Sain työpaikan sänkyyn ilman työkokemusta ja ilman hakemusta
Keskiviikkona kävi jotain omituista. Herätessäni puolilta päivin olin saanut tekstiviestin, jossa ilmoitettiin, että työ tarjolla, ei haastatteluakaan. Työ on siistiä ja helppoa ja kympin tunnilta. Hyvä työyhteisö ja työpäivät menevät mukavasti. Sain tämän työn siis firmalta jonne olin aikaisemmin hakenut ihan eri tehtävään.
Olen siis 19v ja pidän välivuotta. En ole koskaan ollut edes kesätöissä. Mihinkään hakemuksiin ei ole edes vastattu ennen, ja nyt kävi näin. Voisiko joku avata, miten tässä näin kävi?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:47"]
Mitä ihmettä tuossa nyt on? itse olen yrittänyt monta kertaa olla työttömänä mutta ikinä en ole onnistunut, aina on soitettu perään ja tarjottu niin hyvää palkkaa ja työtä että pakko on ollut ottaa se vastaan
[/quote]
No sinä olet menestynyt ja osaava? Mutta kuka haluaa 19v oudon yksilön (ei päivääkään töitä)? Harvoin tällaisia vedetään ilman haastattelua hyviin hommiin.
Ap
- lähtee välittömästi sänkyyn tästä -
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:47"]
Mitä ihmettä tuossa nyt on? itse olen yrittänyt monta kertaa olla työttömänä mutta ikinä en ole onnistunut, aina on soitettu perään ja tarjottu niin hyvää palkkaa ja työtä että pakko on ollut ottaa se vastaan
[/quote]
No sinä olet menestynyt ja osaava? Mutta kuka haluaa 19v oudon yksilön (ei päivääkään töitä)? Harvoin tällaisia vedetään ilman haastattelua hyviin hommiin.
Ap
[/quote]Arvalla hoitui. Sulla ja työnantajalla oli hyvä onni. Meille on pari kertaa rekrytty henkilö just noin. Pomo on suurinpiirtein heittänyt läjän hakupapereita ilmaan ja sitten on soitettu sille, jonka paperit leijaili pomon varpaille. Joskus tärppää ja joskus ei, nyt tärppäsi. Ei noihin kympin / tunti -hommiin kannata kovin paljon hakuprosessiin satsata, otetaan se joka ensimmäisenä suostuu,.
Terkkuja HR-puolelta....