 savuketta päivässä.

Olen aina ollut hoikka ja painoni ei ole juurikaan vaihdellut koko (n.10v) aikuisikäni aikana. Kyllä se pistää miettimään, että miksi jollain pysyy paino pitkään samana vaikka tekisi tai söisi mitä vaan ja joku hyvin saman elämäntyylin omaava lihoo helpommin. Tiedostan kuitenkin, että tuskin näin tulee aina olemaan, kyllä se paino jossain vaiheessa alkaa varmaankin nousemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä